Dat is zeker waar.Susam schreef: 05 feb 2024, 14:50wat een stress!ranetje schreef: 05 feb 2024, 14:43Precies.Susam schreef: 05 feb 2024, 12:36
ik heb ooit een keer een assistente aan de lijn gehad terwijl ik met gillende banden al onderweg was en ik dacht dat mijn Berner een maagkanteling had, zegt ze... kun je om 3 uur? Het was toen half 10 in de ochtend. Ik kijk nergens meer van op. Het is precies zoals je zegt, als je al 30 jaar bij een dierenarts bent, dan weten ze toch dat je echt alleen komt buiten de normale checks als er stront aan de knikker is?
Vooral als je er nooit voor niets bent gekomen![]()
Ik kreeg wel even flink de P in dat die assistente niet aansloeg op de klachten die ik opnoemde.
Maar heb toen maar gewoon gezegd dat ik er NU aan kwam. Kwaad worden en nog eens uitleggen leek me zinloos en kost alleen maar tijd.
En ook toen was het terecht dat ik kwam, 5 minuten na binnenkomst lag mijn hond aan een infuus.goed gedaan. Ik vind het erg voor de minder assertieve mensen wiens dier misschien echt schade oploopt doordat ze niet zo mondig gebekt zijn of het vanwege de stress situatie misschien niet zo goed kunnen verwoorden.
Ik heb het toen wel gemeld bij de DA.
Niet om die assistente te pesten, maar om te voorkomen dat zoiets een veel ziekere of dode hond (of ander huisdier) oplevert.