Crufts
- Gretha
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Re: Crufts
Shit, de groepskeuringen ook?
Die kijk ik graag op YouTube. Alle honden binnen zien komen en dan doorspoelen naar de plaatsing
- Teckeltoos
- Posts in topic: 3
- Honden: 1
- Welke: Teckel
Ik heb gelukkig VPN. Server in Engeland inschakelen. Werkt perfect
Ik zag net wel de Bulldog langshijgen en daarna als tegenstelling een superfitte Canaan hond.
Maar daarna wacht ik de videos wel af en scrol ik meteen door naar de eindplaatsing. Vroeger bekeek ik alles maar dat heilige vuur is wel weg.
Maar daarna wacht ik de videos wel af en scrol ik meteen door naar de eindplaatsing. Vroeger bekeek ik alles maar dat heilige vuur is wel weg.
Nou de Franse bulldog 1e bij Utility
- Tamara/Bayko
- Posts in topic: 7
- Welke: Vlinderhondje [Epagneul Nain Continental Papillon]
Ik wilde in dit topic iets komen schrijven in de trant van 'de keurmeester die deze Franse Bull BOB heeft gemaakt verdient een nekschot' maar nou wordt ie nog BIG ook. Het is toch om te janken.
Inderdaad. Diep triest
Zie het voor wat het is. De tragische dikke middelvinger.
WIJ VAN DE SHOW WETEN PRECIES WAT WE DOEN EN JULLIE HOUDEN JE BEK.
WIJ VAN DE SHOW WETEN PRECIES WAT WE DOEN EN JULLIE HOUDEN JE BEK.
- Tamara/Bayko
Zul je zien dat in de Toy Group de mops wint.
Tuurlijk de pekinees, fit for function
- Tamara/Bayko
Nou, dat valt me dan toch weer mee.
- Célie
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Ze worden nu wel getest op BOAS en de franse bull heeft BOAS graad 0Tamara/Bayko schreef: ↑07 mar 2024, 20:22 Ik wilde in dit topic iets komen schrijven in de trant van 'de keurmeester die deze Franse Bull BOB heeft gemaakt verdient een nekschot' maar nou wordt ie nog BIG ook. Het is toch om te janken.
Heel erg mooi en leuk hondje wat er gewonnen heeft. We zullen zien wat hij zondag doet.
Er zijn mooiere havanezers dan die er in de ring was gisteravond. Maar gelukkig had deze niet zo'n overdreven vacht.
- Tamara/Bayko
Ik ben inderdaad benieuwd naar zondag. Vond het ook een aantrekkelijke vlinder. Ik schat minstens 5 cm kleiner en bijna de helft lichter dan Cody dus echt een ander type dan wat ik zelf graag wil hebben als huis- en sporthondje maar ik snap waarom hij zo hoog beoordeeld werd door de keurmeesters. Zeer rastypisch en correct gebouwd reutje, met volgens mij ook dat heerlijke vlinderkarakter .
- Tamara/Bayko
Zo te zien mag de Heelwork to Music freestyle vandaag wel gewoon worden gestreamd.
- Tamara/Bayko
Daar geloof ik echt geen zak van. Gok dat daar wel wat Britse ponden onder de tafel door zijn geschoven.Célie schreef: ↑08 mar 2024, 12:07Ze worden nu wel getest op BOAS en de franse bull heeft BOAS graad 0Tamara/Bayko schreef: ↑07 mar 2024, 20:22 Ik wilde in dit topic iets komen schrijven in de trant van 'de keurmeester die deze Franse Bull BOB heeft gemaakt verdient een nekschot' maar nou wordt ie nog BIG ook. Het is toch om te janken.
- Teckeltoos
- Welke: Teckel
Nu heelwork to music. Daar ga ik ff voor zitten en genieten.
Hij is opnieuw getest en had nu graad 1. Maar goed, daar tegenover staat een hele hap die wel lijdt. Schaf gewoon alle kortsnuiten maar af.Tamara/Bayko schreef: ↑08 mar 2024, 13:04Daar geloof ik echt geen zak van. Gok dat daar wel wat Britse ponden onder de tafel door zijn geschoven.Célie schreef: ↑08 mar 2024, 12:07Ze worden nu wel getest op BOAS en de franse bull heeft BOAS graad 0Tamara/Bayko schreef: ↑07 mar 2024, 20:22 Ik wilde in dit topic iets komen schrijven in de trant van 'de keurmeester die deze Franse Bull BOB heeft gemaakt verdient een nekschot' maar nou wordt ie nog BIG ook. Het is toch om te janken.
- Célie
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
maar ze moeten open neusgaten hebben, nou als dat open is dan ben ik Doutzen KroesNanna schreef: ↑08 mar 2024, 13:14Hij is opnieuw getest en had nu graad 1. Maar goed, daar tegenover staat een hele hap die wel lijdt. Schaf gewoon alle kortsnuiten maar af.Tamara/Bayko schreef: ↑08 mar 2024, 13:04Daar geloof ik echt geen zak van. Gok dat daar wel wat Britse ponden onder de tafel door zijn geschoven.