Anne piept van pijn
Anne piept van pijn
Anne begon vannacht ineens te piepen toen ik haar aanraakte, en toen ik wilde kijken wat er was en haar een beetje naar me toe duwde piepte ze keihard.
Vanochtend tilde ik haar van de bank om haar buiten even te laten plassen en toen gilde ze moord en brand, ze loopt stram en mank met haar linker voorpoot.
Zie er niks aan en en na voelen en dergelijke denk ik dat het in haar schouder zit.
We kunnen vanmiddag pas bij de dierenarts terecht, ik mag haar nog geen pijnstiller geven.
Ik geloof dat ik hierna geen honden meer wil. Elke keer die zorgen. En moet haar dadelijk natuurlijk weer pijn doen als ik haar de auto in til.
Vanochtend tilde ik haar van de bank om haar buiten even te laten plassen en toen gilde ze moord en brand, ze loopt stram en mank met haar linker voorpoot.
Zie er niks aan en en na voelen en dergelijke denk ik dat het in haar schouder zit.
We kunnen vanmiddag pas bij de dierenarts terecht, ik mag haar nog geen pijnstiller geven.
Ik geloof dat ik hierna geen honden meer wil. Elke keer die zorgen. En moet haar dadelijk natuurlijk weer pijn doen als ik haar de auto in til.
Tanja en Anne
Re: Anne piept van pijn
Zorgen zijn inderdaad niet leuk sterkte bij de DA vanmiddag!
Dat is niet leuk.
Zorgen horen er helaas bij.
Succes bij de dierenarts
Zorgen horen er helaas bij.
Succes bij de dierenarts
Schouder of nek?
Sterkte bij de DA
Sterkte bij de DA
- Babs
- Posts in topic: 5
- Honden: 1
- Welke: Babstaard kruising van een mix
Was het helemaal uit het niets of kan er toch iets gebeurd zijn wat de pijn zou kunnen verklaren? Misschien net buiten zicht verstapt oid?
Hopelijk valt het allemaal mee en knapt ze snel weer op!
Hopelijk valt het allemaal mee en knapt ze snel weer op!
- Mo-yi
- Posts in topic: 1
- Welke: Malamute-husky
he wat naar! hopelijk is het iets wat zo overgaat, verrekte spier ofzo..stomme vraag; maar past ze in een reismandje? scheelt misschien weer tillen in de auto?
- Alfilillo
- Honden: 2
- Welke: Podenco en kruising
Wat naar. Hopelijk is het niks ernstigs en iets van korte duur. Sterkte vanmiddag.
Ach, wat sneu voor Anne.
Die zorgen om je honden zijn zwaar; je wilt ze ook geen pijn zien hebben.
Ik zal duimen voor jullie! Veel sterkte bij de dierenarts!
Die zorgen om je honden zijn zwaar; je wilt ze ook geen pijn zien hebben.
Ik zal duimen voor jullie! Veel sterkte bij de dierenarts!
Heb geen reismandje en denk ook niet dat ze daar in past. Moet maar kijken hoe ik het oplos, misschien haar op een dekbed laten liggen en dan met dekbed en al optillen. Ik kijk wel, ze ligt nu op haar kussen en ze komt er niet af. Of een handdoek onder haar buik doen en haar zo de auto in tillen.
Tanja en Anne
Heb niks gezien, maar ik dacht ook aan zoiets. Misschien uitgegleden toen ze in mijn bed sprong. Al zei Gerard net wel dat ze gisteravond nogal raar over de drempel heen ging.
Tanja en Anne
Oggut, wat zielig! Sterkte vanmiddag. Kan je haar met kussen en al optillen en meenemen?
- Gretha
- Honden: 2
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Ik hoop dat ze inderdaad iets verrekt heeft. Succes vanmiddag bij de dierenarts.
Het kussen is nogal groot en is sowieso zonder hond al haast niet te tillen.Ally McSqueal schreef: ↑14 okt 2021, 11:41 Oggut, wat zielig! Sterkte vanmiddag. Kan je haar met kussen en al optillen en meenemen?
Tanja en Anne
- Zamunda
- Posts in topic: 4
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Oh die zorgen zijn zo klote . Sterkte Gonnie.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Allemaal bedankt voor de sterkte wensen.
Het duurt lang zeg voordat het twee uur is. Haha.
Vond het vroeger wel fijner hadden ze nog een open spreekuur.
Het duurt lang zeg voordat het twee uur is. Haha.
Vond het vroeger wel fijner hadden ze nog een open spreekuur.
Tanja en Anne
Sterkte zo bij de dierenarts
hoop maar dat ze snel weer opknapt
hoop maar dat ze snel weer opknapt
------------------------- Daisy----------------------- Goofy--------------------Zaar im
Oh ja, dat is een beetje onhandig inderdaad.Gonnie schreef: ↑14 okt 2021, 11:43Het kussen is nogal groot en is sowieso zonder hond al haast niet te tillen.Ally McSqueal schreef: ↑14 okt 2021, 11:41 Oggut, wat zielig! Sterkte vanmiddag. Kan je haar met kussen en al optillen en meenemen?
he, naar hoor. Sterkte!
- _Tiny_
- Posts in topic: 3
- Honden: 4
- Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle
Ik denk dat optillen met een dekbed een goed idee is Gonnie.Gonnie schreef: ↑14 okt 2021, 11:39Heb geen reismandje en denk ook niet dat ze daar in past. Moet maar kijken hoe ik het oplos, misschien haar op een dekbed laten liggen en dan met dekbed en al optillen. Ik kijk wel, ze ligt nu op haar kussen en ze komt er niet af. Of een handdoek onder haar buik doen en haar zo de auto in tillen.
Wat zielig. Sterke voor Anne!
- Eefsel
- Welke: Golden retriever
- Contacteer:
Ah wat rot, succes bij de dierenarts straks!
Evelien en Maggie
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
- Fotogravinnetje
- Contacteer:
- Babs
- Posts in topic: 5
- Welke: Babstaard kruising van een mix
Balen dat je dan ook nog zo lang moet wachten zeg. Heb je geen loopplank oid dat ze toch zelf de auto in kan? Dan heeft ze in ieder geval zelf de controle en heb je geen kans dat je met tillen de pijn verergerd.