https://www.facebook.com/share/r/uhH5FRytXemAzBDn/
Ooit zal dat een " dat doet ie anders nooit" geval worden en dat kost de hond dan het leven.
Gloeiende gloeiende
- Teckeltoos
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Teckel
- Susam
- Posts in topic: 1
- Welke: Podengo kruising
Re: Gloeiende gloeiende
walgelijk! echt walgelijk!
Dat gaat een keer fout
- Jasophoria.
- Posts in topic: 2
- Welke: Aussi doodle
De comment sectie valt me gelukkig niet tegen, de meeste zeggen slecht idee.
Groetjes Els, Lola, Snoeske, Speedy Conzales, Sunshine, Calimero,Mevrouw Spaai, Punky en Jager.
Ja gelukkig wel.Jasophoria. schreef: ↑20 feb 2024, 19:19 De comment sectie valt me gelukkig niet tegen, de meeste zeggen slecht idee.
Alleen worden die nu hondenhaters genoemd door degene die dit filmpje heeft gepost
- Jasophoria.
- Posts in topic: 2
- Welke: Aussi doodle
De gene die dit filmpje heeft gepost is niet zo snugger, komt die nog wel achter waarschijnlijk.ranetje schreef: ↑20 feb 2024, 21:09Ja gelukkig wel.Jasophoria. schreef: ↑20 feb 2024, 19:19 De comment sectie valt me gelukkig niet tegen, de meeste zeggen slecht idee.
Alleen worden die nu hondenhaters genoemd door degene die dit filmpje heeft gepost
Dus ik zou me niet te druk maken dat ze mensen honden haters noemen,
Groetjes Els, Lola, Snoeske, Speedy Conzales, Sunshine, Calimero,Mevrouw Spaai, Punky en Jager.
Ik maak me daar niet druk om hoorJasophoria. schreef: ↑20 feb 2024, 21:13De gene die dit filmpje heeft gepost is niet zo snugger, komt die nog wel achter waarschijnlijk.ranetje schreef: ↑20 feb 2024, 21:09Ja gelukkig wel.Jasophoria. schreef: ↑20 feb 2024, 19:19 De comment sectie valt me gelukkig niet tegen, de meeste zeggen slecht idee.
Dus ik zou me niet te druk maken dat ze mensen honden haters noemen,