Hier schrijf je overmeesterde speels en verderop dat hij angstig is.Mum schreef:Sinds kort doen ik en m’n pitbull/dogo Argentino puppy mee aan de puppy cursus, en hij doet het echt heel goed en nu waren we afgelopen woensdag bij de puppy cursus en aan het eind mogen ze even los om te spelen en toen overmeesterde mijn pup speels een andere hond, geen geblaf of gegrom oid, en begon zijn baasje direct dat zij dat niet leuk vond en mijn pup eigenlijk niet thuishoorde in de cursus en toen moest ik hem van de trainster aan de lijn doen en het veld verlaten. Dat hebben we gedaan en eigenlijk was ik heel boos maar omdat pup erbij was besloot ik dat het beter was om me te gedragen en gewoon weg te gaan, heb pup in de auto gezet en we zijn vertrokken. Een dag later kreeg ik een mail van de hondenschool dat we nog steeds welkom waren maar alleen voor privé lessen die 3 keer zo duur zijn want er waren klachten gekomen vanuit de puppy cursus. Ik had de cursus a 108 euro voor 12 lessen al betaald en nu krijg ik maar 20 euro terug. En dat terwijl we pas 3 lessen hebben gehad. Butchie inmiddels opgegeven bij een andere hondenschool en duidelijk z’n afkomst vermeld en hij was welkom. Maar ik ben nog steeds boos om die andere dure cursus, nota bene terecht gekomen via onze dierenarts. Kan ik nog iets doen hieraan?
Wat was het? Was het begeleid, gecontroleerd, verantwoord qua leeftijd, formaat, energie level etc.
En 108€ voor 12 lessen is in mijn ogen niks duur