Welke snack is favoriet ?
Welke snack is favoriet ?
Welke snack vind je hond het allerlekkerst ? Pippa vind nu gedroogde rode poon vis niet te versmaden.
De meeste dagen krijgt ze een pensstaafje, maar gedroogde vis is dus ook favoriet.
De meeste dagen krijgt ze een pensstaafje, maar gedroogde vis is dus ook favoriet.
Re: Welke snack is favoriet ?
------------------------- Daisy----------------------- Goofy--------------------Zaar im
- runninggirl
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
Nou Lazar en Ravi vinden volgens mij fruit vaak zelfs nog lekkerder dan een gedroogde snack haha... Maak ik een banaan open dan schieten ze beide de lucht in! En wortels ook trouwens. Mahru lust dan wel wortel maar wil niet zo graag fruit.
Maar verder zijn het vooral dingen als gedroogde koeienuier, konijnenoren met haar en inderdaad ook gedroogde vis en ander stinkspul wat ze graag eten.
Maar verder zijn het vooral dingen als gedroogde koeienuier, konijnenoren met haar en inderdaad ook gedroogde vis en ander stinkspul wat ze graag eten.
Gerookte kippennekken
Nahbu slikt alles in 1 x door en Tibbe mist een flink deel van zijn gebit, dus knaagspul krijgen ze eigenlijk niet.
Qua lekkers is een gekookt eitje hier echt het allerlekkerste wat je kunt geven. Maar een lege bak Ben&Jerry's uitlikken komt op een goeie 2de plek.
Qua lekkers is een gekookt eitje hier echt het allerlekkerste wat je kunt geven. Maar een lege bak Ben&Jerry's uitlikken komt op een goeie 2de plek.
Grappig dat dat zo verschillend is per hond. Kiertje was ook dol op banaan, terwijl Pippa geen banaan blieft.runninggirl schreef: ↑25 okt 2023, 16:06 Nou Lazar en Ravi vinden volgens mij fruit vaak zelfs nog lekkerder dan een gedroogde snack haha... Maak ik een banaan open dan schieten ze beide de lucht in! En wortels ook trouwens. Mahru lust dan wel wortel maar wil niet zo graag fruit.
Laatst gewijzigd door Jay op 25 okt 2023, 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- *Esther
- Welke: Grote Poedel Waterhond en Powderpuff
Hier lamspens. Bjarne kan dat net zo manouvreren tussen zijn 1e behouden kies boven en zijn onderste rij kiezen. Polar zo hard mogelijk. Kophuid ofzo. Ted doet met Bjarne mee.
- Teckeltoos
- Honden: 1
- Welke: Teckel
Peer is nogal zinnig met snacks. Taai en hard materiaal mot hij niet. Van die dental dingen wordt hij ook niet blij. Hij is gek op die vierkante blokjes met vissenhuid van de Action.
Zelf ben ik altijd te porren voor een kroket met mosterd
Zelf ben ik altijd te porren voor een kroket met mosterd
Bij mandarijn gaat het kwijl echt stromen, ook omdat hij moet wachten op het laatste stukje.
Van de gewone snacks zijn de snacks met haar vaak favoriet, geitenoor, konijnenoor. Rundvleesplaatjes doen het ook goed, compleet met lekker narollen en beschuiven op het kleedje.
Van de gewone snacks zijn de snacks met haar vaak favoriet, geitenoor, konijnenoor. Rundvleesplaatjes doen het ook goed, compleet met lekker narollen en beschuiven op het kleedje.
- pioenroos
- Welke: xteckel en schapendoes en schapendoeskelpie
Het zijn hier lekkerbekken en vreetzakken dus ik zou zo weten wat favoriet is. In de snackton zit meestal een mengsel van runderlong, kippennek, pens em gedroogde vleesstrips.
Maar ook kliekjes gaan er goed in. Danu wordt wel erg blij van yoghurt.
Voorheen kon ik Diem wel laten kiezen. Hij ging dan geloof ik meestal voor runderlong. Mies schuift heel de selectie bij elkaar en gaat (grommend) alles tegelijk eten. Bij Danu passen minimaal 3 snacks tegelijk in haar bek die ze tevreden naar haar kluifplek meeneemt. Ze mogen alledrie dus niet kiezen uit meerdere snacks tegelijk
Maar ook kliekjes gaan er goed in. Danu wordt wel erg blij van yoghurt.
Voorheen kon ik Diem wel laten kiezen. Hij ging dan geloof ik meestal voor runderlong. Mies schuift heel de selectie bij elkaar en gaat (grommend) alles tegelijk eten. Bij Danu passen minimaal 3 snacks tegelijk in haar bek die ze tevreden naar haar kluifplek meeneemt. Ze mogen alledrie dus niet kiezen uit meerdere snacks tegelijk
Hier staan de gedroogde platte rundvleesstrips met stip op 1. Gevolgd door gedroogde uier.
- Diana
- Posts in topic: 2
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Ik heb ook van die alleseters, als ze mogen kiezen nemen ze meestal gewoon het grootste Ze vinden alle hondensnacks volgens mij ongeveer even lekker, ze zijn met alles even enthousiast in ieder geval. Ik heb nog nooit iets van een duidelijke voorkeur gemerkt. Taartje had dat wel, die had het liefst iets van vis, een zalmhuid of zo.
- Frootje
- Posts in topic: 3
- Honden: 2
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Voor Froo gedroogde worstjes van het AH huismerk (voor honden dus, is kip). Ze vindt die echt het allerlekkerste.
Voor Aloy… Aloy vindt alles eigenlijk wel favoriet, dat is echt een enorme vreetbuil en ze is niet kieskeurig. Het allerliefst heeft ze wat een ander heeft, dat is natuurlijk de beste snack. Maar vaak is dat kip en dat mag ze helemaal niet want daar reageert ze niet goed op. Jammer, Aloy.
Voor Aloy… Aloy vindt alles eigenlijk wel favoriet, dat is echt een enorme vreetbuil en ze is niet kieskeurig. Het allerliefst heeft ze wat een ander heeft, dat is natuurlijk de beste snack. Maar vaak is dat kip en dat mag ze helemaal niet want daar reageert ze niet goed op. Jammer, Aloy.
- Frootje
- Contacteer:
Froo doet dat ook. Wij hebben regelmatig dezelfde kluifjes maar dan in small voor Froo en medium voor Aloy en Mowin. Ik moet Froo dan als eerst geven want zodra ze doorheeft dat de andere twee een grote krijgen laat ze die van haar gewoon liggen. Ze moet en zal dan een grote. Geef je haar dan een grote, dan rent ze er zo mee weg. Bied je nog een keer de kleine aan, dan blieft ze het niet. Ze zouden precies hetzelfde moeten zijn behalve in formaat, maar hoe weet Froo nou dat groter beter is? Ik snap het nog steeds niet.
- Diana
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Al mijn honden weten dat blijkbaar. Volgens mij is dat helemaal niet gek. Als je ze laat kiezen tussen een hand met één brokje erin en een volle hand brokjes, kiezen ze toch ook allemaal die laatste?Frootje schreef: ↑25 okt 2023, 19:00Froo doet dat ook. Wij hebben regelmatig dezelfde kluifjes maar dan in small voor Froo en medium voor Aloy en Mowin. Ik moet Froo dan als eerst geven want zodra ze doorheeft dat de andere twee een grote krijgen laat ze die van haar gewoon liggen. Ze moet en zal dan een grote. Geef je haar dan een grote, dan rent ze er zo mee weg. Bied je nog een keer de kleine aan, dan blieft ze het niet. Ze zouden precies hetzelfde moeten zijn behalve in formaat, maar hoe weet Froo nou dat groter beter is? Ik snap het nog steeds niet.
Ik denk dat het ook komt omdat ze verder geen sterke voorkeur hebben. Dus ze gaan niet eerst uitgebreid alles besnuffelen om te bepalen wat ze lekkerder vinden, maar pakken gewoon meteen het grootste. Het zal ook wel iets met het idee van concurrentie te maken hebben, zo van: dan heb ik alvast die grote en kan die niet meer naar een ander toe?
- Frootje
- Contacteer:
Goed punt. Ik heb eigenlijk nooit getest wat ze zouden doen bij een vol handje brokjes vs één brokje. Ik dacht, misschien ruikt het stiekem toch anders, maar zoals jij het zegt geloof ik wel dat ze misschien ook gewoon naar het formaat kijkt. In dat geval zijn Froo’s ogen flink wat groter dan haar maag.Diana schreef: ↑25 okt 2023, 19:18 Al mijn honden weten dat blijkbaar. Volgens mij is dat helemaal niet gek. Als je ze laat kiezen tussen een hand met één brokje erin en een volle hand brokjes, kiezen ze toch ook allemaal die laatste?
Ik denk dat het ook komt omdat ze verder geen sterke voorkeur hebben. Dus ze gaan niet eerst uitgebreid alles besnuffelen om te bepalen wat ze lekkerder vinden, maar pakken gewoon meteen het grootste.
gedroogd eendenfilet, een bruine boterham, varkensoren en die tubes met leverpastei van Trixie
-
- Honden: 1
- Welke: Oud Duitse herder
Kwark bakjes uitlikken. Runderoren, pensstaafjes en kophuid staven met kip of konijn erom zijn favoriet.
- Kells
- Welke: Ierse Setters
Alles wat wij eten en daarnaast, leverworst, homemade koekjes, gedroogde kip, gedroogde pens, pensstaafjes en nog veel meer.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
ohja, kwark! hier specifiek de Franse kwark. En de oudbakken biscuitjes bij mn moeder. Veel van Freds lievelings zijn context gerelateerd. De slappe koekjes bij mn moeder horen er echt bij als hij op bezoek is. Bij ons thuis kunnen die dingen gestolen worden.
Bruine boterhammen krijg je voor het slapen gaan en daar hoort ook een ritueeltje bij.
Fred was enorm kieskeurig maar sinds hij op rimadyl staat begint hij echt een beetje te schooien.
Ze hebben hier niet echt een favoriet, of alles is favoriet, ze doen overal debiel voor
Eigenlijk hebben ze alleen dingen die ze niet zo lekker vinden (voornamelijk van die huid gerelateerde dingen)
Eigenlijk hebben ze alleen dingen die ze niet zo lekker vinden (voornamelijk van die huid gerelateerde dingen)
Ze vinden alles lekker. Bij keuze gaan de heren meestal voor een runderluchtpijp. Piiri pakt het 1ste wat ze grijpen kan en bedenkt dan achteraf dzt ze eigenlijk wel iets anders wou.
Vanmorgen was ze wel heel erg blij met de kattenstront in het park
Vanmorgen was ze wel heel erg blij met de kattenstront in het park
Laatst gewijzigd door Maart op 26 okt 2023, 06:19, 1 keer totaal gewijzigd.
https://www.freshdiets4animals.com/
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
-
Meeko vindt alles fantastisch maar Manu is een enorme zeikerd. Die houdt alleen van de runderkophuid van Keetjes, andere moet hij niet. En goede vette varkensoren of de rundernekspier met stukken vet eraan. Ruikt het verkeerd, moet hij deze ook niet. Ik koop dat vrijwel altijd bij van die kleinere shops want uit de dierenwinkel lust hij bijna niks.
Ja, van die gedroogde kipstaafjes. Hij is echt een miep.
Ja, van die gedroogde kipstaafjes. Hij is echt een miep.