Heb nooit veel gereageerd in dit topic maar was al bang voor deze uitkomst.
Het was allemaal te ongrijpbaar.
Wat enorm triest dat hij het ondanks jullie goede zorgen niet gaat redden.
Heel veel sterkte
Je hebt alles geprobeerd. Jij hebt niet opgegeven maar het is Jip die aangegeven heeft dat het wat hem betreft klaar is. Hij heeft hulp nodig om die stap op de regenboogbrug te zetten. Hij zal je er dankbaar voor zijn.
Sterkte met het vooruitzicht Jip te moeten missen.
Wat een triest bericht maar jullie hebber er alles aan gedaan om Jip weer op de rails te krijgen,helaas mocht het niet baten. Heel veel sterkte voor de komende dagen
Jullie hebben zo je best gedaan voor Jip, alles gegeven wat je kon.
Wat enorm k*t dat je nu toch op moet geven, maar als hij niet meer gaat gaat het niet meer.
Heel veel sterkte en kracht toegewenst!
Zinodo schreef: 04 sep 2023, 17:12
Nee Natalie, wat ontzettend erg jouw lieve lieve Jip. Onvoorstelbaar wat een zware kutziekte. arme Jip. Arme jullie, zo lang tussen hoop en vrees.
Heel erg veel sterkte.
We leefden inderdaad voortdurend tussen hoop en vrees. Ik heb al twee keer eerder gedacht dat het niet meer ging lukken, en toen krabbelde hij er toch weer vrolijk bovenop. Een paar weken lang was hij ook echt weer helemaal de oude. Zo leek het althans. Ik zag echt even niet aankomen dat het plots weer zo hard kon omslaan. En ook dat hij totaal niet meer op de medicijnen reageert. Heel voorzichtig stelde de dierenarts nog voor om hem aan het infuus te leggen, maar ze zei er ook direct bij dat ze het volledig zou begrijpen als we dat niet meer willen.
Donderdagmiddag komt ze hier aan huis. Ik ben er nog helemaal niet klaar voor, kreeg altijd al buikpijn bij het idee alleen al. Nu is het echt.