Claire
Re: Claire
Wat een mooie plek. Ze kan er zo in lopen. Heerlijk
Heerlijk
- Mo-yi
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
heerlijk
Hier was het vanmorgen 13 graden.
Is dat ook nog bloedheet?
Claire zwemt in principe het hele jaar, 's winters alleen wat korter.
Fijne strandjes hier langs de Rijn (Nederrijn eigenlijk) dus inderdaad ook gemakkelijk inlopen
De uiterwaarden kan ik vanuit huis binnen 5 minuten inlopen.
Ook heel prettig, al zijn er maar enkele weilanden waar Claire in mag (van mij).
- Gretha
- Honden: 2
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Heerlijk!
Maar de temperaturen mogen van mij ook wel flink gaan dalen. Heel vroeg in de ochtend gaat het wel inderdaad, maar het loopt razendsnel weer op. Helemaal klaar mee.
Maar de temperaturen mogen van mij ook wel flink gaan dalen. Heel vroeg in de ochtend gaat het wel inderdaad, maar het loopt razendsnel weer op. Helemaal klaar mee.
- Diana
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Het ziet er heerlijk uit! Lijkt erg op de strandjes en uiterwaarden aan de Waal waar ik veel liep toen ik nog in Nijmegen woonde. Daar was het ook altijd zo lekker rustig.ranetje schreef: ↑24 sep 2023, 20:34Hier was het vanmorgen 13 graden.
Fijne strandjes hier langs de Rijn (Nederrijn eigenlijk) dus inderdaad ook gemakkelijk inlopen
Ook heel prettig, al zijn er maar enkele weilanden waar Claire in mag (van mij).
Diana schreef: ↑25 sep 2023, 20:46Het ziet er heerlijk uit! Lijkt erg op de strandjes en uiterwaarden aan de Waal waar ik veel liep toen ik nog in Nijmegen woonde. Daar was het ook altijd zo lekker rustig.ranetje schreef: ↑24 sep 2023, 20:34Hier was het vanmorgen 13 graden.
Ik vind de strandjes van de IJssel er ook wel op lijken.
Door de week 's morgens loop ik er vrijwel altijd alleen.
Met goed weer is het er in de loop van de dag steeds drukker.