~Fototopic~ Alledaagse hondendingen
Re: ~Fototopic~ Alledaagse hondendingen
Nee natuurlijk niet. Dat moet je netjes open maken
- Kells
- Posts in topic: 164
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- hakunamatata
- Posts in topic: 86
- Honden: 2
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Eevee wil wel een keer mee. Eerst zwemmen en dan graven met die witte vacht. Ben je niet meer de enige met een natte smerige hond
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
-
- Posts in topic: 368
- Honden: 1
- Welke: Oud Duitse herder
hakunamatata schreef: ↑13 feb 2024, 17:47 Eevee wil wel een keer mee. Eerst zwemmen en dan graven met die witte vacht. Ben je niet meer de enige met een natte smerige hond
Wat een smeerpijpen
- Omega
- Posts in topic: 192
- Welke: Nu een echte toller
hakunamatata schreef: ↑13 feb 2024, 17:47 Eevee wil wel een keer mee. Eerst zwemmen en dan graven met die witte vacht. Ben je niet meer de enige met een natte smerige hond
Goed plan, kunnen ze nog eens goede ideeën uitwisselen.
https://www.freshdiets4animals.com/
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
Ik vind het lastig te trainen omdat op een zonnige dag die periode met vlekken op de muur toch wel 2-3 uur kan duren. Dan voer ik haar moddervet. Gisteren zijn de gordijnen opgehangen en tot die tijd heeft er karton voor de ramen geplakt gezeten. Nu het regenachtig is zijn de gordijnen natuurlijk open en dan ervaart ze ook dat passerende auto’s niet per se leiden tot enge taferelen op de muur. Als ooit de zon weer schijnt kan ik - nu de gordijnen hangen - op zelf gekozen momenten gaan trainen door de gordijnen even open te doen. Dat is handiger. Ze vindt het nog steeds spannend namelijk, al merk ik wel verbetering in de zin dat ze niet meer continu onrustig rondjes om de tafel gaat lopen. Ze vindt beter zelf rust door zich dan even terug te trekken. Het verergert dus niet, maar we zijn nog niet op het punt dat het haar helemaal niet meer interesseert. Dat gaat ook nog wel even duren denk ik.
Het is een bijzonder hondje hoor, want verder is er ze echt nauwelijks ergens van onder de indruk. Allerlei zaken waarvan ik had ingecalculeerd dat ze dat waarschijnlijk moeilijk zou vinden (zoals stofzuigen, boren om gordijnen op te hangen, …) vindt ze helemaal niet interessant. En bepaalde zaken waar ik dan helemaal niet zo bij stilsta, blijken juist super eng. Gelukkig is ze uitstekend trainbaar en weet ze goed steun te vinden bij mij, mijn vriend en Abel.
- CatnDog
- Posts in topic: 117
- Welke: Groenendaeler
Er is weinig zon te bekennen de laatste tijd, maar je krijgt vast nog genoeg momenten om te oefenen.Natalie schreef: ↑18 feb 2024, 09:53 Ik vind het lastig te trainen omdat op een zonnige dag die periode met vlekken op de muur toch wel 2-3 uur kan duren. Dan voer ik haar moddervet. Gisteren zijn de gordijnen opgehangen en tot die tijd heeft er karton voor de ramen geplakt gezeten. Nu het regenachtig is zijn de gordijnen natuurlijk open en dan ervaart ze ook dat passerende auto’s niet per se leiden tot enge taferelen op de muur. Als ooit de zon weer schijnt kan ik - nu de gordijnen hangen - op zelf gekozen momenten gaan trainen door de gordijnen even open te doen. Dat is handiger. Ze vindt het nog steeds spannend namelijk, al merk ik wel verbetering in de zin dat ze niet meer continu onrustig rondjes om de tafel gaat lopen. Ze vindt beter zelf rust door zich dan even terug te trekken. Het verergert dus niet, maar we zijn nog niet op het punt dat het haar helemaal niet meer interesseert. Dat gaat ook nog wel even duren denk ik.
Het is een bijzonder hondje hoor, want verder is er ze echt nauwelijks ergens van onder de indruk. Allerlei zaken waarvan ik had ingecalculeerd dat ze dat waarschijnlijk moeilijk zou vinden (zoals stofzuigen, boren om gordijnen op te hangen, …) vindt ze helemaal niet interessant. En bepaalde zaken waar ik dan helemaal niet zo bij stilsta, blijken juist super eng. Gelukkig is ze uitstekend trainbaar en weet ze goed steun te vinden bij mij, mijn vriend en Abel.
Fijn dat ze maar weinig angsten heeft en goed trainbaar is. Dat scheelt een hoop. Dit komt ook vast wel goed, al heeft iedere hond natuurlijk z'n eigen gekke dingen.
Op die eerste foto ziet ze er heel lief maar echt oud uit.
Samen met Fayah ziet ze er veel beter uit
Samen met Fayah ziet ze er veel beter uit
- Diana
- Posts in topic: 274
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Ze is ook wel echt bejaard inmiddels. En ze is een lief oudje geworden, ik had eigenlijk verwacht dat ze een pinnig oudje zou worden, maar ze is met de jaren liever geworden
Gelukkig is ze wel goed opgeknapt van de GVS-aanval, dus poseren met haar voorpoten op een tak kan ze ook weer