Trui met lange mouwen

Wil je wat verkopen? Kopen? Weggeven? Wellicht zoek je iets voor niet te veel geld? Zoek je opvang voor je hond? Daar is dit subforum voor.
Plaats reactie
Desiree
Posts in topic: 2
Honden: 3
Welke: Old English Bulldog-Boomer-Whippet

Trui met lange mouwen

Bericht door Desiree »

Vorig jaar tweedehands voor Roderick gekocht. Veel te groot natuurlijk omdat hij nog pup was, maar hij wil er maar niet in groeien. :mann:

Vraagprijs €5 excl verzendkosten, past net niet in een brievenbuspakketje.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Hewi

Re: Trui met lange mouwen

Bericht door Hewi »

Belangstelling voor vriendin haar hond graag wel versturen:) stuur je me de gegevens
Groetjes Heidi

Afbeelding
Niika
Posts in topic: 3

Bericht door Niika »

mocht het niet doorgaan, of hewi dr vriendin bedenkt zich, dan wil ik m wel voor Joya
Desiree
Honden: 3
Welke: Old English Bulldog-Boomer-Whippet

Bericht door Desiree »

Niika schreef: 22 jan 2024, 17:04 mocht het niet doorgaan, of hewi dr vriendin bedenkt zich, dan wil ik m wel voor Joya
Ik heb Hewi net een pb gestuurd maar hou je ff in gedachten als ik eerdaags weer ga opruimen(en Roderick zijn nieuwe truien binnen heb). Hij heeft nog 2 truien die eigenlijk wat te groot zijn maar die hebben dan geen lange mouwen waardoor het nog wel lukt om die te dragen.
Afbeelding
Niika

Bericht door Niika »

mocht je wat kwijt willen dan zeker interesse. dit zou in theorie de goeie maat moeten zijn voor Joya. en wat op voorraad is fijn, want ze sloopt. zucht.
Hewi

Bericht door Hewi »

Niika schreef: 22 jan 2024, 18:43 mocht je wat kwijt willen dan zeker interesse. dit zou in theorie de goeie maat moeten zijn voor Joya. en wat op voorraad is fijn, want ze sloopt. zucht.
Mocht tomas van vriendin waar ik hem net voor heb gekocht niet passen ( hij is iets groter en langer dan de precieze maten dan stuur ik hem naar jou!
Groetjes Heidi

Afbeelding
Niika

Bericht door Niika »

Hewi schreef: 22 jan 2024, 20:03
Niika schreef: 22 jan 2024, 18:43 mocht je wat kwijt willen dan zeker interesse. dit zou in theorie de goeie maat moeten zijn voor Joya. en wat op voorraad is fijn, want ze sloopt. zucht.
Mocht tomas van vriendin waar ik hem net voor heb gekocht niet passen ( hij is iets groter en langer dan de precieze maten dan stuur ik hem naar jou!
lief!
Plaats reactie