Rosanne schreef: ↑25 jan 2024, 16:59
Die grijze snoet
Z'n wenkbrauwtjes worden ook al grijs en hij krijgt al grijze haren op z'n borst. Hij wordt zaterdag pas 8. Ik ben benieuwd hoe besneeuwd hij er uitziet wanneer hij de 10 passeert.
Kells schreef: ↑26 jan 2024, 17:08
Wat is het toch een leuk setje, met die ondeugende koppies!
Eentje heeft de bijnaam vuil loeder en de andere kleine rat
Maar ze zijn zo leuk samen
Rosanne schreef: ↑26 jan 2024, 18:09
Ik vind het zo’n leuk ras. Voordat Brego kwam hebben wij er ook nog naar gekeken.
Ze zijn echt nog zoveel leuker dan ik vooraf dacht
Ik denk niet dat we hier ooit nog zonder sheltie komen te zitten
Hoe zijn ze qua vocaal zijn? Ik had vernomen dat ze daar best wel om bekend staan. Gezien wij een gehorige tussenwoning hebben, hadden wij er daarom vanaf gezien. Terwijl ik voor de rest echt gecharmeerd van ze ben.
Hoe zijn ze qua vocaal zijn? Ik had vernomen dat ze daar best wel om bekend staan. Gezien wij een gehorige tussenwoning hebben, hadden wij er daarom vanaf gezien. Terwijl ik voor de rest echt gecharmeerd van ze ben.
Vida is heel stil, maar kan juist in huis heel erg uit haar plaat gaan (om vallende blaadjes in de tuin), daar zijn we nog mee bezig om dat te minderen.
Kenzi is juist buiten heel vocaal (heb ik opgegeven), maar die hoor je binnen zelden.
Ze triggeren wel heel makkelijk op blaffen, dat doen alle shelties wel
Vida is heel stil, maar kan juist in huis heel erg uit haar plaat gaan (om vallende blaadjes in de tuin), daar zijn we nog mee bezig om dat te minderen.
Kenzi is juist buiten heel vocaal (heb ik opgegeven), maar die hoor je binnen zelden.
Ze triggeren wel heel makkelijk op blaffen, dat doen alle shelties wel
In huis zouden mijn buren daar niet zo vrolijk van worden. Brego is in huis ook heel stil en buiten met spelen maakt hij dat wel goed. Ik moet maar ergens achteraf gaan wonen zonder buren.
Schattig:) zijn ze helemaal gesetteld met z’n tweeen?
Ja inmiddels wel heb ik het idee.
Abra heeft Luus wel gemist maar bij Jimi heb ik daar eigenlijk niets van gemerkt.
Wel logisch denk ik want Abra en Luus waren veel langer samen en altijd heel hecht.
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.