niet voorstellen

Gebruik dit forumdeel om al je wensen kenbaar te maken. Wat zou je graag willen op dit forum? Meld het vooral in dit forumonderdeel!
BieneMaya

Re: niet voorstellen

Bericht door BieneMaya »

Mizzsylver schreef: 17 okt 2021, 12:03 Ik had me ook niet voorgesteld, inmiddels wel maar ik voel me helemaal niet welkom hier, slechts 3 reacties :Q: :mep: :engel:
Niet. 4 reacties :F: :flower:
Random
Posts in topic: 5

Re: niet voorstellen

Bericht door Random »

pepim schreef: 17 okt 2021, 11:59
Random schreef: 17 okt 2021, 11:48
pepim schreef: 16 okt 2021, 19:27 Ik heb me ook niet voorgesteld, ik dacht dat het niet hoefde omdat er al zoveel voorsteltopics waren.
Dat heb ik dan verkeerd begrepen :oeps:
Zo bedoelde ik het ook niet. Je bent gewoon een bekende van het oude forum en verstopt je niet achter een vals alias met dito hondenfoto.

Maar goed, mijn katergevoel door Tigris en het gerommel op het HF is inmiddels wel overgedreven. Laat ze maar komen. ( grote bos bloemen met kusje-icoon dat helaas verdwenenis)
Dan heb ik het gewoon verkeerd gelezen. Ik moest trouwens even denken wie je bent, maar je hebt net je naam veranderd toch? :D
Je hebt het niet verkeerd gelezen, in mijn eerste bericht heb ik het niet duidelijk geformuleerd.
Maar ik begrijp wat Zazoe bedoelt met teveel 'toppics' over HF. Wat mij betreft mag deze dan wel weg.
Plaats reactie