Et leg an de opfoeding
Re: Et leg an de opfoeding
Zelfs als je opvoeding en training niet laat liggen kan het aangeboren gedrag incidenteel boven komen.
Waarom is dat verplicht?Smoushond schreef: ↑08 sep 2023, 08:03 Sinds kort ben je verplicht om met je erfhond naar de dierenarts te gaan . Terwijl eerder de veearts aan huis kwam en de hond dan ook nakeek. Ik ken hier erfhonden die nog nooit aan een riem hebben gelopen of in de auto hebben gereden. Dan heb je wel een probleem. Goed dat je daar rekening mee houdt
Ik zie bij verschillende dierenartsen bij de tarieven ook "huisbezoek" staan.
Niet gratis uiteraard maar het lijkt wel te kunnen.
Staat er raar maar ik bedoel dat de veearts het niet meer doet . Tenminste in onze omgeving dus dan moet je naar een dierenarts of een huisbezoek door dierenarts kan ook inderdaad .ranetje schreef: ↑10 sep 2023, 17:19Waarom is dat verplicht?Smoushond schreef: ↑08 sep 2023, 08:03 Sinds kort ben je verplicht om met je erfhond naar de dierenarts te gaan . Terwijl eerder de veearts aan huis kwam en de hond dan ook nakeek. Ik ken hier erfhonden die nog nooit aan een riem hebben gelopen of in de auto hebben gereden. Dan heb je wel een probleem. Goed dat je daar rekening mee houdt
Smoushond schreef: ↑10 sep 2023, 17:27Staat er raar maar ik bedoel dat de veearts het niet meer doet . Tenminste in onze omgeving dus dan moet je naar een dierenarts of een huisbezoek door dierenarts kan ook inderdaad .ranetje schreef: ↑10 sep 2023, 17:19Waarom is dat verplicht?Smoushond schreef: ↑08 sep 2023, 08:03 Sinds kort ben je verplicht om met je erfhond naar de dierenarts te gaan . Terwijl eerder de veearts aan huis kwam en de hond dan ook nakeek. Ik ken hier erfhonden die nog nooit aan een riem hebben gelopen of in de auto hebben gereden. Dan heb je wel een probleem. Goed dat je daar rekening mee houdt
Aangezien het denk ik veiliger is voor de andere klanten als zo'n hond niet in de wachtkamer komt zullen er hopelijk wel DA's zijn die willen komen.
Er is ook in ieder geval een rijdende dierenarts die altijd aan huis komt, maar of die overal komt weet ik niet.