sommige honden hebben teken
- Suzanne
- Posts in topic: 3
- Honden: 2
- Welke: Havanezers
sommige honden hebben teken
Maar hier hebben ze slakken...
Bij Saar merk je het direct, die hinkelt hysterisch rond als er ergens een slakje zit. Snap ik...
Bij Eef merk je het pas bij het kammen en kom je een uitgedroogde slak tegen.
Vies he?
Bij Saar merk je het direct, die hinkelt hysterisch rond als er ergens een slakje zit. Snap ik...
Bij Eef merk je het pas bij het kammen en kom je een uitgedroogde slak tegen.
Vies he?
- CatnDog
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Re: sommige honden hebben teken
Wat leuk!
Hier vandaag weer een teek eraf moeten halen. Doe mij maar een slakje. Slakken vind ik niet vies. En Zeno zou het niet eens doorhebben.
Hier vandaag weer een teek eraf moeten halen. Doe mij maar een slakje. Slakken vind ik niet vies. En Zeno zou het niet eens doorhebben.
- Suzanne
Ohhh ik vind het zo vies, vooral als ze nog zo'n nattige klomp zijn waar de haren zich helemaal omheen hebben gedraaid. Dat los pulken en dan in het donker nog niet zeker weten of je nu een keutel uit de vacht zit te pulken of een slak
Hahahaha!
- Barnsley
- Honden: 5
- Welke: Golden Retrievers
- Contacteer:
- Kells
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Zo klinkt het wel heel erg vies!
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- Suzanne
Saar wist het vroeger nog wel eens voor elkaar te krijgen om een klein keuteltje op een manier te lanceren waardoor hij in haar haar op haar schouder terecht kwam. Ik vraag me nog steeds af hoe dat zo vaak kon gebeuren. Ja, ze begon te rennen als ie nog net niet was gevallen... Maar hoe dan...ranetje schreef: ↑21 mar 2024, 21:10
Je maakt het spannend
Dus als ik iets viezigs voelde in haar vacht ging ik altijd uit van een keutel. Maar die slakken zijn een stuk lastiger.
Lekker praatje op de vroege ochtend
Dat is heel knapSuzanne schreef: ↑22 mar 2024, 08:40Saar wist het vroeger nog wel eens voor elkaar te krijgen om een klein keuteltje op een manier te lanceren waardoor hij in haar haar op haar schouder terecht kwam. Ik vraag me nog steeds af hoe dat zo vaak kon gebeuren. Ja, ze begon te rennen als ie nog net niet was gevallen... Maar hoe dan...
Dus als ik iets viezigs voelde in haar vacht ging ik altijd uit van een keutel. Maar die slakken zijn een stuk lastiger.
Lekker praatje op de vroege ochtend
Ik zou ook geen idee hebben hoe ze dat voor elkaar kreeg, maar jouw associatie is duidelijk
Hahaha, zo vond ik een poosje terug een keuteltje in mijn bed, had Anne waarschijnlijk in haar slaap eruit geperst. Ik dacht alleen dat het aarde was, pas toen ik het op pakte merkte ik dat het een keuteltje was, gelukkig was hij wel keihard.
Tanja en Anne
Finn heeft ook slakken, vooral in het haar van zijn broek. Hij wil ze er zelf altijd uit pulken maar vindt dat ook vies. Dan loopt hij er van die vieze gezichten bij te trekken. En ik vindt het ook vies, zo'n nattig klompje inderdaad