Hondentuigjes doneren, waar?

Wil je wat verkopen? Kopen? Weggeven? Wellicht zoek je iets voor niet te veel geld? Zoek je opvang voor je hond? Daar is dit subforum voor.
Plaats reactie
alinelaila
Posts in topic: 2
Honden: 1
Welke: Friese Stabij

Hondentuigjes doneren, waar?

Bericht door alinelaila »

Op m'n werk (asiel) de boel eens opgeruimd en we hebben een tas K-9 tuigjes die we niet meer gebruiken wegens overstap naar andere modellen tuigen.
Zijn wel gebruikt, maar alles nog netjes en goed. Ik dacht er eigenlijk aan ze te doneren, maar aan wie? Iemand een tip voor een stichting of iets dergelijks? Mag ook buitenland zijn, verzenden vind ik geen probleem.
Annets
Posts in topic: 1

Re: Hondentuigjes doneren, waar?

Bericht door Annets »

Misschien andere asiels of dierenambulance.
Ik heb laatst wat spullen naar de dierenambulance gebracht, en dat word ook door gegeven aan mensen die het minder hebben.
groetjes van Annet en James Hond.
Afbeelding
Josefien
Posts in topic: 1
Honden: 3
Welke: Montero Valdueza-Javier Mastin-Merlijntje Braque Français Pyrenees type-Edison

Bericht door Josefien »

Stichting Sphoek zal vast interesse hebben. Van K-9tuigjes maken ze op een simpele manier anti-ontsnappingstuigjes. Opsturen naar het buitenland hoeft niet, ze hebben contactpersonen die regelmatig naar het Spaanse afreizen
Javier (2010?), Merlijntje (2015), Edison (2021)
Afbeelding
alinelaila
Posts in topic: 2
Honden: 1
Welke: Friese Stabij

Bericht door alinelaila »

Annets schreef: 29 okt 2023, 22:00 Misschien andere asiels of dierenambulance.
Ik heb laatst wat spullen naar de dierenambulance gebracht, en dat word ook door gegeven aan mensen die het minder hebben.
Dierenambulance krijgt al heel vaak van ons, dus ik dacht nu eens een ander doel :)

Josefien schreef: 29 okt 2023, 23:28 Stichting Sphoek zal vast interesse hebben. Van K-9tuigjes maken ze op een simpele manier anti-ontsnappingstuigjes. Opsturen naar het buitenland hoeft niet, ze hebben contactpersonen die regelmatig naar het Spaanse afreizen

Top, daar ga ik even naar kijken!
Plaats reactie