Nahbu in de auto
Nahbu in de auto
Vanaf volgende week zaterdag komt Galgo--reu Camino gezellig bij ons thuis wonen.
Na wat spannende momenten met Leishmania testen en bloeduitslagen hebben we vandaag de knoop door gehakt.
Camino wordt op ongeveer 3 jaar geschat en is van een jager geweest. Hij heeft de laatste weken/maanden lag hij daar op het erf aan een ketting omdat hij niet meer nodig was.
Hij was heel angstig maar ontdooide in de opvang al snel. Uiteraard zal hij hier weer een flinke terugval krijgen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat helemaal goed gaat komen!
Helaas heb ik.nog niet zoveel foto's maar hier een klein voorproefje:
Filmpje van de kattentest heb ik ook, maar moet ik even uploaden om hier neer te zetten geloof ik.
Na wat spannende momenten met Leishmania testen en bloeduitslagen hebben we vandaag de knoop door gehakt.
Camino wordt op ongeveer 3 jaar geschat en is van een jager geweest. Hij heeft de laatste weken/maanden lag hij daar op het erf aan een ketting omdat hij niet meer nodig was.
Hij was heel angstig maar ontdooide in de opvang al snel. Uiteraard zal hij hier weer een flinke terugval krijgen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat helemaal goed gaat komen!
Helaas heb ik.nog niet zoveel foto's maar hier een klein voorproefje:
Filmpje van de kattentest heb ik ook, maar moet ik even uploaden om hier neer te zetten geloof ik.
Laatst gewijzigd door Sekreetje op 28 jan 2022, 11:12, 5 keer totaal gewijzigd.
Re: Meet nu-nog-Camino!
Oh, en we moeten nog een nieuwe naam verzinnen, maar met 5 personen is dat een hele opgaaf.
- Ipanema
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Peruaanse naakthond en whippet x AHT
Mooi hoor, die streepjes ! Veel plezier met jullie nieuwe aanwinst.
- Zamunda
- Posts in topic: 14
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Oh daar is ie . Wat een lief streepje. Nog een weekje wachten!
Dat kan nooit zo moeilijk zijn als bij ons .
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Oh wat leuk!!
Daar zit wel een neus aan zeg!
Daar zit wel een neus aan zeg!
- Lothian
- Posts in topic: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Die lange neus
Dank jullie wel allemaal! Vind het super spannend weer allemaal. Maar heb er enorm veel zin in!
@Nanna, wie weet gaat het nog Kammie worden ook. De heren hier in huis hadden niet opgelet en kwamen er net pas achter dat hij Camino heet. Dat vonden ze eigenlijk een hele leuke naam......
Hier nog een filmpje van de lang-neus. Dit was tijdens de kattentest. Je ziet dat hij niet helemaal op zijn gemak is, maar de katten vindt hij prima. Tot er een tweede kat aandacht komt vragen, die duwt hij mooi met een zacht duwtje opzij.
@Nanna, wie weet gaat het nog Kammie worden ook. De heren hier in huis hadden niet opgelet en kwamen er net pas achter dat hij Camino heet. Dat vonden ze eigenlijk een hele leuke naam......
Hier nog een filmpje van de lang-neus. Dit was tijdens de kattentest. Je ziet dat hij niet helemaal op zijn gemak is, maar de katten vindt hij prima. Tot er een tweede kat aandacht komt vragen, die duwt hij mooi met een zacht duwtje opzij.
- Alfilillo
- Posts in topic: 5
- Welke: Podenco en kruising
Wat een lieve zachte uitstraling heeft Camino
Ja hè? Beetje timide nog, maar hij schijnt gevoel voor humor te hebben en daar ben ik dol op! Had onze vorige kruising Galgo ook, humor en drama. Dubbel hebben we gelegen om die hond.
ARPA Nederland
-
- Posts in topic: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Wat een mooie langneus
Veel geluk met hem!
Veel geluk met hem!
- galga's
- Posts in topic: 1
- Honden: 5
- Welke: Galgo - Silken windhound - Afghaan
Wat een knapperd
Anti-ontsnaptuig, martingale halsband en 2 riemen liggen al klaar?
Anti-ontsnaptuig, martingale halsband en 2 riemen liggen al klaar?
Zeker! passend tuig en halsband heeft hij al aan bij vertrek. En lijnen liggen hier in overvloed. Maar goed dat je er even op wijst, het zal de eerste niet zijn die ontsnapt.
wat een knapperd hij past goed bij jullie
en wat zacht met de katten die daar lopen
heel veel geluk met hem
en wat zacht met de katten die daar lopen
heel veel geluk met hem
------------------------- Daisy----------------------- Goofy--------------------Zaar im
- Lothian
- Posts in topic: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Wat een scheet. Heel erg lief.
Ik zoi die Kitler in het filmpje er haast bij willen hebben, geweldige kat!
Ik zoi die Kitler in het filmpje er haast bij willen hebben, geweldige kat!
Daar is een hele website voor, vol foute grapjes: http://www.catsthatlooklikehitler.com/c ... igmiaow.pl
siegmiaow
Oh man!Ally schreef: ↑17 okt 2021, 11:11
Daar is een hele website voor, vol foute grapjes: http://www.catsthatlooklikehitler.com/c ... igmiaow.pl
siegmiaow