Levensverlengend medicijn voor grote honden komt een stap dichter bij goedkeuring door de FDA

EchoMira
Posts in topic: 5
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Re: Levensverlengend medicijn voor grote honden komt een stap dichter bij goedkeuring door de FDA

Bericht door EchoMira »

Zinodo schreef: 29 dec 2023, 21:02
Sirene schreef: 29 dec 2023, 15:32 https://www.sciencealert.com/a-radical- ... fe-of-dogs hier staat iets meer info.
Oa dat je het geeft als ze ouder zijn dan 7 jr.
7 jaar halen de meesten toch niet :')
Hahaha. Goed zo.
Inderdaad. Geriatrische internistenzorg voor de duitse doggen en bennesennes van deze wereld is best een exacte niche, zeg maar.
Johnny Jones
Posts in topic: 2
Honden: 6
Welke: 1 Spanjaard en 5 Roemenen

Re: Levensverlengend medicijn voor grote honden komt een stap dichter bij goedkeuring door de FDA

Bericht door Johnny Jones »

Ik zie staan dat het al voor honden boven de 18 kg werkzaam is, dat vind ik niet zo extreem eerlijk gezegd. Als ik er voor mezelf zeg maar tien extra goede jaren aan zou kunnen plakken door af en toe een prikkie te halen zou ik het ook doen.
Afbeelding
EchoMira

Bericht door EchoMira »

18 kilo zal ongetwijfeld als scheidslijn tussen groot en klein gesteld zijn. Klopt wel ongeveer. Ik vind zelf 28 meer een grens maar dat is subjectief.
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Zinodo schreef: 29 dec 2023, 21:02
Sirene schreef: 29 dec 2023, 15:32 https://www.sciencealert.com/a-radical- ... fe-of-dogs hier staat iets meer info.
Oa dat je het geeft als ze ouder zijn dan 7 jr.
7 jaar halen de meesten toch niet :')
Ja maar dat gaat meestal over kanker en niet functionerende poten. Much like a plofkip.
Plaats reactie