Ik onthoud het wel maar ga daar niemand mee om de oren slaanHylos schreef: ↑13 okt 2021, 10:16Ik vind dat altijd zo bijzonder.Lieke schreef: ↑13 okt 2021, 10:12Mee eens. Ik vind het echt vervelend dat er in zo'n topic over de stijgende gasprijzen iemand zegt zich vreselijk zorgen te maken en iemand anders ineens zo'n hatelijke opmerking maakt 'je kan anders wel een hulp in de huishouding betalen'. Of iets dergelijks._Tiny_ schreef: ↑13 okt 2021, 10:08 Zet gewoon geen dingen op het internet die je buurvrouw niet mag weten.
Het internet is geen veilige plek om je kwetsbaar op te stellen. Je geeft mensen een schijnveiligheid door te zeggen dit is een wat meer afgeschermd hoekje waar we onder elkaar zijn en hier kun je wat meer vertellen. Nee, dat is niet zo. Het blijft internet.
Leuk hoor, afspraken over dingen niet als wapen mogen gebruiken. Je kunt er donder op zeggen dat het vroeg of laat gebeurt want niet iedereen heeft jouw normen. En het gejank daarover jaren later nog vind ik echt sfeerverziekend.
Waarom nou zo'n sneer naar elkaar want het ene woord haalt het andere uit en voor je het weet heb je weer een hoop geziek. Daar heb je geen vethoek voor nodig.
Zulke dingen onthoud ik helemaal niet en ik haal het al helemaal niet in mijn hoofd om het dan tegen iemand te gaan gebruiken.
Dat mensen het leuk vinden zo te pluizen in andermans posts blijft.. apart.
En idd, daar heb je geen afgesloten hoek voor nodig. Het zou een beetje de algemene fatsoensnorm moeten zijn.
Vaak houd je die mening namelijk lekker voor je, maar hier typt het natuurlijk lekker makkelijk.
beslotenheid Ons Kent Ons
- Célie
- Posts in topic: 18
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Re: beslotenheid Ons Kent Ons
- Célie
- Contacteer:
Nou vind ik niet, die anonieme lurkers delen meestal geen privè dingen dus ook niet hun hond.Lothian schreef: ↑13 okt 2021, 10:38 In mijn ideale wereld zou een toelatingseis zijn dat we weten wat voor honden je hebt, hoe ze heten, hoe ze er uit zien en wat een beetje hun karakter en eigenaardigheidjes zijn. En als je geen honden meer hebt dan toch in ieder geval wat voor honden je ooit had en/of in je omgeving hebt.
Totaal onwerkzaam natuurlijk
- Lothian
- Posts in topic: 7
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
- Célie
- Contacteer:
Uitgooien hoeft toch nietMellow schreef: ↑13 okt 2021, 11:03 Heb gestemd voor optie 1.
Ik wil wel dat er inderdaad een soort van disclaimer komt en ook dat mensen er pas in mogen als ze in ieder geval een aantal berichten over zichzelf in algemeen of hun dieren hebben gepost, incl aantal foto's.
Zo ongeveer dan
Ik wil het wel bijhouden qua aanmelding (en er weer uit gooien?)
- Célie
- Contacteer:
ik ook zie ik nu Verkeerd gestemd dus, jammer genoeg geen pup
-
- Posts in topic: 21
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Oh ja.
Laat maar, Mijk!
- Mo-yi
- Posts in topic: 9
- Welke: Malamute-husky
owja, zie je..ik mag alweer niet...daar begint t al
- Célie
- Contacteer:
Nee laat Mellow maar gewoon even de toegang regelen das veel handigerAlfilillo schreef: ↑13 okt 2021, 13:36Ik vind stemmen of iemand erbij mag eigenlijk niks.Gudrun schreef: ↑13 okt 2021, 13:26 Toelatingseisen gingen we later doen, maar wat ik nu bedenk ook een optie, zij het wel een eerder omslachtige, compilatie van bovenstaande ideeën (en omdat ik van polletjes houd )
We laten als start iedereen toe die we kennen van het andere forum.
En dan bekijken we wie sindsdien aangemeld heeft en of die iets posten en zichzelf wat laten kennen. Die mogen er ook bij.
Iedereen die aanvraagt dan bedoel ik, misschien wil niet iedereen.
Komt er nadien nog een nieuwe aanvraag van helemaal nieuwe leden dan ... poll in ons Kent Ons zelf of die er bij mag. waarbij een 2/3e meerderheid nodig is van diegenen die stemmen (niet van alle leden daar) of zo.
- Célie
- Contacteer:
Jaaaaaaaaaaaaaaa goffer nee hoor die tellen ookHylos schreef: ↑13 okt 2021, 14:36 Nee, niet gaan stemmen idd.. gewoon van te voren bepalen dan is het voor iedereen gelijk.
250 berichten en 2 maanden lid of zo, bijvoorbeeld.
Je zou zelfs nog de berichten die gepost zijn in subforum "de kantine" er af kunnen halen, zodat het voornamelijk inhoudelijk hondenberichten zijn.
Maar dan is 200 wel weer wat veel.
- Célie
- Contacteer:
kelders zijn toch altijd wat vochtig
Niet dat ik weet.Célie schreef: ↑13 okt 2021, 20:15Uitgooien hoeft toch nietMellow schreef: ↑13 okt 2021, 11:03 Heb gestemd voor optie 1.
Ik wil wel dat er inderdaad een soort van disclaimer komt en ook dat mensen er pas in mogen als ze in ieder geval een aantal berichten over zichzelf in algemeen of hun dieren hebben gepost, incl aantal foto's.
Zo ongeveer dan
Ehh
Ik regel niets hoor.
Ik wil wel de mensen die zich aanmelden nalopen op de hoeveelheid berichten en wat ze gepost hebben maar geheel de toegang regelen?
Ohja, ik heb een chat. Gewoon een linkje waar je kunt inloggen. Of voor de mensen die irc kennen: irc.knageroe.nl #woef
Er is nooit iemand hoor, maar als je met een paar mensen iets wilt bespreken kun je gewoon afspreken op een bepaald tijdstip bijvoorbeeld. Je kunt precies zien wie er zit dus geen rare Google bots die meeluisteren ofzo. Ik zal zo de link even zoeken want die heb ik niet eens bij de hand, ik dacht eigenlijk niet dat hij nog gebruikt ging worden
Er is nooit iemand hoor, maar als je met een paar mensen iets wilt bespreken kun je gewoon afspreken op een bepaald tijdstip bijvoorbeeld. Je kunt precies zien wie er zit dus geen rare Google bots die meeluisteren ofzo. Ik zal zo de link even zoeken want die heb ik niet eens bij de hand, ik dacht eigenlijk niet dat hij nog gebruikt ging worden
- Lothian
- Posts in topic: 7
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Ik mocht die slipketting van jou niet op Taro gebruiken. Dan krijg je dat.
Komenn jullie nog? Mo-yi en ik hebben het heel gezellig
-
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
ik heb gekozen voor afgesloten, voelt toch net wat veiliger ook al weet ik ook wel dat niks op internet echt afgeschermd is.
Behalve de chat dan!Mizzsylver schreef: ↑13 okt 2021, 21:57 ik heb gekozen voor afgesloten, voelt toch net wat veiliger ook al weet ik ook wel dat niks op internet echt afgeschermd is.
Doe even een sticky dan? wie wat bewaart heeft wat. Tot die tijd hoop ik dat iedereen gewoon hier blijft chitchatten hoor, krijgen we een forum 0.3mijke schreef: ↑13 okt 2021, 22:13Behalve de chat dan!Mizzsylver schreef: ↑13 okt 2021, 21:57 ik heb gekozen voor afgesloten, voelt toch net wat veiliger ook al weet ik ook wel dat niks op internet echt afgeschermd is.
ok, ja, stressvolle dag en blijkbaar ben ik wel vaker onduidelijk, sorry voor mijn kortaffe reaktie. Dat inderdaad, maar het zijn maar gedachten, en ondertussen zag ik ook dat de meerderheid wel voor een vorm van screening is, dus dat zal het wel worden. Ook prima.Zamunda schreef: ↑13 okt 2021, 20:06Ik snap(te) je gewoon oprecht niet, dat kan toch? Ik lees in je huidige uitleg beter wat je bedoelt en nu denk ik het wel te snappen. Je wil juist de kantine én OKO zodat (hopelijk) niet allerlei persoonlijke topics in de kantine komen.Anne schreef: ↑13 okt 2021, 19:09 Vanwege de hoeveelheid berichten en het soort berichten. Nu weer sesa binnenkort bijvoorbeeld, maar als verder iedereen gewoon het ons kent ons in de kantine wil hebben is dat ook prima hoor. Of een superberschermde hoek, die uiteindelijk helemaal niet zo superbeschermd is. Of een lieve Lita topic openen waarin het allemaal door elkaar heen loopt, een beetje zoals blik op de wereld maar dat voor medische en relationele dingen ofzo. Dat is trouwens een optie die nog niet voorbij is gekomen. Het maakt me niet veel uit, dacht alleen gezellig mee te doen hier, omdat dit topic daarvoor is.
Laatst gewijzigd door Anne op 15 okt 2021, 08:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- Célie
- Contacteer:
Dat bedoel ikMellow schreef: ↑13 okt 2021, 20:35Niet dat ik weet.Célie schreef: ↑13 okt 2021, 20:15Uitgooien hoeft toch nietMellow schreef: ↑13 okt 2021, 11:03 Heb gestemd voor optie 1.
Zo ongeveer dan
Ehh
Ik regel niets hoor.
Ik wil wel de mensen die zich aanmelden nalopen op de hoeveelheid berichten en wat ze gepost hebben maar geheel de toegang regelen?
- Célie
- Contacteer:
Die zie je toch niet op foto's
- Zamunda
- Posts in topic: 16
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥