Wij zijn Trendpanel Gezelschapsdieren!
Wij zijn Trendpanel Gezelschapsdieren!
Hallo allemaal!
Wij zijn opzoek naar dierenliefhebbers die ons willen helpen!
Wij zijn Trendpanel Gezelschapsdieren dat bestaat uit studenten van de Aeres Hogeschool in Dronten en wij zijn dit jaar weer druk bezig met de voorbereidingen voor de nieuwe Pet Monitor van 2024. De Pet Monitor is een vakblad gericht op de gezelschapsdierensector en dit jaar doen wij onderzoek naar keuzes van huisdiereigenaren.
Voor dit onderzoek is een enquête opgesteld om een realistisch beeld te kunnen schetsen van dit thema. De enquête is gericht op huisdiereigenaren in Nederland, waarbij de resultaten zullen worden verwerkt in de nieuwe Pet Monitor. Wij zouden het waarderen als u de enquête zou willen invullen en zou willen delen met uw netwerk!
Hoe meer respondenten, hoe beter beeld wij kunnen schetsen van de ontwikkelingen binnen de huisdierensector.
Wij willen u alvast hartelijk bedanken voor het invullen en verspreiden van de enquête. Voor vragen kunt u ons bereiken via: trendpanel.hogeschool.dronten@aeres.nl
Link naar de enquête: https://response.questback.com/aeres/trendpanel2024
Trendpanel Gezelschapsdieren
Wij zijn opzoek naar dierenliefhebbers die ons willen helpen!
Wij zijn Trendpanel Gezelschapsdieren dat bestaat uit studenten van de Aeres Hogeschool in Dronten en wij zijn dit jaar weer druk bezig met de voorbereidingen voor de nieuwe Pet Monitor van 2024. De Pet Monitor is een vakblad gericht op de gezelschapsdierensector en dit jaar doen wij onderzoek naar keuzes van huisdiereigenaren.
Voor dit onderzoek is een enquête opgesteld om een realistisch beeld te kunnen schetsen van dit thema. De enquête is gericht op huisdiereigenaren in Nederland, waarbij de resultaten zullen worden verwerkt in de nieuwe Pet Monitor. Wij zouden het waarderen als u de enquête zou willen invullen en zou willen delen met uw netwerk!
Hoe meer respondenten, hoe beter beeld wij kunnen schetsen van de ontwikkelingen binnen de huisdierensector.
Wij willen u alvast hartelijk bedanken voor het invullen en verspreiden van de enquête. Voor vragen kunt u ons bereiken via: trendpanel.hogeschool.dronten@aeres.nl
Link naar de enquête: https://response.questback.com/aeres/trendpanel2024
Trendpanel Gezelschapsdieren
Re: Wij zijn Trendpanel Gezelschapsdieren!
Ik ook. Eindelijk een enquete waar je niet totaal in vastloopt.
- Kells
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Done.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- CatnDog
- Posts in topic: 3
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Ingevuld. Mijn eisen voor dierenklinieken/speciaalzaken liggen duidelijk nogal ver uit elkaar.
Ik verwacht van een dierenwinkel ook amper professionaliteit. Alleen dat ze datgene dat ik zoek op voorraad hebben.
Ik verwacht van een dierenwinkel ook amper professionaliteit. Alleen dat ze datgene dat ik zoek op voorraad hebben.
-
Super! Bedankt voor jullie tijd en moeite om de enquête in te vullen!
Bedankt voor het invullen! Inderdaad interessant hoe de behoeftes erg uiteen kunnen liggen. Wij zijn daarom ook benieuwd naar de eindresultaten.
- CatnDog
-
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Ik zou ook benieuwd zijn naar wat meer achtergrond over de vragen.
Bijvoorbeeld de vraag over fyieke bereikbaarheid vanuit huis. Ik heb daar een lage score aan gegeven omdat ik een winkel goed op de route ligt die ik een keer in de twee weken rijd maar dan is het eigenlijk nog steeds een kwestie van "in de buurt".
En hoewel ik veel van mijn honden houd vind is ik ze wel inderdaad "gewoon een dier".
Geen kritiek, hoor. Ik heb de ballen verstand van marketingonderzoek. Maar als het er om gaat om koopgedrag te verkennen ben ik bang dat het bij deze klant toch weer anders ligt dan de antwoorden doen vermoeden.
Ik ben technisch gezien fokker maar val weer niet in de doelgroep enzo. Maar goed, massa is kassa en de grijze vlakken zijn nu eenmaal commercieel gezien minder interessant.
Aan de andere kant is een langdurige klantrelatie ook massa en dan wil je gewoon een lieve dierenarts die misschien niet alles heeft of weet maar gewoon al je dieren goed verzorgt. Van kater tot koraalreeft.
Bijvoorbeeld de vraag over fyieke bereikbaarheid vanuit huis. Ik heb daar een lage score aan gegeven omdat ik een winkel goed op de route ligt die ik een keer in de twee weken rijd maar dan is het eigenlijk nog steeds een kwestie van "in de buurt".
En hoewel ik veel van mijn honden houd vind is ik ze wel inderdaad "gewoon een dier".
Geen kritiek, hoor. Ik heb de ballen verstand van marketingonderzoek. Maar als het er om gaat om koopgedrag te verkennen ben ik bang dat het bij deze klant toch weer anders ligt dan de antwoorden doen vermoeden.
Ik ben technisch gezien fokker maar val weer niet in de doelgroep enzo. Maar goed, massa is kassa en de grijze vlakken zijn nu eenmaal commercieel gezien minder interessant.
Aan de andere kant is een langdurige klantrelatie ook massa en dan wil je gewoon een lieve dierenarts die misschien niet alles heeft of weet maar gewoon al je dieren goed verzorgt. Van kater tot koraalreeft.
- CatnDog
Ik miste ook wat vragen over de overweging of mensen een vrijgevestigde dierenarts prefereren of een commerciele (Evidensia/AniCura) en of mensen de prijzen die tegenwoordig gevraagd worden (ook de prijzen van het voer schieten nogal omhoog) nog redelijk vinden en of dit een belangrijke overweging is voor de aanschaf van een toekomstig huisdier.
Zo vind ik professionaliteit van een dierenarts belangrijk. Als in: kennis en kunde van de arts. Maar hoef ik al die poespas van een commerciele kliniek niet.
Zo vind ik professionaliteit van een dierenarts belangrijk. Als in: kennis en kunde van de arts. Maar hoef ik al die poespas van een commerciele kliniek niet.
- Teckeltoos
- Welke: Teckel
- malinois
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Done
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Bedankt beide!!
- Célie
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Gedaan
Ja ik ookCatnDog schreef: ↑18 feb 2024, 20:31 Ik miste ook wat vragen over de overweging of mensen een vrijgevestigde dierenarts prefereren of een commerciele (Evidensia/AniCura) en of mensen de prijzen die tegenwoordig gevraagd worden (ook de prijzen van het voer schieten nogal omhoog) nog redelijk vinden en of dit een belangrijke overweging is voor de aanschaf van een toekomstig huisdier.