Levi & ik
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Pekingees
Levi & ik
Hallo allemaal,
Ik ben Joke en sinds bijna 2 jaar is Levi in mijn leven. Een herplaatser van nu 2,5 jaar en ik heb hem vanaf 7 maanden.
En hij is geweldig Levi is klein maar eigenwijzer dan hij groot is, met echt een houding.......pfff
In een ander topic zal ik wel een vraag voorleggen.
Dus ik hoop hier iets op te steken.
Ik ben Joke en sinds bijna 2 jaar is Levi in mijn leven. Een herplaatser van nu 2,5 jaar en ik heb hem vanaf 7 maanden.
En hij is geweldig Levi is klein maar eigenwijzer dan hij groot is, met echt een houding.......pfff
In een ander topic zal ik wel een vraag voorleggen.
Dus ik hoop hier iets op te steken.
Re: Levi & ik
O God een peekachtige. Hahahaha. Ik maak de borst vast nat
- Cooper
- Welke: kruising spaniel kooiker markiesje
Hoi, welkom. Wat een geweldig koppie
wat een karakterkoppie!
Wat leuk een pekinees! Mijn oma had er een. Prinses op de erwt. Ze lag letterlijk op een fluwelen kussen, vanzelfsprekend met kwastjes. Haar grootste genoegen was onder je stoel gaan liggen om in je enkels te bijten. Mocht je niets van zeggen want dan had je je enkels maar bij je moeten houden. Luisterde nergens naar en sliep in bed met oma en opa. Als opa snurkte beet ze. Als oma snurkte beet ze opa ook.
Welkom en wat een mooi hondje is levi.
- Mo-yi
- Welke: Malamute-husky
welkom
- Persistence
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Hahahaha.SuzanneS schreef: ↑23 mar 2024, 17:34 Wat leuk een pekinees! Mijn oma had er een. Prinses op de erwt. Ze lag letterlijk op een fluwelen kussen, vanzelfsprekend met kwastjes. Haar grootste genoegen was onder je stoel gaan liggen om in je enkels te bijten. Mocht je niets van zeggen want dan had je je enkels maar bij je moeten houden. Luisterde nergens naar en sliep in bed met oma en opa. Als opa snurkte beet ze. Als oma snurkte beet ze opa ook.
Tanja en Anne
Bij die oosterlingen zit er weinig anders op dan accepteren dat je hun mindere bent. En daar dan maar om lachen.
Als je de kadaverdiscipline zoekt van een herder of Border Collie dan dat maar aanschaffen. Maar niet een Peek in dat malletje willen douwen. Dat haalt ook alle lol weg.
Als je de kadaverdiscipline zoekt van een herder of Border Collie dan dat maar aanschaffen. Maar niet een Peek in dat malletje willen douwen. Dat haalt ook alle lol weg.
- Loraine
- Honden: 2
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Precies.Nanna schreef: ↑24 mar 2024, 11:51 Bij die oosterlingen zit er weinig anders op dan accepteren dat je hun mindere bent. En daar dan maar om lachen.
En dan heb ik nog een redelijk milde versie rondlopen.
Als die van mij besluit dat hij niet mee wil met de uitlaatrondes dan blijft hij thuis en gaat hij maar in de tuin bij hoge nood, ik loop de volgende ronde geen seconde eerder omdat hij gaat lopen drammen oid.
Komt erop neer dat hij de ene dag braaf alle rondes meeloopt en de andere keer 1-2 rondes en de rest thuis blijft.
Ik ga gewoon niet meer de strijd aan met hem wanneer het niet noodzakelijk is, dat houdt het een stuk gezelliger voor iedereen.