Kruising Puli x Teckel
- Teckeltoos
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Teckel
Re: Kruising Puli x Teckel
Het had zo mooi kunnen zijn.......Peer en Rozie
En nou ff bijkomen van het lachen
- Cooper
- Honden: 1
- Welke: kruising spaniel kooiker markiesje
Wat een geinig hondje .
Kan het niet helpen, maar ik ben echt totaal niet onder de indruk van dit hondje.
Ik vind er niets aantrekkelijks aan met dat optisch grote hoofd en dikke lijf op die korte poten
Ik vind er niets aantrekkelijks aan met dat optisch grote hoofd en dikke lijf op die korte poten
Ik vind het altijd frappant hoe kortpoten dat doorgeven. Ik vind het erg onaantrekkelijk…. Sorry hond. Is het wel een echte pulivacht op de buikschuiver?
Wat een gek groot hoofd
-
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Ik had hem vandaag laten zien aan een perfect baasje. Maar ze vond er geen reet aan.
Ik vind het oprecht een heel leuk hondje. Ook qua achtergond. De vacht moet je bijna dagelijks verzorgen maar dan is het ook meteen heel leuk en mooi en het is ook niet elke keer een hele beurt.
Maar als klitten toch komen moeten ze wel meteen weg. En takjes of een el prikkeldraad of stukken kauwgum/stront.
Misschien heb ik het verkeerd verwoord maar het kandibaasje heeft het niet gedaan.
Ik vind het oprecht een heel leuk hondje. Ook qua achtergond. De vacht moet je bijna dagelijks verzorgen maar dan is het ook meteen heel leuk en mooi en het is ook niet elke keer een hele beurt.
Maar als klitten toch komen moeten ze wel meteen weg. En takjes of een el prikkeldraad of stukken kauwgum/stront.
Misschien heb ik het verkeerd verwoord maar het kandibaasje heeft het niet gedaan.
- glashelder
Lynnepien