verplaatsen van topics/berichten

Gebruik dit forumdeel om al je wensen kenbaar te maken. Wat zou je graag willen op dit forum? Meld het vooral in dit forumonderdeel!
Plaats reactie
Random
Posts in topic: 2

verplaatsen van topics/berichten

Bericht door Random »

Graag zou ik zien dat mijn berichten en/of topics niet worden verplaatst. Sowieso niet zonder overleg.
Zolang het op geen enkele manier schadelijk is voor het forum of voor anderen, graag daar laten staan waar iemand ze neerzet. Dat is niet voor niets.
En als het dan echt moet, niet zonder overleg van tevoren, zodat je er nog voor kan kiezen om het helemaal weg te halen.

Nu gaat het om iets onschuldigs, foto's van de katten van mijn kinderen, maar toch. Als het een regel wordt of is dat foto's alleen in het foto forum geplaatst mogen worden, dan plaats ik liever helemaal geen foto's meer. Ik vind dat het in de kantine moet kunnen, daar worden allerlei gifs en videootjes e.d. ook geplaatst.
glashelder
Posts in topic: 1

Re: verplaatsen van topics/berichten

Bericht door glashelder »

Dat is helemaal geen regel hoor, dat was ff mijn OCD die de overhand nam :mrgreen: Hij staat terug :ok:
Lynnepien

Afbeelding
Random
Posts in topic: 2

Re: verplaatsen van topics/berichten

Bericht door Random »

glashelder schreef: 14 okt 2021, 19:38 Dat is helemaal geen regel hoor, dat was ff mijn OCD die de overhand nam :mrgreen: Hij staat terug :ok:
:lol:
Helemaal goed. Was ff mijn rigide karakter wat daar niet tegen kon. :mann:
Plaats reactie