~Fototopic~ Alledaagse hondendingen
- Hakkene
- Posts in topic: 197
- Honden: 2
- Contacteer:
Re: ~Fototopic~ Alledaagse hondendingen
Vitamine Bos met een hele gelukkige Miep.

- Hakkene
- Contacteer:
Ze was ook intens tevredenIsabel schreef:Ze kijkt zo blij
ik ook: voorjaar!Re: ~Fototopic~ Alledaagse hondendingen
Ja dat gaat fantastisch. Mijn honden zijn de moeilijksten niet en Sophie plaagt nooit. Hoeft ze ook niet te proberenGos schreef: 22 mar 2024, 09:24 @Nanna Het ziet er zo ontspannen uit met je kleindochter en de honden, heerlijk!

- CatnDog
- Posts in topic: 182
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Wow. Hoe lang ben je bezig geweest?
Als ze kletsnat is blijft er niet veel van over
Het is wel een enorme klus.
Moet je dat vaak doen?
Moet je dat vaak doen?

- Diana
- Posts in topic: 344
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Nee, gelukkig nietranetje schreef: 22 mar 2024, 18:05 Als ze kletsnat is blijft er niet veel van over![]()
Moet je dat vaak doen?
Kammen valt op zich wel mee. Mila heeft wel veel haar, maar ze heeft nauwelijks klitten. Ik houd het altijd wel goed bij met borstelen en een grove kam, en één keer in de ca. 2 maanden kam ik haar helemaal uit, zodat haar ondervacht ook weer helemaal luchtig is.
Kletsnat was ze hier overigens al niet meer hoor
Kletsnat is ze nog ieler.

- Hakkene
- Contacteer:
Goed leven

Diana schreef: 22 mar 2024, 19:26Nee, gelukkig nietranetje schreef: 22 mar 2024, 18:05 Als ze kletsnat is blijft er niet veel van over![]()
Moet je dat vaak doen?Wassen doe ik sowieso niet vaak en alleen daarmee was ik al zo'n drie kwartier bezig. Voordat je die dikke vacht helemaal ingezeept en goed uitgespoeld hebt, en dan nog een ronde met conditioner...
Kammen valt op zich wel mee. Mila heeft wel veel haar, maar ze heeft nauwelijks klitten. Ik houd het altijd wel goed bij met borstelen en een grove kam, en één keer in de ca. 2 maanden kam ik haar helemaal uit, zodat haar ondervacht ook weer helemaal luchtig is.
Kletsnat was ze hier overigens al niet meer hoorTwee grote handdoeken waren na het droogwrijven wel kletsnat.
Kletsnat is ze nog ieler.
OP die "staande" foto heeft ze maar een iel ruggetje vergeleken met droge vacht

- Diana
- Posts in topic: 344
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Ja, die vacht is behalve dik ook heel luchtig en volumineus, er zit maar een tenger hondje onder al dat haar.ranetje schreef: 22 mar 2024, 21:49Diana schreef: 22 mar 2024, 19:26Nee, gelukkig nietranetje schreef: 22 mar 2024, 18:05 Als ze kletsnat is blijft er niet veel van over![]()
Moet je dat vaak doen?Wassen doe ik sowieso niet vaak en alleen daarmee was ik al zo'n drie kwartier bezig. Voordat je die dikke vacht helemaal ingezeept en goed uitgespoeld hebt, en dan nog een ronde met conditioner...
Kletsnat was ze hier overigens al niet meer hoorTwee grote handdoeken waren na het droogwrijven wel kletsnat.
Kletsnat is ze nog ieler.![]()
OP die "staande" foto heeft ze maar een iel ruggetje vergeleken met droge vacht![]()
Binnenkort gaat ook de schaar erin!

Diana schreef: 22 mar 2024, 21:54Ja, die vacht is behalve dik ook heel luchtig en volumineus, er zit maar een tenger hondje onder al dat haar.ranetje schreef: 22 mar 2024, 21:49Diana schreef: 22 mar 2024, 19:26
Nee, gelukkig nietWassen doe ik sowieso niet vaak en alleen daarmee was ik al zo'n drie kwartier bezig. Voordat je die dikke vacht helemaal ingezeept en goed uitgespoeld hebt, en dan nog een ronde met conditioner...
Kletsnat is ze nog ieler.![]()
OP die "staande" foto heeft ze maar een iel ruggetje vergeleken met droge vacht![]()
Binnenkort gaat ook de schaar erin!![]()
![]()
Effileerschaar toch?

- Frootje
- Posts in topic: 148
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Gossie, al die bekjes.
Au? Hoe krijgt hij dat nou weer voor elkaar.Maart schreef: 23 mar 2024, 16:18 Hij heeft zijn eigen precies toch wel een goeie mep op zijn oog gegeven
![]()