Heavy
Heavy
Sinds gisteren is Heavy veranderd. Het is natuurlijk een oude hond en ze sliep al meer en diep.Is wat doof en kreunt soms bij het gaan liggen. Maar ze stond nog voor ons bij de deur als je haar riem pakte . Liep nog voor je uit en speelde nog met Bertus
En ineens is het over. Ik kwam thuis en ze lag te slapen en hoorde me niet . Toen ze wakker werd keek ze heel verbaasd en werd ze echt langzaam wakker. Gaapte veel ,kwam steeds naar me toe dat doet ze normaal niet dan gaat ze meteen de tuin in om te waken of snuffelen
Ze eet wel maar een wortel pakt ze héél voorzichtig aan terwijl ze die gisteren nog uit mijn hand griste
Als ik haar riem pak blijft ze staan ,ze is niet meer blij om mee te gaan .
Loopt achter me dan weer naast me maar niet meer voorop
Ze krijgt pijnstilling en maandag staat de afspraak voor de Librela
Maar ik denk dat ze gewoon op is
Haar ogen staan dof
Bertus laat haar met rust
Omdat ze nu al langdurig pijnstillers krijgt mogen we dit weekend nog een maagzuurremmer proberen maar ik ben bang dat de dierenarts maandag voor een ander spuitje moet komen
En ineens is het over. Ik kwam thuis en ze lag te slapen en hoorde me niet . Toen ze wakker werd keek ze heel verbaasd en werd ze echt langzaam wakker. Gaapte veel ,kwam steeds naar me toe dat doet ze normaal niet dan gaat ze meteen de tuin in om te waken of snuffelen
Ze eet wel maar een wortel pakt ze héél voorzichtig aan terwijl ze die gisteren nog uit mijn hand griste
Als ik haar riem pak blijft ze staan ,ze is niet meer blij om mee te gaan .
Loopt achter me dan weer naast me maar niet meer voorop
Ze krijgt pijnstilling en maandag staat de afspraak voor de Librela
Maar ik denk dat ze gewoon op is
Haar ogen staan dof
Bertus laat haar met rust
Omdat ze nu al langdurig pijnstillers krijgt mogen we dit weekend nog een maagzuurremmer proberen maar ik ben bang dat de dierenarts maandag voor een ander spuitje moet komen
- malinois
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Re: Heavy
Wat gaat t dan ineens snel he... ik zou inderdaad even de nieren na laten kijken.
Sterkte ....
Sterkte ....
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Ok, ik heb nog nooit een hond gehad die gewoon op was mijn honden gingen altijd met aanvallen en geschreeuw erg dramatisch dus dood
Maar ik had gedacht dat al die dingen zoals niet eten en niet willen wandelen elkaar langzaam zouden opvolgen maar niet allemaal tegelijk op 1 dag
Dat is iets waardoor ik nog enige twijfel heb
Ze lijkt nu iets beter heeft gegeten en blafte net weer in de tuin
Toch maar afspraak maken voor onderzoek
- Persistence
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Het kan natuurlijk ook ‘gewoon’ even niet lekker zijn. Maar als de ogen ook dof staan en ze er simpelweg geen zin meer in heeft, nouja….
Hoe oud is Heavy nu?
Hoe oud is Heavy nu?
12 jaar en 8 maandenPersistence schreef: ↑15 sep 2023, 13:07 Het kan natuurlijk ook ‘gewoon’ even niet lekker zijn. Maar als de ogen ook dof staan en ze er simpelweg geen zin meer in heeft, nouja….
Hoe oud is Heavy nu?
Altijd moeilijk zoiets , niemand behalve jijzelf en de dierenarts kunnen je hierin adviseren.
Ik hoop dat het een tijdelijk dipje was en dat jullie samen nog wat mogen genieten.
Ik hoop dat het een tijdelijk dipje was en dat jullie samen nog wat mogen genieten.
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Wat naar
Als je bloedonderzoek laat doen, zou ik adviseren een praktijk te kiezen die ook direct een uitslag heeft. Drie dagen wachten duurt héél lang als je in de stress en onzekerheid zit. Die les heb ik wel geleerd…
Als je bloedonderzoek laat doen, zou ik adviseren een praktijk te kiezen die ook direct een uitslag heeft. Drie dagen wachten duurt héél lang als je in de stress en onzekerheid zit. Die les heb ik wel geleerd…
- Cooper
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: kruising spaniel kooiker markiesje
Oudjes kunnen soms behoorlijk slechte dagen ertussen hebben zitten. Daar schrik je dan als baasje behoorlijk van. Als je het niet vertrouwd zou ik zeker bloedonderzoek laten doen. Dat maakt vaak al een hoop duidelijk.
Dat gaan we inderdaad doen . Eigen dierenarts heeft dit weekend gelukkig dienst mocht het nodig zijn
- alinelaila
- Honden: 1
- Welke: Friese Stabij
Hoe gaat het nu met Heavy?
Ze knapt iets op ,heeft gisteren gebraakt en sindsdien eet ze niet meer met lange tanden en pakt ze een wortel ook weer met vinger en al aan ze waakt weer
Loopt weer beter mee maar nog niet zoals normaal
Maar weinig energie en levensvreugde meer vind ik