Mand
- Cooper
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: kruising spaniel kooiker markiesje
Re: Mand
Hoe doen jullie dat als het warm weer is en geen parkeergarage voor handen? Cooper zit ook graag in de auto maar zodra het zonnetje schijnt wordt het zo snel heet in de auto.
Voorlopig is het lekker koel maar voor je het weet is 't weer zomer .
Voorlopig is het lekker koel maar voor je het weet is 't weer zomer .
-
- Posts in topic: 13
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Mijn ervaring is dat je vooral echte schaduw moet hebben. Dan is het na een uur nog 26 graden in de auto hoor, veel te warm voor de lol maar niet de dodelijke hel die mensen er van maken.
En als ik toch even echt langer een winkel in moet en er geen schaduw is dan rij ik naar een dorp en laat ik alles inclusief de achterdeuren open met een hangslotje op de bench.
En als het daar ook te heet voor is of te moeilijk dan doe ik het gewoon niet.
En als ik toch even echt langer een winkel in moet en er geen schaduw is dan rij ik naar een dorp en laat ik alles inclusief de achterdeuren open met een hangslotje op de bench.
- Dirkje
- Posts in topic: 4
- Honden: 2
- Welke: Border Collies
Hier net zo. Maar dan alle ramen helemaal naar beneden ipv de deuren open.EchoMira schreef: ↑26 okt 2023, 20:55 Mijn ervaring is dat je vooral echte schaduw moet hebben. Dan is het na een uur nog 26 graden in de auto hoor, veel te warm voor de lol maar niet de dodelijke hel die mensen er van maken.
Als het echt te warm is blijft ze thuis.
De kussens van Foeii zijn hier nu een grote hit , Abra ligt nu nog maar zelden in haar biabed, ze vind op pluche liggen veel lekkerder.
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
- Susam
- Posts in topic: 7
- Welke: Podengo kruising
Ik hoor regelmatig dat ik mijn hond te veel verwen. Hij heeft veel materiele dingen, dat klopt, hij is ook mijn hobby en onzin voor hem kopen vind ik geweldig.
Hij heeft een eigen bankje, voor op de grote bank een Pelsbarn mand (en voor de zomer koelmand) maar daar werken we mee samen, en dan zijn start puppy mand, die wil ie nog steeds. Hij ligt eigenlijk overal en ook "gewoon" op de grond. In de tuin liefst op mijn stretcher, maar eigenlijk daar ook gewoon in mijn moestuintje of waar dan ook. Boven heeft ie een grote zachte mand en een vetbedje en daar rouleert ie. Prins.
Hij heeft een eigen bankje, voor op de grote bank een Pelsbarn mand (en voor de zomer koelmand) maar daar werken we mee samen, en dan zijn start puppy mand, die wil ie nog steeds. Hij ligt eigenlijk overal en ook "gewoon" op de grond. In de tuin liefst op mijn stretcher, maar eigenlijk daar ook gewoon in mijn moestuintje of waar dan ook. Boven heeft ie een grote zachte mand en een vetbedje en daar rouleert ie. Prins.
- Susam
hij mocht eerst niet op de gewone bank, ik heb altijd Berner Sennens gehad en die mochten dat ook niet, dus ik dacht hij krijgt zijn eigen bankje. Inmiddels, zoals jou welbekend, willen ze hoogte, dus de prins mag op de grote bank. Nu wil ie ook nog op de blauwe bank en dat is een no go. Hij snapt ook niet dat hij met die dunne stelten mij niet van de grote bank kan afduwen. Short man syndrome, of Napoleon complex denk ik ps bankje van bol.com 120 euries, ik heb er nog een bontje ingelegd, daar maakt ie uiteraard een prop van maar makkelijker met schoonhouden
- annnie
- Honden: 3
- Welke: Welsh Corgi Cardigan - Hongaarse straatfik - Galgo
Waar heb je die vandaan? Is het zo'n cozy cave? Zit al tijden te twijfelen of ik die wil of niet. Ik wil best een kapitaal uitgeven aan een mand, maar dan moeten ze m wel gebruiken tot het einder hunner dagen en ik twijfel aan de hersencapaciteit van mijn windhond om zo'n flap te begrijpen
- Susam
wat heerlijk en zo lief de neus eruit, Sam snapt zo'n mand niet en gaat erbovenop liggen. Ik wil er zelf in.
Ik heb deze mand in het klein voor Sam (kevlar) (dit is mijn vorige hond Jack) en vannacht probeerde hij daar een prop van te maken, dat materiaal maakt enorme herrie, om vervolgens weer in zijn bladeren mand te gaan liggen.
Ik heb deze mand in het klein voor Sam (kevlar) (dit is mijn vorige hond Jack) en vannacht probeerde hij daar een prop van te maken, dat materiaal maakt enorme herrie, om vervolgens weer in zijn bladeren mand te gaan liggen.
-
Wij hebben voor binnen voor de Kelperuanen de grootste maat cozy cave, de originele is na 8 jaar vervangen voor een via Marktplaats aangeschafte voirdeligere versie die ook prima voldoet en net zo groot is.
Verder staat er een kunststof bench die open is en waar regelmatig Finny of Kiitos in ligt. Een stretcher wasr met name Milo op ligt en dan ook nog de bank met een fleece kleed speciaal voor de honden. Buiten liggen ze op de loungebank, een kunstleren groot langwerpig kussen of op het (kunst)gras.
Verder staat er een kunststof bench die open is en waar regelmatig Finny of Kiitos in ligt. Een stretcher wasr met name Milo op ligt en dan ook nog de bank met een fleece kleed speciaal voor de honden. Buiten liggen ze op de loungebank, een kunstleren groot langwerpig kussen of op het (kunst)gras.
Geweldig kun je die ook kopen met bijpassende hond ?
Ik krijg ko met geen mogelijkheid ergens in of onder hoor
( kruising met husky erin hij ligt nu nog graag in tuin )
Kevlar, waar te koop, kiara zoekt nog iets onsloopbaars :-)Susam schreef:wat heerlijk en zo lief de neus eruit, Sam snapt zo'n mand niet en gaat erbovenop liggen. Ik wil er zelf in.
- Susam
Ik heb deze mand ooit in Duitsland bij das Futterhaus gekocht, is wel al een aantal jaar geleden. Was iets van 130 euro met antisloop garantie. Sambal heeft de Dreambay variant, dat is geen kevlar zie ik nu maar wel super sterk, hij probeert van alles proppen te maken en bulten en hij heeft vlijmscherpe nagels, maar dat ding is nog intact!Crutz schreef: ↑09 jan 2024, 13:12Kevlar, waar te koop, kiara zoekt nog iets onsloopbaars :-)Susam schreef:wat heerlijk en zo lief de neus eruit, Sam snapt zo'n mand niet en gaat erbovenop liggen. Ik wil er zelf in.
- Kells
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Iets wat niet te slopen is bestaat volgens mij niet, maar wat ik ga doen is zelf hoezen maken voor de bestaande bedden want die zijn comfortabel, maar absoluut niet hufterproof. Voor de stretchers die ik in de zomer buiten gebruik had ik nieuwe bekleding gemaakt van tentdoek en daarmee ook de bedden gerepareerd. Dat doek blijft gewoon goed. Ik moet erbij zeggen dat mijn honden niet echt slopen, maar wel een nestje graven en daar kunnen de meeste bedden niet tegen. Dat tentdoek wel. Ik kocht het per meter bij Esvo.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.