Gestoomd (blik)voer
- malinois
- Posts in topic: 10
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Gestoomd (blik)voer
Iemand ervaring met gestoomd vleea voor de hond? Als we naar Zweden gaan kan ik voor t eerst geen kvv voeren. Dus we moeten iets anders en ik wil t vooraf proberen. Ik heb brok geprobeerd, wat een poep! Bergen poep! Diverse merken zelfde resultaat. Dus nu maar eens gestoomd vlees. Heb Renske geprobeerd, prima ontlasting maar hij vindt t maar zo zo... ik zag Carnilove maar volgens mij is dat niet gestoomd toch maar gewoon blikvoer? (Niet de zakjes want die zijn te klein voor hem en die zijn wel gestoomd. Blik van 400 gr. Zat ik naar te kijken)
Nog andere betaalbare suggesties?
Nog andere betaalbare suggesties?
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- kloesje
- Posts in topic: 1
- Welke: Australian kelpies
Re: Gestoomd (blik)voer
Jan van Driel heeft van die worsten vlees (voor buiten de vriezer) wellicht is dat een idee?
Carnis heeft ook van die vlees worsten.
Mijn honden vinden dit in ieder geval een prima alternatief, de gestoomde vlees maaltijden niet zo
Carnis heeft ook van die vlees worsten.
Mijn honden vinden dit in ieder geval een prima alternatief, de gestoomde vlees maaltijden niet zo
- pioenroos
- Posts in topic: 2
- Welke: xteckel en schapendoes en schapendoeskelpie
Ik gebruik van DogsPerfect de houdbare worsten als beloning. Ze hebben rollen tot 800gr. Er zit wat aardappelzetmeel in om het te binden maar het is verder 95% vlees. Het is volledig door een premix.
Het is een stevige worst, ik snijd er blokjes van. Er zal niet zoveel water inzitten als blik.
Het is een stevige worst, ik snijd er blokjes van. Er zal niet zoveel water inzitten als blik.
- Jetski
- Posts in topic: 1
- Welke: Portugese waterhond
Wij geven Ollie in de vakanties Wolf of the wilderness, te bestellen bij zooplus.
In worst, blik of kuipjes te krijgen.
Ollie gaat aan de schijt van Carnivoer to go en Farmfood, maar Wolf of the wilderness bevalt goed en heeft ook een leuke prijs.
In worst, blik of kuipjes te krijgen.
Ollie gaat aan de schijt van Carnivoer to go en Farmfood, maar Wolf of the wilderness bevalt goed en heeft ook een leuke prijs.
Dan opteer ik voor ritzenberger worsten.
https://www.freshdiets4animals.com/
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
Voedingsadvies op maat.
Heb voor Milo de worsten van Orange
https://orange4pets.com/product/allround-houdbaar/
https://orange4pets.com/product/allround-houdbaar/
de kennelworsten van Kivo? die zijn ook gestoomd dacht ik
Ik heb op vakantie Hubertus Gold blikvoer gegeven.
Claire en Ita deden het daar prima op en geen bergen poep
Claire en Ita deden het daar prima op en geen bergen poep
- malinois
- Contacteer:
Dank jullie, ik ga ze eens even bekijken en uitproberen!
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Hoelang ga je?
In Zweden kun je makkelijk aan KVV komen. Het is er wel duur maar die houdbare worsten zijn echt niet te vergelijken met KVV. En ik heb er al een heleboel geprobeerd
In Zweden kun je makkelijk aan KVV komen. Het is er wel duur maar die houdbare worsten zijn echt niet te vergelijken met KVV. En ik heb er al een heleboel geprobeerd
- malinois
- Contacteer:
Ruim een week. Het ding is dat ik geen auto heb (we gaan met het dock dive team incl honden) en dus afhankelijk ben van iets op loopafstand van het hotel of de hal waar t bad staat.Sirene schreef:Hoelang ga je?
Rens heeft van die houdbare worsten voor vakanties en die waren altijd wel een succes.
Ook bij onze honden.
Denk dat het voor een weekje wel kan.
Is idd beter dan brokken en eindeloze stromen stront.
Ook bij onze honden.
Denk dat het voor een weekje wel kan.
Is idd beter dan brokken en eindeloze stromen stront.
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
- malinois
- Contacteer:
Nee liever geen stinkscheten hij ligt naast me op de hotelkamer en op de boot in de ieniminie hut...Hylos schreef:Ik neem vaak Riverwood mono proteine blik mee.
Duur spul maar andere merken kreeg Muis vaak van die gore scheten van.
Hier bestaat de helft van de hondenvoeding zo ongeveer uit blikvoer. Ben er erg tevereden over! Ze krijgen hier Lukullus (te krijgen in diverse hoeveelheden en smaken), Bozita (de blikken) en een klein beetje greenwoods (de insect variant). Dat bestel ik makkelijk in één keer via Zooplus. En dan wissel ik nog af met Butternut box en een klein beetje kvv. Die butternut box zou je ook mee kunnen nemen, want dat blijft een aantal dagen houdbaar in de koelkast. Alleen kan je dat niet zo even los kopen in de winkel/online.
De houdbare worsten vind ik minder fijn als echte voeding. Hier krijgen ze het soms wel voor de afwisseling, maar het is niet onderdeel van het hoofdplan zegmaar.
De houdbare worsten vind ik minder fijn als echte voeding. Hier krijgen ze het soms wel voor de afwisseling, maar het is niet onderdeel van het hoofdplan zegmaar.
Butternut? 7 dagen houdbaar in de koelkast.
En er is vast wel iemand met een kortingscode zodat je 50-70% korting hebt. (Ik mag geen korting meer geven van butternut sinds ik mn link hier op t forum heb gezet, werd te duur voor ze )
ontlasting is op die butternut echt super. Ze zijn wel redelijk laag in vet, Snuck krijgt er daarom wel wat extra vet in diverse vormen bij.
En er is vast wel iemand met een kortingscode zodat je 50-70% korting hebt. (Ik mag geen korting meer geven van butternut sinds ik mn link hier op t forum heb gezet, werd te duur voor ze )
ontlasting is op die butternut echt super. Ze zijn wel redelijk laag in vet, Snuck krijgt er daarom wel wat extra vet in diverse vormen bij.
Die link heb ik inderdaad wel voor je als je wilt (60% korting op je eerste Butternut Box en 30% op je tweede box).Ybbihs schreef: ↑15 nov 2023, 14:29 Butternut? 7 dagen houdbaar in de koelkast.
Hier ook een link (2 x 50%) indien gewenst.
Voedingsadvies op maat.
Voedingsadvies op maat.
- malinois
- Contacteer:
Ik heb alleen geen koelkast in t hotel en op de boot
malinois schreef:Ik heb alleen geen koelkast in t hotel en op de boot
Koelbox?
- malinois
- Contacteer:
Geen plek. We moeten 12 honden en 12 mensen meenemen, 24 opklapbenches (1 per hond in t hotel en 1 in de hal) en 24 tassen in 2 auto's, een hondenaanhanger en het dock dive dock meenemen. Niemand kan iets meer meenemen dan dit. En dit wordt al proppen.Crutz schreef:malinois schreef:Ik heb alleen geen koelkast in t hotel en op de boot
Koelbox?
Dan zou ik inderdaad voor blikken gaan. Paar van die deksels voor blikken mee en je kan het gewoon een beetje netjes opbergen zonder bang te zijn dat verpakkingen kapot gaan en je tas vol hondenvoer zit.
Hoeveel eet hij ongeveer?
De blikken nemen natuurlijk ook plaats in, als ik zo denk zal iets van Butternut inderdaad minder plaats innemen, als dat dan in een koeltas zit moet dat wel lukkenmalinois schreef: ↑15 nov 2023, 15:39Geen plek. We moeten 12 honden en 12 mensen meenemen, 24 opklapbenches (1 per hond in t hotel en 1 in de hal) en 24 tassen in 2 auto's, een hondenaanhanger en het dock dive dock meenemen. Niemand kan iets meer meenemen dan dit. En dit wordt al proppen.Crutz schreef:malinois schreef:Ik heb alleen geen koelkast in t hotel en op de boot
Koelbox?
En nu al eens polsen bij het hotel of het mogelijk is daar ter plaatse iets te mogen stockeren in 1 van hun koelkasten/diepvriezers?. Eventueel ivm hygiëne gewoon telkens wat plasticzakjes met water in hun vriezer die je dagelijks kan verversen.
Voedingsadvies op maat.
Voedingsadvies op maat.
malinois schreef:Geen plek. We moeten 12 honden en 12 mensen meenemen, 24 opklapbenches (1 per hond in t hotel en 1 in de hal) en 24 tassen in 2 auto's, een hondenaanhanger en het dock dive dock meenemen. Niemand kan iets meer meenemen dan dit. En dit wordt al proppen.Crutz schreef:malinois schreef:Ik heb alleen geen koelkast in t hotel en op de boot
Koelbox?
12 honden en 12 mensen met 2 auto’s?? Ik ging met eigen vervoer
- malinois
- Contacteer:
Ongeveer 800 fr tot 1 kg kvv per dag. (Weeg t niet af dus de ene keer wat meer dan de andere) komt niet zo.nauw bij hemVeertje schreef:Dan zou ik inderdaad voor blikken gaan. Paar van die deksels voor blikken mee en je kan het gewoon een beetje netjes opbergen zonder bang te zijn dat verpakkingen kapot gaan en je tas vol hondenvoer zit.
Hoeveel eet hij ongeveer?
- malinois
- Contacteer:
Ja dat kan ik wel even proberen inderdaad... slimMaart schreef:De blikken nemen natuurlijk ook plaats in, als ik zo denk zal iets van Butternut inderdaad minder plaats innemen, als dat dan in een koeltas zit moet dat wel lukkenmalinois schreef: ↑15 nov 2023, 15:39Geen plek. We moeten 12 honden en 12 mensen meenemen, 24 opklapbenches (1 per hond in t hotel en 1 in de hal) en 24 tassen in 2 auto's, een hondenaanhanger en het dock dive dock meenemen. Niemand kan iets meer meenemen dan dit. En dit wordt al proppen.Crutz schreef:
Koelbox?
En nu al eens polsen bij het hotel of het mogelijk is daar ter plaatse iets te mogen stockeren in 1 van hun koelkasten/diepvriezers?. Eventueel ivm hygiëne gewoon telkens wat plasticzakjes met water in hun vriezer die je dagelijks kan verversen.