Gistermiddag vers opgehaald bij de fokker en de eerste nacht is heel goed verlopen. Was denk ik ook te moe om er iets anders van je vinden maar ik hoop wel dat deze nachten "normaal" worden. We gaan het zien. Het is een heerlijk mannetje die nu al graag met vanalles aan komt lopen om te laten zien. Een heel open en onbevangen pupje waar genoeg karakter in zit....nu al....maar dat wou ik ook
Wat een lekker pupje
Heel veel geluk met deze kleine @Fabienne
Als hij nu al alles komt laten zien kan je meteen inspelen op apporteren puur voor de lol
Deed ik met Ita ook indertijd.
ranetje schreef: ↑04 mar 2024, 15:00
Wat een lekker pupje
Als hij nu al alles komt laten zien kan je meteen inspelen op apporteren puur voor de lol
Daar ben ik inderdaad mee bezig en dat gaat super leuk! Zelfs zo leuk dat hij ook de waterbak komt laten zien....daar zat nog water in
Wat een lekker pupje
Daar ben ik inderdaad mee bezig en dat gaat super leuk! Zelfs zo leuk dat hij ook de waterbak komt laten zien....daar zat nog water in
Wat een lekker pupje
Die bak heb je ook dankbaar aangenomen LOL
Nou ja....ik heb er in elk geval kostelijk om gelachen en Depp was super trots op zijn vondst maar hier wil ik toch geen dagelijkse activiteit van maken. Hopelijk heeft hij dat toch tussen de lijntjes door begrepen en zo niet dan niet....laat hem maar lekker de wereld ontdekken dan komt de rest ook wel goed.