Morris & Ayla op vakantie
Morris & Ayla op vakantie
Eindelijk weer terug op het forum, dus dan is het ook hoog tijd weer eens wat foto’s te plaatsen van het stel.
Morris en Ayla mochten mee op vakantie! Morris elke dag in de auto naar het strand zodat hij al zijn energie daar kon gebruiken en niet ook nog een paar kilometer heen en terug hoefde te wandelen.
Wat heeft hij genoten
Beetje wandelen, beetje rollen (oké, die halve zeehond die hij vond was iets minder), beetje graven, beetje chillen, beetje rondscharrelen en soms nog als een idioot achter het balletje van Ayla aan
Ik had voor de zekerheid pijnstilling mee, maar het ging zo goed dat ik ze niet eens heb hoeven gebruiken!
Voor Ayla was het ook heerlijk. Geen kilometers lange wandelingen, maar wel kilometers gezwommen, heel veel met het balletje gespeeld en lekker overal bij kunnen zijn.
Lekker slechte huis-, tuin-, en keukenkiekjes, maar het geeft wel een goed idee van onze heerlijke vakantie.
Morris en Ayla mochten mee op vakantie! Morris elke dag in de auto naar het strand zodat hij al zijn energie daar kon gebruiken en niet ook nog een paar kilometer heen en terug hoefde te wandelen.
Wat heeft hij genoten
Beetje wandelen, beetje rollen (oké, die halve zeehond die hij vond was iets minder), beetje graven, beetje chillen, beetje rondscharrelen en soms nog als een idioot achter het balletje van Ayla aan
Ik had voor de zekerheid pijnstilling mee, maar het ging zo goed dat ik ze niet eens heb hoeven gebruiken!
Voor Ayla was het ook heerlijk. Geen kilometers lange wandelingen, maar wel kilometers gezwommen, heel veel met het balletje gespeeld en lekker overal bij kunnen zijn.
Lekker slechte huis-, tuin-, en keukenkiekjes, maar het geeft wel een goed idee van onze heerlijke vakantie.
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Lente [Chihuahua] Famke [klein mixje] Zoë [Lhasa Apso]
Re: Morris & Ayla op vakantie
Waar zaten jullie?
Lekker rustig!
Denemarken?
Lekker rustig!
Denemarken?
Lente (2013) Famke (2012) Zoë (2012)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
Doodgewoon Ameland Morris zijn rabiës is verlopen en wil hem niet meer laten enten. Dus mee op vakantie alleen nog binnen Nederland.
Maar ja, heerlijk rustig inderdaad! En dat nog in de bouwvak. Als je de goede plekjes weet zijn er echt uitgestorven stukken strand te vinden.
- Gretha
- Honden: 2
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Wat leuk om weer wat van jullie te zien.
Heerlijke foto's
Heerlijke foto's
- Kells
- Welke: Ierse Setters
Leuke kiekjes en de honden hebben zo te zien genoten.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Wat leuk om jullie hier weer te zien. Had mij al eens afgevraagd, hoe het met Morris zou zijn. Hij rolt nog steeds dus
- kloesje
- Welke: Australian kelpies
Fijn dat jullie weer op het forum zijn
Ziet er uit als een heerlijke vakantie en met zulk mooi weer hoef je ook niet naar het buitenland om een geweldige vakantie te beleven met je meiden en de honden
Ziet er uit als een heerlijke vakantie en met zulk mooi weer hoef je ook niet naar het buitenland om een geweldige vakantie te beleven met je meiden en de honden
Ziet er uit als een heerlijke vakantie
Wat ziet hij er goed uit. Hoe oud is Morris?
Heerlijk zo n strand waar niemand is. Prachtige foto s ook
Heerlijk zo n strand waar niemand is. Prachtige foto s ook
HIj wordt in december 13. Begint nu wel echt oud te worden hoor. Al werd hij op vakantie steeds aangezien voor een jonge hond goed voor zijn ego wel.
Bespiering is bijna weg, hij dementeert, maar hij is nog hartstikke vrolijk, wandelt nog lekker mee (als hij zin heeft en soms met de verkeerde persoon ) en kan als hij zo blijft echt nog wel een tijdje mee. Heb altijd gezegd hij wordt fluitend 15, zul je nog zien dat ik gelijk krijg ook
- Eefsel
- Honden: 1
- Welke: Golden retriever
- Contacteer:
Ooh Morris okselkriebels voor jou!
Evelien en Maggie
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
- Tamara/Bayko
- Honden: 1
- Welke: Vlinderhondje [Epagneul Nain Continental Papillon]
Wat leuk om eindelijk weer iets te zien en horen van Morris en Ayla! Ik vind Morris er geweldig uitzien en zo te lezen heeft hij er nog genoeg zin in Heerlijk genieten van je (vr)olijke duo.
Wat leuk om Ayla en Morris hier weer te zien
En zo te zien was het een slaagde vakantie, heerlijk.
En zo te zien was het een slaagde vakantie, heerlijk.
- HillieS
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Ziet er uit als een heerlijke vakantie
- hakunamatata
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
De laatste keer dat ik op het strand was dat was met Suze en haar favoriete vrienden
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
jaaaaahakunamatata schreef: ↑06 sep 2023, 22:10 De laatste keer dat ik op het strand was dat was met Suze en haar favoriete vrienden
Vanaf volgende maand mogen ze bijna overal weer los. Dan maar weer eens een strandwandeling plannen