De hondjes in de sneeuw...
De hondjes in de sneeuw...
Hoe origineel, maar goed, het was voor de 2 jonkies de eerste keer...En ze vinden het zo leuk!
Net buiten:
Flossie:
Spelen..
Knut en Duke:
Knutje is nu 5 maanden oud..
Duke:
Flossie, 6 maanden oud
Knut en Floss:
De 2 oudjes zijn niet zo wild meer, en niet meer onder de indruk van sneeuw..
Lois:
En Redje:
Wat mij betreft mag het winters blijven...
Net buiten:
Flossie:
Spelen..
Knut en Duke:
Knutje is nu 5 maanden oud..
Duke:
Flossie, 6 maanden oud
Knut en Floss:
De 2 oudjes zijn niet zo wild meer, en niet meer onder de indruk van sneeuw..
Lois:
En Redje:
Wat mij betreft mag het winters blijven...
- hakunamatata
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Re: De hondjes in de sneeuw...
Genieten!
Wat gaaf die interactie tussen ze. Leuke foto's
Wat gaaf die interactie tussen ze. Leuke foto's
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
-
- Honden: 1
- Welke: Oud Duitse herder
Lekker genieten voor ze! Wij hadden niks qua sneeuw.
Er is vannacht nog een flinke laag bijgevallen, de honden vinden het zo leuk... maar helaas zal het niet lang meer wit zijn hier, het gaat flink dooien de komende dagen..
- Barnsley
- Honden: 5
- Welke: Golden Retrievers
- Contacteer:
Ahh Red! Die herinner ik me nog wel als kleine pup. Hoe oud is hij inmiddels?
Red ( en Lois ook) wordt in maart 10 jaar alweer...
- Fenneke
- Welke: Witte herder en nu een hún
Wilde net zeggen. Ik zie red en lois nog als puppies voor mij
Maar die anderen zijn ook langpoot muggen zeg
Maar die anderen zijn ook langpoot muggen zeg
Groetjes Fenneke en Baloe
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
- stellamay
- Welke: een Woezeltje
Nee joh! Wordt Red alweer 10?? De tandjes wat gaat de tijd snel Hij krijgt al echt een oud hoofdje, vooral zijn oogjes. Ach puppie toch.
Hoe vinden de oudjes de jongere generatie? Gaat dat wel samen?
Heerlijke foto's in de sneeuw, stuur maar een beetje deze kant op, Woes wil ook wel
Hoe vinden de oudjes de jongere generatie? Gaat dat wel samen?
Heerlijke foto's in de sneeuw, stuur maar een beetje deze kant op, Woes wil ook wel
Red is heel erg ziek geweest in 2019, waarschijnlijk AIHA , hij had zo erg bloedarmoede dat de apparatuur geen rode bloedplaatjes meer kon vinden, we hebben echt alles gedaan om zijn leven te redden en daar heeft hij langere tijd hele hoge dosis prednison voor gekregen, vorig jaar werd hij weer heel ziek, alvleesklierontsteking maar echt heel heftig, en toen begon hij opeens kaal te worden:
Na een bloedonderzoek bleek zijn hele schildklier stil te liggen, waarschijnlijk door de grote hoeveelheid prednison die hij in 2019 heeft gekregen, daar krijgt hij nu pilletjes voor, en ik vind dat je dat wel ziet, hij heeft wel ingeleverd door alle ellende die hij heeft gehad..
Red was altijd samen met zijn zusje Lotus, maar zij is helaas in juli ingeslapen, toen hebben we Flossie genomen en ik dacht dat ie daar dan wel een nieuw vriendinnetje aan zou krijgen, en toen ze puppie was, was hij ook zo blij met haar;
Maar ja, Flossie werd groter en was echt veel te druk, hij deed alleen maar weglopen van haar, en dat is gewoon niet leuk voor hem, hij mist Lotus echt heel erg...Maar ja, ik kan haar helaas niet terug halen meer...
En helaas is de sneeuw helemaal weg... van mij had het nog wel ff mogen blijven liggen..
Na een bloedonderzoek bleek zijn hele schildklier stil te liggen, waarschijnlijk door de grote hoeveelheid prednison die hij in 2019 heeft gekregen, daar krijgt hij nu pilletjes voor, en ik vind dat je dat wel ziet, hij heeft wel ingeleverd door alle ellende die hij heeft gehad..
Red was altijd samen met zijn zusje Lotus, maar zij is helaas in juli ingeslapen, toen hebben we Flossie genomen en ik dacht dat ie daar dan wel een nieuw vriendinnetje aan zou krijgen, en toen ze puppie was, was hij ook zo blij met haar;
Maar ja, Flossie werd groter en was echt veel te druk, hij deed alleen maar weglopen van haar, en dat is gewoon niet leuk voor hem, hij mist Lotus echt heel erg...Maar ja, ik kan haar helaas niet terug halen meer...
En helaas is de sneeuw helemaal weg... van mij had het nog wel ff mogen blijven liggen..
ohw wauw sneeuw, zo te zien konden ze het geweldig waarderen
Heerlijk zo genieten in de sneeuw
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
We hebben hier 4 dagen sneeuw gehad.. nou ja, er lag een mini laagje sneeuw, tot een paar jaar geleden hadden we echt wel mooi pak sneeuw, die dan wel een poos bleef liggen..
Buddy ging er ook altijd heel blij van kijken
Nu zijn we al blij met een mini laagje sneeuw,is echt heel snel heel veel foto's maken , want je weet niet wanneer er weer een witte wereld is...
Buddy ging er ook altijd heel blij van kijken
Nu zijn we al blij met een mini laagje sneeuw,is echt heel snel heel veel foto's maken , want je weet niet wanneer er weer een witte wereld is...