Dana, ze wordt oud

Smoushond
Posts in topic: 5

Re: Dana, ze wordt oud

Bericht door Smoushond »

Heavy sleept sinds gisteren erg met haar rechterachterpoot. Op straat hoor je de nagels krassen😞
Ze zwabbert erg en lijkt wel dronken, ze heeft maandag haar Librela injectie gehad en krijgt rimadyl
Wat voor supplementen zou ik er nog bij kunnen geven?
Afbeelding
hakunamatata
Posts in topic: 2
Honden: 2
Welke: Een Eevee en Lizzy
Contacteer:

Bericht door hakunamatata »

Lizzy doet het weer een stuk beter nu met Euro joe flexilife platinum. Maar om eerlijk te zijn klinkt het bij heavy alsof ik zou proberen snel bij een fysio terecht te kunnen. Anders ben je meer aan het symptoombestrijden terwijl er zwakte speelt. En supplementen werken vaak niet direct.
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
Afbeelding
runninggirl
Posts in topic: 3
Honden: 3

Bericht door runninggirl »

Dat kan ook een bijwerking zijn van de Librela, las er vaak over in de internationale FB groep over Librela. Ik zou het ook even met je dierenarts overleggen daarom.
hakunamatata
Posts in topic: 2
Honden: 2
Welke: Een Eevee en Lizzy
Contacteer:

Bericht door hakunamatata »

runninggirl schreef: 06 mar 2024, 18:01 Dat kan ook een bijwerking zijn van de Librela, las er vaak over in de internationale FB groep over Librela. Ik zou het ook even met je dierenarts overleggen daarom.
Die had ik nog niet gehoord. Jeetje. De kattenvariant ben ik beter mee bekend en daarbij is het wel duidelijk niet dat wondermiddel zonder bijwerkingen zoals vaak geroepen wordt.
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
Afbeelding
runninggirl
Posts in topic: 3
Honden: 3

Bericht door runninggirl »

hakunamatata schreef: 06 mar 2024, 18:55
runninggirl schreef: 06 mar 2024, 18:01 Dat kan ook een bijwerking zijn van de Librela, las er vaak over in de internationale FB groep over Librela. Ik zou het ook even met je dierenarts overleggen daarom.
Die had ik nog niet gehoord. Jeetje. De kattenvariant ben ik beter mee bekend en daarbij is het wel duidelijk niet dat wondermiddel zonder bijwerkingen zoals vaak geroepen wordt.
Ja het was voor mij een reden om het niet te geven...
Smoushond

Bericht door Smoushond »

Dat dacht ik ook meteen ,dus toch
Afbeelding
Smoushond

Bericht door Smoushond »

Heb even gezocht en het lijkt vaker voor te komen na de Librela inderdaad. Vreemd want Heavy krijgt ze al een hele tijd . Dus even kijken hoe het nu gaat het lijkt al weer wat minder vandaag. De veroudering/ verslechtering gaat natuurlijk ook gewoon door
Afbeelding
Crutz
Posts in topic: 1

Bericht door Crutz »

Smoushond

Bericht door Smoushond »

Crutz schreef: 07 mar 2024, 09:50 https://www.facebook.com/share/a8NqvpBo ... tid=WC7FNe

Mbt librela
Mijn Engels is niet zo goed maar als ik het goed begrijp wordt het afgeraden bij honden met onstabiele gewrichten en neurologische problemen? Dus ook spondylose? En Degeneratieve Myelopathie?
Want ik verdenk Heavy van beide

Stijve rug ,niet goed kunnen gaan zitten om te poepen. Een keutel verliezen tijdens het wandelen. Niet goed kunnen gaan liggen en kreunen bij gaan liggen. Moeilijk opstaan en niet meer in de auto kunnen springen
Afbeelding
Plaats reactie