Bultjes bij mezelf (1x acupunctuur gehad)
Re: Bultjes bij mezelf
En anders mss iets van acupunctuur proberen? Schijnt goed te helpen tegen allergie. Ga het zelf ook proberen tegen m’n allergie voor katten.
Is ook het overwegen waard misschien, moet ik eens kijken of dat hier in de buurt gedaan wordt.
Eerst ga ik met sterkere anti histamine aan de slag.
Het moet wel snel verbeteren op zich, want haar vacht heeft best veel verzorging nodig en dat kan ik niet achterwege laten.
Dankjewel!Sandra&co schreef: ↑02 sep 2023, 13:30 Mijn moeder is van haar heftige kattenallergie afgekomen door ene Brigitta:
https://praktijkfeelgood.nl/
Weet niet waar je woont, dit is in Limburg. Maar als het te ver weg is zou je haar kunnen berichten of ze iemand weet bij je in de buurt.
Ik woon in Someren, maar heb geen rijbewijs haha.
Ik heb net ook een bericht naar een acupuncturist in Someren gestuurd, dat wacht ik even af en dan kan ik daarna altijd nog contact opnemen met deze praktijk.
*Edit: ik heb haar toch maar vast een bericht gestuurd.
Slim. Baat het niet:)Petra schreef:Dankjewel!Sandra&co schreef: ↑02 sep 2023, 13:30 Mijn moeder is van haar heftige kattenallergie afgekomen door ene Brigitta:
Weet niet waar je woont, dit is in Limburg. Maar als het te ver weg is zou je haar kunnen berichten of ze iemand weet bij je in de buurt.
Ik heb net ook een bericht naar een acupuncturist in Someren gestuurd, dat wacht ik even af en dan kan ik daarna altijd nog contact opnemen met deze praktijk.
Benieuwd of het helpt! Ik ga nu eerst voor de hypnose, maar ben benieuwd naar je resultaten van acupunctuur
Dinsdag heb ik al een afspraak, ze gaat dan kijken of ze überhaupt kan helpen.Hakkene schreef: ↑02 sep 2023, 20:12Slim. Baat het niet:)Petra schreef:Dankjewel!Sandra&co schreef: ↑02 sep 2023, 13:30 Mijn moeder is van haar heftige kattenallergie afgekomen door ene Brigitta:
Benieuwd of het helpt! Ik ga nu eerst voor de hypnose, maar ben benieuwd naar je resultaten van acupunctuur
Ik ben ook heel benieuwd naar jouw ervaring.
Vandaag de eerste acupunctuurbehandeling gehad, nu maar hopen dat het daadwerkelijk iets gaat doen.
Mijn hele immuunsysteem gaat als het goed is veranderen door de behandelingen en door supplementen.
Dan zou ik in theorie van de allergie, hooikoorts, diabetes en mijn overgewicht af kunnen komen.
Mijn hele immuunsysteem gaat als het goed is veranderen door de behandelingen en door supplementen.
Dan zou ik in theorie van de allergie, hooikoorts, diabetes en mijn overgewicht af kunnen komen.
Re: Bultjes bij mezelf (1x acupunctuur gehad)
Nou dat zou mooi zijn, als dat zo is.
- Célie
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Hè bah wat naar, hopelijk helpt de accupunctuur
Ik ga vrijdag en laat het je weten!Petra schreef:Dinsdag heb ik al een afspraak, ze gaat dan kijken of ze überhaupt kan helpen.Hakkene schreef: ↑02 sep 2023, 20:12Slim. Baat het niet:)Petra schreef: Dankjewel!
Ik ben ook heel benieuwd naar jouw ervaring.
@Hakkene ik ben heel benieuwd!
Met acupunctuur is het waarschijnlijk een langdurige kwestie omdat mijn immuunsysteem sterker moet worden. Dat wordt deels met acupunctuur, deels met supplementen en deels met aanpassingen in mijn voeding bereikt.
Met acupunctuur is het waarschijnlijk een langdurige kwestie omdat mijn immuunsysteem sterker moet worden. Dat wordt deels met acupunctuur, deels met supplementen en deels met aanpassingen in mijn voeding bereikt.
- CatnDog
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Ik hoop uiteraard voor je dat het werkt, maar ik vind dat er wel heel erg veel wordt beloofd.Petra schreef: ↑05 sep 2023, 16:49 Vandaag de eerste acupunctuurbehandeling gehad, nu maar hopen dat het daadwerkelijk iets gaat doen.
Ze beloofd niks, ze zegt dat het ZOU kunnenCatnDog schreef: ↑07 sep 2023, 13:24Ik hoop uiteraard voor je dat het werkt, maar ik vind dat er wel heel erg veel wordt beloofd.Petra schreef: ↑05 sep 2023, 16:49 Vandaag de eerste acupunctuurbehandeling gehad, nu maar hopen dat het daadwerkelijk iets gaat doen.
Het is niet alleen acupunctuur, ze heeft ook voedingsadvies en supplementen om te ondersteunen.
Ik ben vrijdag bij de hypnotiseur geweest. En het lijkt warempel te helpen. Zaterdag had ik extra last van de allergie, daarna werd het beter en vandaag en gister had ik geen allergiepilletjes nodig. Het zal toch niet??
Wat goed zeg! Ik hoop dat het doorzet!
Ik heb gisteren mijn tweede behandeling gehad, nu ook weer wat meer last van de allergie, maar ik hoop dat dat, net als vorige week, weer tijdelijk is.
Als het tijdelijk is, betekent dat dan ook dat je daarna minder last hebt dan voor de behandeling?
Als het goed is wel.ranetje schreef: ↑13 sep 2023, 15:07Als het tijdelijk is, betekent dat dan ook dat je daarna minder last hebt dan voor de behandeling?
Ik gebruik al minder neusspray dan voorheen.
Bizar hè dat het werkt. Maar wel heel tof.
Ik kan ook nog een keer voor een vervolg, voor eventuele “restjes” allergie. Maar voor nu ben ik dik tevreden!
Hopelijk zet het bij jou ook door
Ik heb vandaag weer minder last, het schijnt dat het na iedere behandeling de eerste 48 uur wat erger wordt, daarna zwakt het weer af.
Ik vind het ook echt bizar. Ze heeft dinsdag ook wat naaldjes in de zijkant van mijn hand gezet, dat zou zijn voor de pijn in mijn enkel. En warempel, die is een stuk minder pijnlijk!