verjaardags cadeau?
verjaardags cadeau?
Wat geef je een hond die bijna jarig is, maar alles heeft, voor zijn verjaardag?
Al langs gekomen als idee .....kipnuggets, hij mag dus geen kip.
Pannenkoek, ook niet echt goed voor hem vanwege allergie.
Knuffels, krijgt ie elke dag, en knuffelbeesten doet ie niets mee.
Lange wandeling, doen we ook vaak genoeg.
Playstation, tja, denk dat het kind die dan steeds gaat gebruiken.
Geld, hij heeft geen zakken om het in te doen.
Mand heeft hij vorig jaar al gehad.
Genoeg ideeën, maar nog niet de juiste.
Mochten jullie nog wat weten, vertel het mij.
Al langs gekomen als idee .....kipnuggets, hij mag dus geen kip.
Pannenkoek, ook niet echt goed voor hem vanwege allergie.
Knuffels, krijgt ie elke dag, en knuffelbeesten doet ie niets mee.
Lange wandeling, doen we ook vaak genoeg.
Playstation, tja, denk dat het kind die dan steeds gaat gebruiken.
Geld, hij heeft geen zakken om het in te doen.
Mand heeft hij vorig jaar al gehad.
Genoeg ideeën, maar nog niet de juiste.
Mochten jullie nog wat weten, vertel het mij.
- Omega
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Nu een echte toller
Re: verjaardags cadeau?
Een extra knuffel en een extra snackje, ze is al verwend zat op de dagen dat ze niet jarig is.
Een snuffelspel of puzzel
Voor Runar & Piiri maak ik een taart op hun verjaardag, voor Treskor niet (die vindt dat ook niet wauw dus dan doe ik er ook geen moeite voor ).
Ze beseffen uiteraard niet dat ze jarig zijn, maar ik vind het wel leuk, ik vergeet hun verjaardagen ook niet (itt die van neefjes/nichtjes ).
De rest van het jaar komen ze ook niets te kort.
Ze beseffen uiteraard niet dat ze jarig zijn, maar ik vind het wel leuk, ik vergeet hun verjaardagen ook niet (itt die van neefjes/nichtjes ).
https://www.freshdiets4animals.com/
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
- Susam
- Posts in topic: 2
- Welke: Podengo kruising
Sambal krijgt voor zijn verjaardag een dagje naar een snuffeltuin met verrijking (in Genk).
En fanfare en een rockband uiteraard
En fanfare en een rockband uiteraard
-
Niks, elke dag verjaardag. ( doe er zelf ook niks aan, volgende dag is het gewoon hetzelfde) O ja koop nooit iets, behalve eten. hij doet het maar met de spullen die hij geerft heeft.
- Mo-yi
- Welke: Malamute-husky
Die verjaardagen vier ik voor mezelf , zij begrijpt dat toch niet, dussss lekkere wandeling, naar strandje, lekker los, lekker zwemmen of baywatch style door t water hupsen, kaasjes tussendoor..happy doggie= missie volbracht.
- Kells
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Ik maak of één taart of drie “gebakjes”. Als basis kan je bladerdeeg en eieren gebruiken, de boel versieren doe ik met kaas, leverworst, partjes ei etc. Een gebakje is soms een tartaartje of een beschuitje, dik besmeerd met leverworst. Het is meer dat ik het leuk vind om zoiets te maken, het zal de honden jeuken hoe het er uit ziet.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- Susam
- Welke: Podengo kruising
leeeuuukkkkk!! ^Kells schreef: ↑05 dec 2023, 10:28 Ik maak of één taart of drie “gebakjes”. Als basis kan je bladerdeeg en eieren gebruiken, de boel versieren doe ik met kaas, leverworst, partjes ei etc. Een gebakje is soms een tartaartje of een beschuitje, dik besmeerd met leverworst. Het is meer dat ik het leuk vind om zoiets te maken, het zal de honden jeuken hoe het er uit ziet.
- CatnDog
- Welke: Groenendaeler
Ik doe zelf nooit aan verjaardagen.
Maar een idee.... een verjaardagsspeurtocht in huis met een aantal verstopte leuke dingen/lekkers naar zijn leeftijd? Hoe oud wordt James Hond?
Maar een idee.... een verjaardagsspeurtocht in huis met een aantal verstopte leuke dingen/lekkers naar zijn leeftijd? Hoe oud wordt James Hond?
Ik trakteer mijzelf op een superlekkere hazelnoottaart ( ben ik nou een superslechte baas?)
- Loraine
- Honden: 2
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Hier gaat de jarige bijvoorbeeld mee naar de dierenwinkel een lekkere kluif uitzoeken en koekies schooieren (en toegestopt krijgen) door de winkeliers.
Soms zoeken we ipv een lekkere kluif een paar koekjes oid uit de stelling met losse snacks, zo'n mini cupcakeje en een bijvoorbeeld en dan nog een leuke knuffel erbij of wanneer dat nodig is een nieuwe halsband ofzo.
Maar ik pak met hun verjaardagen niet heel uitgebreid uit, vooral ook omdat er 1 net na de feestdagen jarig is en ze met kerst veel cadeautjes krijgen.
Soms zoeken we ipv een lekkere kluif een paar koekjes oid uit de stelling met losse snacks, zo'n mini cupcakeje en een bijvoorbeeld en dan nog een leuke knuffel erbij of wanneer dat nodig is een nieuwe halsband ofzo.
Maar ik pak met hun verjaardagen niet heel uitgebreid uit, vooral ook omdat er 1 net na de feestdagen jarig is en ze met kerst veel cadeautjes krijgen.
Ik vind het zelf leuk, en iets extra lekkers krijgt hij zeker.
In principe wel.
Extra snackje kan altijd.
Hij weet ook niet dat hij jarig is, maar ik wel, en het is leuk om iets te doen.Maart schreef: ↑05 dec 2023, 09:21 Voor Runar & Piiri maak ik een taart op hun verjaardag, voor Treskor niet (die vindt dat ook niet wauw dus dan doe ik er ook geen moeite voor ).
Die fanfare en rockband lijkt me wel wat.
Dat James net bij ons was, kreeg hij ook de spullen van Bowie, maar in de loop der tijd heeft hij toch alles nieuw gekregen.
Het geeft toch een goed gevoel.
Ziet er leuk uit.Kells schreef: ↑05 dec 2023, 10:28 Ik maak of één taart of drie “gebakjes”. Als basis kan je bladerdeeg en eieren gebruiken, de boel versieren doe ik met kaas, leverworst, partjes ei etc. Een gebakje is soms een tartaartje of een beschuitje, dik besmeerd met leverworst. Het is meer dat ik het leuk vind om zoiets te maken, het zal de honden jeuken hoe het er uit ziet.
Dat is een leuk idee.
Hij word 27 December alweer 9 jaar.
Dat is een super idee, dat hou ik er in.
Niks hoor super slechte baas.
James is ook net na de kerst jarig, maar met kerst krijgt hij niets.Loraine schreef: ↑05 dec 2023, 18:21 Hier gaat de jarige bijvoorbeeld mee naar de dierenwinkel een lekkere kluif uitzoeken en koekies schooieren (en toegestopt krijgen) door de winkeliers.
Omdat hij alleen vis producten mag, kan hij niet iets uit zoeken in de winkel.