Animal Event 2024

Alle hondensporten passen hier, maar ook wandelvakanties, dogsurvival, spelletjesdagen en activiteiten.
Plaats reactie
malinois
Posts in topic: 2
Honden: 3
Welke: Xavi-Xygan-Xanu
Contacteer:

Animal Event 2024

Bericht door malinois »

Xanu mag ook weer acte de présence geven op het Animal Event 2024 met het demoteam van Dock Diving Academy. Wie zien we daar ook?

Xanu schittert ook in het onderstaande filmpje gemaakt door Shanna (welliswaar gemaakt in Zweden afgelopen januari Afbeelding maar dat is een beetje wat t demoteam laat zien op t Animal Event).

Daarnaast mag iedereen met een hond die ouder is dan 15 maanden een sprong wagen en natuurlijk ben je altijd welkom om te kijken Afbeelding

Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Ybbihs
Posts in topic: 1

Re: Animal Event 2024

Bericht door Ybbihs »

Ik kom op vrijdag met Snuck. Op zaterdag help ik bij de escape rooms en op zondag sta ik in de stand van woof@work. En op maandag ben ik helemaal gesloopt :LOL:
Afbeelding
Rennendehond
Honden: 2

Bericht door Rennendehond »

Ik kom met Meeko op zaterdag. Ik zou het dockdiven wel eens willen proberen maar ik gok dat hij het alleen doet als ik net een heel stuk met hem heb hardgelopen :LOL:
Heel jammer dat de survival er weer niet lijkt te zijn.

Leuk dat je bij de escape rooms bent, ik kom zeker langs daar!
Veertje

Bericht door Veertje »

Ik moet dit jaar helaas overslaan, vanwege een soort mega Animal Event in Duitsland. Dat geeft een beetje troost. Enige nadeel is dat ik er gewoon de hele week voor het werk ben, dus alles eens rustig gaan bekijken zal lastig worden.
Vera
Tess en Finn

Afbeelding
malinois
Posts in topic: 2
Honden: 3
Welke: Xavi-Xygan-Xanu
Contacteer:

Bericht door malinois »

Rennendehond schreef:Ik kom met Meeko op zaterdag. Ik zou het dockdiven wel eens willen proberen maar ik gok dat hij het alleen doet als ik net een heel stuk met hem heb hardgelopen Afbeelding
Heel jammer dat de survival er weer niet lijkt te zijn.

Leuk dat je bij de escape rooms bent, ik kom zeker langs daar!
Proberen kan altijd natuurlijk... Xanu sprong daar ook niet toen ik het voor t eerst deed AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Nikki
Honden: 1
Welke: Kruising Jack Russell Jet

Bericht door Nikki »

Wij zijn er op zondag dit jaar. Jet gaat niet dock diven, dat durft ze niet. Maar we kijken wel altijd even. Jet mag over het renbaantje en misschien doen we de escape rooms, ligt eraan hoe druk het is daar :LOL: En de Farmfood balkenbak vind ze ook altijd leuk, verder kijken wat we tegenkomen :lol1: En lekker shoppen natuurlijk :cheer:
Afbeelding
Plaats reactie