Lucky
Lucky
20-02-2007 - 09-08-2023
Lieve lieve Lucky, een week voor het inslapen hadden we het besloten, het was genoeg zo je geest kon nog jaren door maar je lichaam zei genoeg we hebben je bewust nog meegenomen naar vakantie en waar heb jij je nog heerlijk vermaakt met lekker buiten scharrelen maar om het lijden voor te zijn uit liefde dit besluit genomen .
Je was mijn 1e hond, meegenomen toen ik uit huis ging en met jou heb ik de eerste agility stappen gezet met ons hoogtepunt het nk agility mogen lopen. Je was in karakter een echte clown maar o zo trouw aan mij/ons, een echte labrador in het eten (en stelen van broodjes uit andermans handen ) en als jij vond dat je iets moest doen (in het water springen) deed je dat met een grijns op je gezicht ook al wist je dat het niet altijd mocht .
Meeverhuizen van hoogland naar huizen naar Amersfoort en uiteindelijk Ermelo was geen enkel probleem voor je en je werd dikke maatjes met Aalt . Toen Rally volwassen werd, vond je het ‘leiderschap’ wel genoeg geweest en werd je weer die clown .
Zelfs Ramble had nog respect voor Lucky die het niet tolereerde als er op hem gesprongen werd maar verder werd hij niet echt serieus genomen .
Lieve lieve Lucky, ren daarboven lekker rond en wees die lieve ondeugende clown samen met Rally en Noortje.
Lucky op zijn laatste wandeling
Lieve lieve Lucky, een week voor het inslapen hadden we het besloten, het was genoeg zo je geest kon nog jaren door maar je lichaam zei genoeg we hebben je bewust nog meegenomen naar vakantie en waar heb jij je nog heerlijk vermaakt met lekker buiten scharrelen maar om het lijden voor te zijn uit liefde dit besluit genomen .
Je was mijn 1e hond, meegenomen toen ik uit huis ging en met jou heb ik de eerste agility stappen gezet met ons hoogtepunt het nk agility mogen lopen. Je was in karakter een echte clown maar o zo trouw aan mij/ons, een echte labrador in het eten (en stelen van broodjes uit andermans handen ) en als jij vond dat je iets moest doen (in het water springen) deed je dat met een grijns op je gezicht ook al wist je dat het niet altijd mocht .
Meeverhuizen van hoogland naar huizen naar Amersfoort en uiteindelijk Ermelo was geen enkel probleem voor je en je werd dikke maatjes met Aalt . Toen Rally volwassen werd, vond je het ‘leiderschap’ wel genoeg geweest en werd je weer die clown .
Zelfs Ramble had nog respect voor Lucky die het niet tolereerde als er op hem gesprongen werd maar verder werd hij niet echt serieus genomen .
Lieve lieve Lucky, ren daarboven lekker rond en wees die lieve ondeugende clown samen met Rally en Noortje.
Lucky op zijn laatste wandeling
Re: Lucky
Zijn ganse leven vastgelegd op de laatste foto Wat een droombestaan heeft hij gekend en genoten. Zijn naam jarenlang alle eer aan gedaan! Heel veel sterkte met het grote gemis.
https://www.freshdiets4animals.com/
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
- Teckeltoos
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Teckel
Ookal kun je er vrede mee hebben; de pijn en het verdriet van het gemis zal er niet minder om zijn.
- Fenneke
- Welke: Witte herder en nu een hún
Wat een heerlijk leven hebben jullie geleefd en hij heeft een pracht leeftijd bereikt.
Die laatste foto zegt alles
Hij kon een broer van mijn Ringo zijn geweest
Die laatste foto zegt alles
Hij kon een broer van mijn Ringo zijn geweest
Groetjes Fenneke en Baloe
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
- Persistence
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Veel sterkte! Ik dacht bij je post laatst dat hij die woensdag al was ingeslapen, maar dat zat er dus nog aan te komen.
Hij heeft een heel mooi leven gehad.
Hij heeft een heel mooi leven gehad.
Heel veel sterkte!!
Dag Jochum Run Free..... 25-02-2011 - 27-02-2024
Het leven klopt van geen kant en dat maakt het juist de moeite waard!!
We zouden willen dat gisteren nooit voorbij ging,
omdat vandaag alles zo anders is!!
Het leven klopt van geen kant en dat maakt het juist de moeite waard!!
We zouden willen dat gisteren nooit voorbij ging,
omdat vandaag alles zo anders is!!
-
- Welke: DH
Leuke foto serie, vele dierbare herineringen
Hij heeft een geweldig leven bij jou gehad, ik kan me voorstellen dat je hem mist
Die laatste foto is heel mooi
Hij heeft een geweldig leven bij jou gehad, ik kan me voorstellen dat je hem mist
Die laatste foto is heel mooi
-
Heel veel sterkte
Rust zacht lieve Lucky
Rust zacht lieve Lucky
-
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer: