Huishond transitie niet heel soepel gisterenavond

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Desiree
Posts in topic: 1
Honden: 3
Welke: Old English Bulldog-Boomer-Whippet

Re: Huishond transitie niet heel soepel gisterenavond

Bericht door Desiree »

Ik liet de foto aan mijn partner zien. Die zegt doodleuk dat zou Roderick ook doen. En ik denk dat hij wel gelijk heeft.

Paar weken terug waren we de tuinen opnieuw aan het aanleggen en stond allesn tegenover elkaar open dus niet handig en heb ik ze alledrie in de slaapkamer laten bivakkeren voor een dag. Tot ik naar buiten liep en dat dat Roderick op de vernsterbank stond. Ik ben naar boven gevlogen want was als de dood dat hij het raam open zou duwen en naar beneden zou vallen. Raam bleek gewoon op de knip te zitten dus kon niet verder gelukkig. Maar dat zegt wel wat over de verwachtingen van Roderick dus.
Afbeelding
Crutz
Posts in topic: 10

Bericht door Crutz »

Ik denk trouwens dat Winny wat in het land gezien of gehoord heeft met die actie.
Gisteren vloog ze na een “paniek” geluid (bv roofvogel vangt prooi) ook ineens de serre uit richting het land.
Maar gelukkig gelijkvloers en terug te roepen
Mo-yi
Honden: 1
Welke: Malamute-husky

Bericht door Mo-yi »

Is ze een kat ofzo..hallo zeg..gelukkig goed afgelopen, zou mezelf een ongeluk schriken :80:
Afbeelding
Budkes
Honden: 5
Welke: Jack Russell Mechelse Herder Welsh Corgi Pembroke

Bericht door Budkes »

Ik heb ook zo eentje gehad. In t werk niet zo handig. In bedrijfspanden veel opeens ophoudende laadvloeren. Ik ben altijd wel blij met een meedenkende hond.👌
Laatst gewijzigd door Budkes op 21 aug 2023, 04:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Crutz

Bericht door Crutz »

Budkes schreef:Ik heb ook zo eentje gehad. In t werk niet zo handig. In bedrijfspanden veelopeena ophouden laadvloeren. Ik ben altijd awel blij met een meedenkende hond.1Afbeelding
I know. M’n eerste x-mechelse herder (met kwart whippet) was ook zo. Die is ooit vd galerij (begane grond) over een dichte betonnen reling gesprongen. Maar tuin was op souterrain hoogte dus een verdieping lager. Ja. Was sneller dan terug lopen naar de trap toen ik hem riep. Ook al was hij er via de trap op gegaan

En een door mij gefokte hond kwam ooit netjes terug toen de baas riep toen hij achter een haas aan ging. Alleen de haas had wat haakse bochten (het wild viaduct over) de reu kwam diagonaal terug. Sprong over een bosje alleen dus zo het wild viaduct af. Had 1 gebroken middenvoetsbeentje. Meer niet
Crutz

Bericht door Crutz »

Afbeelding
Plaats reactie