Pootloos
- Kells
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Re: Pootloos
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Als winnaars zo laagbenig zijn weet je al bijna dat de volgende generaties nog laagbeniger zullen worden
Heel erg jammer vind ik.
Mijn eerste twee teckels hadden al meer "lucht onder de buik" dan mijn laatste teckel.
Maar dit is nog vele malen lager
- Teckeltoos
- Honden: 1
- Welke: Teckel
Hoe hersenloos moet je zijn om zo'n pootloos wezen te fokken.
- CatnDog
- Posts in topic: 2
- Welke: Groenendaeler
Dat effect zie je bij corgi's ook.
- Budkes
- Posts in topic: 2
- Honden: 5
- Welke: Jack Russell Mechelse Herder Welsh Corgi Pembroke
Ikben één keer met onze Frank de Corgi naar een rasclubmatch geweest. Ze stond in de jeugdklasse. Ze werd laatste en de keurmeester lichtte dat mondeling toe; ze was te licht en wees naar de 2 andere veel te zware laag gebouwde jonge teefjes in de ring. En o ja schande dat lichte zag je ook terug in het gangwerk en dat was niet de bedoeling. Ik was meteen weer genezen van het showen.
- Persistence
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Wat?Budkes schreef: ↑17 nov 2023, 07:22 Ikben één keer met onze Frank de Corgi naar een rasclubmatch geweest. Ze stond in de jeugdklasse. Ze werd laatste en de keurmeester lichtte dat mondeling toe; ze was te licht en wees naar de 2 andere veel te zware laag gebouwde jonge teefjes in de ring. En o ja schande dat lichte zag je ook terug in het gangwerk en dat was niet de bedoeling. Ik was meteen weer genezen van het showen.
De lengte van die ruggen ook, ook bij die Corgi, dat kan toch niet goed zijn/gaan..
Dan is het optisch. Die foto van Cat en dog lijkt de corgi echt ook een hele lange doorgezakte rug te hebben t.o.v. de foto die jij plaatst.
En bij die teckel heb ik dat gevoel idem. Zo lang is kaninchen aan de overkant niet hoor, en die staat wel laag op de poten ook.
-
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
tekkels zijn toch altijd al DES-babies geweest? Ik snap niet waarom het pootje nu ineens te kort is.
Toch handig zo pootloos geval, kan die gelijk de vloer dweilen, je zet hem even onder de douche en jaag hem door je huis heen.
Tanja en Anne
- sabine
- Site Admin
- Welke: Labrador Retriever
- Contacteer:
sowieso AI