Hier nog een peentjeszweeterd .
Ik ben dan vooral bang dat hij zich achteruit zou verstappen terwijl hij naar een hond of naar Manuma kijkt, met water eronder zou ik het wel durven maar zo, huhh, nee, lamaar .
Hier nog een peentjeszweeterd .
Nee, ik bedoelde ook jouw eigen groterds, toen Manu kwam aangelopen bv.Manuma schreef: ↑15 okt 2021, 17:18 Andere honden zijn hier bijna niet en anders zie ik ze vanaf deze brug heel goed aankomen.
Toevallig kwam er een jonge Doodle aan lopen toen we op de brug stonden en toen heb ik hem wel opgepakt. Mijn volwassen honden laat ik ook geen kennis maken met andere honden op deze brug.
Wat een verschrikkelijk zoete foto. Lief!!Manuma schreef:Er komt een uitgebreidere update hoor. Het gaat heel goed, hij is lekker stout en ondeugend en zet de boel regelmatig op stelten.
Hij rent regelmatig met een pak luiers door het huis, kauwt op de riemen van mijn vriend, graaft een bed in de wasmand en bespringt mijn neus met die vlijmscherpe tanden als ik nietsvermoedend lig te slapen
Kind en pup tegelijk is vooral poep ruimen en trappen op en af vliegen. Het huis ligt vol met speelgoed van Meeko en alle losse spullen staan nu opgestapeld op de eettafel en het aanrecht waardoor we nu op de bank avondeten. De opbergmand onder de salontafel is een paar hoeken armer geworden en het rozenboeket ligt in duizend stukjes over de vloer.
Terwijl ik toch ook de hele dag opruim
Het is genieten. Iedereen vindt elkaar leuk en ik heb er nog geen moment spijt van gehad
Hij heeft oneindige energie. Ik heb een kort filmpje van onze ochtendwandeling. Scherm verkeerd gehouden maar soit.