Ze is wel echt een knap meisje. en wat groeit dat hard.
~Fototopic~ Alledaagse hondendingen
-
- Posts in topic: 368
- Honden: 1
- Welke: Oud Duitse herder
Re: ~Fototopic~ Alledaagse hondendingen
ja het gaat zo hard, niet meer terug te herkennen en ze is zo leuk...ook al wordt boots soms helemaal gek van haar .. de mannen zijn gek op haar
- Diana
- Posts in topic: 274
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
We moesten evacueren gisteren vanwege een brand niet al te ver weg, dus maar lekker met z'n allen op pad geweest rond zonsondergang.
Oh toch een beetje spannend misschien Diana?
- Diana
Ja hoor, het was een beetje mosterd na de maaltijd, de brand leek eigenlijk alweer geblust, maar toch moesten we allemaal op stel en sprong vertrekken. 2,5 uur later mochten we weer terug. Het was een natuurbrand, er zijn geen gewonden gevallen of huizen beschadigd.
Het nadeel van midden in de natuur wonen in Spanje met de enorme droogte die we het afgelopen jaar hebben gehad
Nee, dit was wat wij deden tijdens die evacuatie, maar gelukkig mochten we vrij snel na de wandeling ook weer naar huis.
We konden ook naar het Casa de Cultura in het dorp, daar was opvang geregeld voor alle geëvacueerden, maar dat leek me niet echt handig met vier honden
Nee dat is niet ideaalDiana schreef: ↑06 mar 2024, 18:19Nee, dit was wat wij deden tijdens die evacuatie, maar gelukkig mochten we vrij snel na de wandeling ook weer naar huis.
We konden ook naar het Casa de Cultura in het dorp, daar was opvang geregeld voor alle geëvacueerden, maar dat leek me niet echt handig met vier honden
Alleen verbaasde het mij dat je in geval van branden juist aan de wandel gaat.
Wel een heel andere kant op dan die brand neem ik aan
- Diana
We zijn uiteraard niet in de buurt van die brand gaan wandelen, maar een heel eind de andere kant opranetje schreef: ↑06 mar 2024, 22:36Nee dat is niet ideaalDiana schreef: ↑06 mar 2024, 18:19Nee, dit was wat wij deden tijdens die evacuatie, maar gelukkig mochten we vrij snel na de wandeling ook weer naar huis.
Alleen verbaasde het mij dat je in geval van branden juist aan de wandel gaat.
Wel een heel andere kant op dan die brand neem ik aan
Het vervolg van wakker worden in het zonnetje
Groot nest voor het formaat hond (of redelijk normaal bij het ras?)
- Hakkene
- Posts in topic: 100
- Honden: 2
- Contacteer:
Je had haar geen groter kado kunnen geven dan het binnenleven, of wel? Wat een genieter!Crutz schreef:Het vervolg van wakker worden in het zonnetje
ja he, al was het bij haar minder duidelijk, want in het verleden ook wel herplaatst omdat ik inderdaad heel duidelijk zag aan de hond dat die een binnenleven verkoos boven buiten en samen actief zijn
maar idd ze past zich echt naadloos aan aan het binnenleven, gaat ook meer op haar strepen staan naar Kiara (dat is niet altijd handig, iets meer management)
kou en nattigheid is inmiddels beneden haar stand vanochtend met de vorst aan de grond dan is het dus echt not done om buiten te komen
Gefeliciteerd @Smoushond
@Crutz heel lief dat wakker worden in de zon
@Crutz heel lief dat wakker worden in de zon
- CatnDog
- Posts in topic: 117
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Gefeliciteerd! Zijn ze allemaal al besproken?