. Bedankt precies dat post af en toe wel wat leuke foto’s , voor de echte liefhebbers !
Geboren 10/10 / 2021 3 naakt & 2 Peludo’s
-
- Posts in topic: 21
- Welke: Zeehonden
Re: Geboren 10/10 / 2021 3 naakt & 2 Peludo’s
- Borderbende
- Posts in topic: 1
- Honden: 4
- Welke: Border Collie
Wat een mooi en tevreden nestje.
Trigger, Boghos, Nori en Merfyn
- malinois
- Posts in topic: 6
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Dat dus...Zamunda schreef:Lijkt me heel verstandig. Ik heb je gelezen op het HF en daar lusten de honden geen brood van.DR Peruvians schreef: ↑17 okt 2021, 14:09Bedankt voor je aardige gezellige vrolijke tekst , ken je niet persoonlijk jij mij ook niet , dat moeten we dan maar vooral zo houden Ik hoef mijn pups niet te slijten op een forum meid dat scheelt , ik moet niks en ik post wat ik persoonlijk wil over de PSPP pups voor degene die het leuk en interessant vinden, dat is niet aan jou ... Fijne dag
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Contacteer:
Haha nee hoor niks veranderd...
Ik loop wel een deurtje verder als ik zoiets zoek. Iets met een leuk streepje zoals Murphy bijv
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
-
Dank je wel , heel tevreden pups , moeders doet het geweldig goed
-
Ja hoor dat mag je vragen , deze personen ken ik niet persoonlijk, visa versa maar vinden het blijkbaar nodig om zeer kinderachtig te reageren op het enige PSPP FCI 310 groep 5 nest van NL , fok namelijk volgens de rasstandaard RVB DNA PROFILE, test alles netjes lid van de RV incl UBN dat ligt blijkbaar erg gevoelig bij de Mix dames ... halen een 10 jaar oude discussie uit de mottenballen .. over het PSPP ras
- malinois
- Contacteer:
Nee hoor ik heb niks tegen rashondenfokkers. Wel tegen mensen die anderen tot op t bot beledigen en voor alles en nog wat uitmaken als ze iets anders dan t heilige pure bloed fokken. Oh en ik ben je zeker wel persoonlijk tegengekomen maar laten we zeggen dat t niet voor herhaling vatbaar was. Oftwel ik zou je alleen al om je "vriendelijkheid en aanspreekbaarheid" nooit aan iemand aanraden. Met je PSPP FCI 310 GROEP 5 NEST RAS VAN NLDR Peruvians schreef:Ja hoor dat mag je vragen , deze personen ken ik niet persoonlijk, visa versa maar vinden het blijkbaar nodig om zeer kinderachtig te reageren op het enige PSPP FCI 310 groep 5 nest van NL , fok namelijk volgens de rasstandaard RVB DNA PROFILE, test alles netjes lid van de RV incl UBN dat ligt blijkbaar erg gevoelig bij de Mix dames ... halen een 10 jaar oude discussie uit de mottenballen .. over het PSPP ras
-
-
Zo beetje gefrustreerd meid na 10 jaar , denk aan je gezondheid pleur je frustratie even op je eigen Topic zou je sieren ! Kan mij niet heugen jou ooit gezien te hebben meid , heeft geen indruk gemaakt blijkbaar ... vraag jou nu vriendelijk om van mijn Topic weg te blijven ... Als je niets leuks te melden hebt dan alleen maar frustratie om niks ... Fijn leven meidmalinois schreef: ↑17 okt 2021, 21:38Nee hoor ik heb niks tegen rashondenfokkers. Wel tegen mensen die anderen tot op t bot beledigen en voor alles en nog wat uitmaken als ze iets anders dan t heilige pure bloed fokken. Oh en ik ben je zeker wel persoonlijk tegengekomen maar laten we zeggen dat t niet voor herhaling vatbaar was. Oftwel ik zou je alleen al om je "vriendelijkheid en aanspreekbaarheid" nooit aan iemand aanraden. Met je PSPP FCI 310 GROEP 5 NEST RAS VAN NLDR Peruvians schreef:Ja hoor dat mag je vragen , deze personen ken ik niet persoonlijk, visa versa maar vinden het blijkbaar nodig om zeer kinderachtig te reageren op het enige PSPP FCI 310 groep 5 nest van NL , fok namelijk volgens de rasstandaard RVB DNA PROFILE, test alles netjes lid van de RV incl UBN dat ligt blijkbaar erg gevoelig bij de Mix dames ... halen een 10 jaar oude discussie uit de mottenballen .. over het PSPP ras
-
-
- stellamay
- Honden: 1
- Welke: een Woezeltje
Nou meid, ik wilde in eerste instantie leuk reageren, maar je naam deed ergens een belletje rinkelen.
Als ik ooit nog voor dit enorm leuke ras zou willen gaan, ga ik inderdaad ook maar een deurtje verder. En je persoonlijkheid is duidelijk niet veranderd met de jaren, moet ik nu ook uit jouw topic wegblijven omdat het je niet aanstaat?
Als ik ooit nog voor dit enorm leuke ras zou willen gaan, ga ik inderdaad ook maar een deurtje verder. En je persoonlijkheid is duidelijk niet veranderd met de jaren, moet ik nu ook uit jouw topic wegblijven omdat het je niet aanstaat?
- malinois
- Contacteer:
Ik kan me niet herinneren dat we geknikkerd hebben "meid". Dus ehm... nee dat doe ik niet, wegblijvenDR Peruvians schreef:Zo beetje gefrustreerd meid na 10 jaar , denk aan je gezondheid pleur je frustratie even op je eigen Topic zou je sieren ! Kan mij niet heugen jou ooit gezien te hebben meid , heeft geen indruk gemaakt blijkbaar ... vraag jou nu vriendelijk om van mijn Topic weg te blijven ... Als je niets leuks te melden hebt dan alleen maar frustratie om niks ... Fijn leven meidmalinois schreef: ↑17 okt 2021, 21:38Nee hoor ik heb niks tegen rashondenfokkers. Wel tegen mensen die anderen tot op t bot beledigen en voor alles en nog wat uitmaken als ze iets anders dan t heilige pure bloed fokken. Oh en ik ben je zeker wel persoonlijk tegengekomen maar laten we zeggen dat t niet voor herhaling vatbaar was. Oftwel ik zou je alleen al om je "vriendelijkheid en aanspreekbaarheid" nooit aan iemand aanraden. Met je PSPP FCI 310 GROEP 5 NEST RAS VAN NLDR Peruvians schreef:
Ja hoor dat mag je vragen , deze personen ken ik niet persoonlijk, visa versa maar vinden het blijkbaar nodig om zeer kinderachtig te reageren op het enige PSPP FCI 310 groep 5 nest van NL , fok namelijk volgens de rasstandaard RVB DNA PROFILE, test alles netjes lid van de RV incl UBN dat ligt blijkbaar erg gevoelig bij de Mix dames ... halen een 10 jaar oude discussie uit de mottenballen .. over het PSPP ras
Met je alleen reclame maken als je pups hebt en verder niks toevoegen
-
Jemig mens wat mankeert jou? Het beledigen van anderen zit bij jou wel hoog in het vaandel, of niet?DR Peruvians schreef: ↑18 okt 2021, 07:47 Pluk de dag ....Maak er een geweldige week van !! Voor alle liefhebbers van honden , incl ‘DE ‘eenhondenleven mafia meiden , met al hun oordelen betreft reclame / verkoop Aannames ... Dit Topic met de nare gefrustreerde opmerkingen van Notabene een pot mod op pasgeboren pups is gesloten Hoi he
- thom
- Welke: Farah het Portugese meisje
Zeg, ga je lekker ?DR Peruvians schreef: ↑18 okt 2021, 07:47 Pluk de dag ....Maak er een geweldige week van !! Voor alle liefhebbers van honden , incl ‘DE ‘eenhondenleven mafia meiden , met al hun oordelen betreft reclame / verkoop Aannames ... Dit Topic met de nare gefrustreerde opmerkingen van Notabene een pot mod op pasgeboren pups is gesloten Hoi he
Ons Portugese meisje Farah.
- malinois
- Contacteer:
Hey eindelijk je ware ik weer terug, zo ken ik je weer... ik weet nog een leuk oeh en ah forum voor je. Moet je wel een jaartje of wat geduld hebben denk ik.DR Peruvians schreef:Pluk de dag ....Maak er een geweldige week van !! Voor alle liefhebbers van honden , incl ‘DE ‘eenhondenleven mafia meiden , met al hun oordelen betreft reclame / verkoop Aannames ... Dit Topic met de nare gefrustreerde opmerkingen van Notabene een pot mod op pasgeboren pups is gesloten Hoi he
Een pot mod, wie is die pot mod dan? Er is niemand meer hetero dan ik mocht je mij bedoelen, "meisje". ik snap wel dat je interesse hebt maar helaas, ik val op mannen én sowieso niet op mensen met jouw karakter, sorry...
Enne jij beslist niet of iets gesloten wordt hoor, die illussie heb jij wel dat je overal jouw wil kan doordrijven, dat weet ik maar da's dus een illussie.
- Fenneke
- Posts in topic: 2
- Welke: Witte herder en nu een hún
DR Peruvians schreef: ↑18 okt 2021, 07:47 Dit Topic met de nare gefrustreerde opmerkingen van Notabene een pot mod op pasgeboren pups is gesloten Hoi he
Oh vertel even wie ? Want dat kan natuurlijk niet. Te gek voor woorden . Dat ze dat durft zeg .
Oh wacht t is 2021 en niet meer de 18e eeuw
Groetjes Fenneke en Baloe
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
- kloesje
- Welke: Australian kelpies
Wat zonde dat je je eigen topic zo om zeep helpt... Ik begrijp dat Zamunda was dicht bij de gevoelige zone vraagt, maar aan jou is het om er een leuke draai aan te geven, wat volgens mij je intentie was.
Het leek me zo leuk om weer een nestje nakerds te volgen en ook zeker benieuwd hoe de peludos zouden uitgroeien. Als er dan ook nog een behaarde op het forum was gebleven, dat was juist zo leuk geweest...
Maar zo is het niet echt gezellig
Het leek me zo leuk om weer een nestje nakerds te volgen en ook zeker benieuwd hoe de peludos zouden uitgroeien. Als er dan ook nog een behaarde op het forum was gebleven, dat was juist zo leuk geweest...
Maar zo is het niet echt gezellig
Ik zie dat je ook een uitlaatservice hebt, Lisserhoek hondenuitlaat. Misschien kom ik jullie wel eens tegen want ik kom vaak in die omgeving. Puppy’s
Zo vaak zie je geen Peruanen.
Als je zo makkelijk online te traceren bent met je bedrijf zou ik wel wat opletten met hoe je je presenteert. Als er iemand ‘ervaringen Lisserhoek hondenuitlaat’ op Google intikt kom je hier en op het hondenforum terecht en die taal is nou niet zo representatief
Als je zo makkelijk online te traceren bent met je bedrijf zou ik wel wat opletten met hoe je je presenteert. Als er iemand ‘ervaringen Lisserhoek hondenuitlaat’ op Google intikt kom je hier en op het hondenforum terecht en die taal is nou niet zo representatief
- _Tiny_
- Posts in topic: 2
- Honden: 4
- Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle
Nou zeg, wat is dit topic raar uit de bocht gevlogen. Leek mij wel leuk om een nestje nakers te volgen. Ben ook erg benieuwd naar hoe de behaarde teefjes uitgroeien. Ik was al een beetje verliefd haha.
Maar goed, ik heb dan ook geen voorgeschiedenis met de fokster en geen zin om een ruzie van 10 jaar geleden bij te lezen. Het zou mij puur om de honden gaan en die zijn leuk genoeg.
Maar goed, ik heb dan ook geen voorgeschiedenis met de fokster en geen zin om een ruzie van 10 jaar geleden bij te lezen. Het zou mij puur om de honden gaan en die zijn leuk genoeg.
- Yvette
- Honden: 2
- Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
- Contacteer:
Nou geloof me, die wil je echt niet tegen komen hoor. Beter een straatje om.Manuma schreef: ↑18 okt 2021, 09:48 Ik zie dat je ook een uitlaatservice hebt, Lisserhoek hondenuitlaat. Misschien kom ik jullie wel eens tegen want ik kom vaak in die omgeving. Puppy’s
Groetjes Yvette
Freek (2020), Barrie (2021)
Freek (2020), Barrie (2021)
- malinois
- Contacteer:
DR Peruvians schreef:Bedankt voor je aardige gezellige vrolijke tekst , ken je niet persoonlijk jij mij ook niet , dat moeten we dan maar vooral zo houden Ik hoef mijn pups niet te slijten op een forum meid dat scheelt , ik moet niks en ik post wat ik persoonlijk wil over de PSPP pups voor degene die het leuk en interessant vinden, dat is niet aan jou ... Fijne dag
Niet op dit forum maar wel op MPDR Peruvians schreef:Bedankt voor je aardige gezellige vrolijke tekst , ken je niet persoonlijk jij mij ook niet , dat moeten we dan maar vooral zo houden Ik hoef mijn pups niet te slijten op een forum meid dat scheelt , ik moet niks en ik post wat ik persoonlijk wil over de PSPP pups voor degene die het leuk en interessant vinden, dat is niet aan jou ... Fijne dag
Dat je je enige PSPP FCI 310 groep 5 nest van NL dan niet gewoon al kwijt bent voor ze geboren zijn met je exlusieve PSPPFCI310GROEP5RVBUBNDNA nest, meid!
https://link.marktplaats.nl/m1780798561 ... ialbuttons