Ja, goed gezien! Paisley heette ze op het oude forum, met alledrie haar honden. Mayke de senior stabij (zij en mijn Lizzy waren uit beeld), Kiwi & haar dochter Lemon
Zeg dat, inderdaad een opluchting! Ik zei nog dat ik ineens wel snapte dat genoeg fokkers liever kop in het zand steken. Als je niet test hebt je ook geen kans op een slechte uitslag. Zou je niet moeten tegenhouden natuurlijk. Maar als je vol bezig bent met pup houden of kopen om een nestje ermee te fokken, dan is kop in het zand wel makkelijker.
Enne.. een bergje fluffbolletjes doe maar Ik zie het al gebeuren dat ze straks 10 pups krijgt. We hebben afgesproken dat ze 6 pups krijgt, 4 teefjes en 2 reutjes
Zelf ben ik ook weg van donkerder gekleurde honden Back&tan niet zo, maar zwart, brindle en vooral donker sable vind ik onwijs mooi, mag allemaal met witte aftekeningen. Maar ik heb totaal geen kennis van de kleurgenetica bij honden, dus ik weet eigenlijk niet zeker wat ik het beste voor kleur reutje kan kiezen. Wat ik voorbij zie komen zijn er best veel zwart-wit of sable-wit. Merle zie je ook best wat voorbij komen, dat heeft dan weer niet mijn voorkeur. Maar kleur (kijkt naar Eevee ) gaat natuurlijk niet prioriteit zijn. Zul je trouwens zien dat er straks één lelijk gekleurde pup in het nest zit en die juist hier blijftJetski schreef: ↑23 feb 2023, 13:24 Wat een leuke plannen en wat fijn dat je ze kunt gaan uitvoeren!
Leuk type papa ook wat je op het oog hebt.
Ik ben zelf weg van donkere gekleurde honden en denk daar wel kans op zou kunnen zijn? Of zijn er ook veel licht kleurige vachten bij X border-vlinder?
Ik ga je (eventuele) puppy topic zeker volgen
Ik kwam bijvoorbeeld deze tegen, foto van Rainstar Bordercollies. Border collie teefje met haar x vlinder pups. Nou die vind ik allemaal echt prachtig