Niet. 4 reactiesMizzsylver schreef: 17 okt 2021, 12:03 Ik had me ook niet voorgesteld, inmiddels wel maar ik voel me helemaal niet welkom hier, slechts 3 reacties![]()
![]()
![]()
niet voorstellen
-
BieneMaya
Re: niet voorstellen
Re: niet voorstellen
Je hebt het niet verkeerd gelezen, in mijn eerste bericht heb ik het niet duidelijk geformuleerd.pepim schreef: 17 okt 2021, 11:59Dan heb ik het gewoon verkeerd gelezen. Ik moest trouwens even denken wie je bent, maar je hebt net je naam veranderd toch?Random schreef: 17 okt 2021, 11:48Zo bedoelde ik het ook niet. Je bent gewoon een bekende van het oude forum en verstopt je niet achter een vals alias met dito hondenfoto.pepim schreef: 16 okt 2021, 19:27 Ik heb me ook niet voorgesteld, ik dacht dat het niet hoefde omdat er al zoveel voorsteltopics waren.
Dat heb ik dan verkeerd begrepen![]()
Maar goed, mijn katergevoel door Tigris en het gerommel op het HF is inmiddels wel overgedreven. Laat ze maar komen. ( grote bos bloemen met kusje-icoon dat helaas verdwenenis)![]()
Maar ik begrijp wat Zazoe bedoelt met teveel 'toppics' over HF. Wat mij betreft mag deze dan wel weg.