En het verhaal dat er blijkbaar achter zit (en waarom we het ok moeten vinden)

Dat viel me ook op bij die rasgroep, hoeveel honden erbij zaten die echt angstig waren bij het betasten.Maart schreef: 12 mar 2024, 15:21 Ik vind het echt schandalig, een zieke hond alsnog presenteren. Zag daarnet de mechel en groenendaeler winnaar, beesten wisten niet waar te kruipen van angst![]()
Wat een belachelijk iets is de mens toch.

Ik vind het heel typisch, toch zeker binnen de Belgen, de keren dat ik op show geweest ben (gelukkig geen echt representatief aantal keerDiana schreef: 12 mar 2024, 15:39Dat viel me ook op bij die rasgroep, hoeveel honden erbij zaten die echt angstig waren bij het betasten.Maart schreef: 12 mar 2024, 15:21 Ik vind het echt schandalig, een zieke hond alsnog presenteren. Zag daarnet de mechel en groenendaeler winnaar, beesten wisten niet waar te kruipen van angst![]()
Dat zag er bij de terriërs heel anders uit![]()
Ik kom nooit op een show. De Belgen ken ik vooral van de agility en dat zijn toch wel heel andere typesMaart schreef: 12 mar 2024, 15:42Ik vind het heel typisch, toch zeker binnen de Belgen, de keren dat ik op show geweest ben (gelukkig geen echt representatief aantal keerDiana schreef: 12 mar 2024, 15:39Dat viel me ook op bij die rasgroep, hoeveel honden erbij zaten die echt angstig waren bij het betasten.Maart schreef: 12 mar 2024, 15:21 Ik vind het echt schandalig, een zieke hond alsnog presenteren. Zag daarnet de mechel en groenendaeler winnaar, beesten wisten niet waar te kruipen van angst![]()
Dat zag er bij de terriërs heel anders uit![]()
) waren dat maar zelden zelfzekere, blije, vrije honden.

Ja zeker. Maar deze had ik er omgezet om wat duidelijk te maken daarover. Dat dat niet zozeer mager is maar een totaal gebrek aan bespiering doordat die zo uitstekenranetje schreef:Dat cirkeltje had iets groter gemoeten.
De heupbeenderen steken ook uit op een manier die bijna misselijk maakt.
Die vielen mij ook op. Daar ga je toch niet mee showen of fokken? Treurig.Maart schreef: 12 mar 2024, 15:21 Ik vind het echt schandalig, een zieke hond alsnog presenteren. Zag daarnet de mechel en groenendaeler winnaar, beesten wisten niet waar te kruipen van angst![]()