Diana schreef: ↑22 mar 2024, 19:26
Nee, gelukkig niet Wassen doe ik sowieso niet vaak en alleen daarmee was ik al zo'n drie kwartier bezig. Voordat je die dikke vacht helemaal ingezeept en goed uitgespoeld hebt, en dan nog een ronde met conditioner...
Kammen valt op zich wel mee. Mila heeft wel veel haar, maar ze heeft nauwelijks klitten. Ik houd het altijd wel goed bij met borstelen en een grove kam, en één keer in de ca. 2 maanden kam ik haar helemaal uit, zodat haar ondervacht ook weer helemaal luchtig is.
Kletsnat was ze hier overigens al niet meer hoor Twee grote handdoeken waren na het droogwrijven wel kletsnat.
Kletsnat is ze nog ieler.
OP die "staande" foto heeft ze maar een iel ruggetje vergeleken met droge vacht
Ja, die vacht is behalve dik ook heel luchtig en volumineus, er zit maar een tenger hondje onder al dat haar.
Binnenkort gaat ook de schaar erin!
Gisteren hebben we Mira opgehaald, na een 3 dagen lange reis uit Roemenie, zo net even snel een foto van haar in de tuin gemaakt, wat een dapper lief meisje is het
Kimmie schreef: ↑24 mar 2024, 12:50
Gisteren hebben we Mira opgehaald, na een 3 dagen lange reis uit Roemenie, zo net even snel een foto van haar in de tuin gemaakt, wat een dapper lief meisje is het
Wat een plaatje. Heel veel geluk met haar. Ze is in de hondenhemel terechtgekomen bij jullie.
Wat gaat ze het fijn krijgen bij jullie, dat kan niet anders. Veel geluk met elkaar
Gisteren hebben we Mira opgehaald, na een 3 dagen lange reis uit Roemenie, zo net even snel een foto van haar in de tuin gemaakt, wat een dapper lief meisje is het.
Wow, wat een mooierd! Ben benieuwd hoe haar koppie eruit gaat zien als de vermoeidheid en spanning rondom de ogen wegtrekt. En wat fijn voor jullie om met haar vooruit te kunnen kijken.
Ja, ze moet echt nog wel landen, het is allemaal zo nieuw hier, maar goed, ze zat gisteren nog in de bus, en nu is ze al zo dapper... echt een lief meisje, ben benieuwd hoe ze verder gaat opdrogen
Heel veel geluk met haar!
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Gefeliciteerd met jullie mooie meid, heel veel plezier samen!