Wessel in de lente zon..
Re: Wessel in de lente zon..
oh wauwww, wat een pracht!
- CatnDog
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Wat een pracht van een paard
@ Flamme. Twee zielen één gedachte.
@ Flamme. Twee zielen één gedachte.
Prachtig! En hij weet het ook
En hij glimt als een spiegel. Wat geef je hem te vreten..
- Kells
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Hij is prachtig!
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Wat een prachtig paard.
-
Dat is lang geleden, dat ik Wessel op foto's tegengekomen ben. Maar hij is nog steeds prachtig op zijn oude dag.
-
- Welke: Oud Duitse herder
Je zou het hem niet geven. Die zit nog strak in zijn pak. Wat een prachtdier.
Wat een prachtige Friese kanjer
Wat een knappe glimworm
-
Wow wat is hij mooi
Wat glanst hij prachtig.
- Persistence
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Wessel is prachtig
- Budkes
- Honden: 5
- Welke: Jack Russell Mechelse Herder Welsh Corgi Pembroke
Daar is prachtige Wessel weer eens. Hij ziet er nog steeds fantastisch uit! Rijd je ook nog weleens op hem?
Wessel is nooit ingereden geweest, hij heeft een vrij leven gehad.. Maar ik rij zelf al jaren niet meer, ook niet op de paarden die hier staan en wel rijdbaar zijn...
- Anneke
- Welke: Havanezer
Wat een prachtig dier. Ik heb geen idee, is 20 voor een paard al op leeftijd? Hoe oud kunnen paarden gemiddeld worden?
Anneke en Bobbie
Een paard wordt zo rond de 25 jaar, althans dat is zo als mensen ze in leven laten nadat ze niet rijdbaar meer zijn, vele paarden worden als ze niet bruikbaar meer zijn ingeslapen, terwijl ze nog best een aantal jaar mee hadden gekund als weide dier..
Maar Friese paarden worden niet zo oud, omdat er heel veel inteelt is, en het niet echt een gezond en sterk ras is, 20 jaar is voor een Fries > oud... Dus ja, ik weet dat Wessel en overigens alle Friesjes die hier nu staan in hun laatste jaren zitten...
En ja, Wessel ziet er nog top uit, en de andere paarden ook, maar goed dat zag Hayke vorig jaar ook, dat was zo'n top gezonde merrie, en in 2 dagen was ze weg > koliek...Hayke was toen 21 jaar oud.
Ik doe maar gewoon extra veel van ze genieten, dit zijn mijn laatste paarden die ik ga hebben, dus 200% genieten van elke dag dat ze er nog zijn
Maar Friese paarden worden niet zo oud, omdat er heel veel inteelt is, en het niet echt een gezond en sterk ras is, 20 jaar is voor een Fries > oud... Dus ja, ik weet dat Wessel en overigens alle Friesjes die hier nu staan in hun laatste jaren zitten...
En ja, Wessel ziet er nog top uit, en de andere paarden ook, maar goed dat zag Hayke vorig jaar ook, dat was zo'n top gezonde merrie, en in 2 dagen was ze weg > koliek...Hayke was toen 21 jaar oud.
Ik doe maar gewoon extra veel van ze genieten, dit zijn mijn laatste paarden die ik ga hebben, dus 200% genieten van elke dag dat ze er nog zijn
Prachtig! Hopelijk mag je nog heeel lang van hem genieten. Ik vind persoonlijk het type waar ze inmiddels naartoe fokken bij de Fries echt helemaal niks aan…
Hhaha nee , ik ook niet, ik heb , toen Hayke nog leefde, ook heel erg gezocht naar een barokke hengst, zij moest echt door KI drachtig worden, dus Wessel lukte niet...
Maar heb zo moeten zoeken naar een oud type hengst, die ook nog eens KI verkrijgbaar was, dat is nog wel gelukt, maar ze zijn zeldzaam geworden... Helaas kreeg zij een prematuur veulen, en die overleed na 2 dagen...
Wessels moeder was ook zo'n mooie barokke merrie:
Ik hou van die ouderwetse Friesjes
Maar heb zo moeten zoeken naar een oud type hengst, die ook nog eens KI verkrijgbaar was, dat is nog wel gelukt, maar ze zijn zeldzaam geworden... Helaas kreeg zij een prematuur veulen, en die overleed na 2 dagen...
Wessels moeder was ook zo'n mooie barokke merrie:
Ik hou van die ouderwetse Friesjes
Prachtig
wat een geweldig mooie paarden, zowel moeder als zoon
- nevache
- Honden: 7
Wat een enorme glimmerd!
Hier hebben ze nog een allerlaatste restje wintervacht, die de glans afdekt.
Het is inderdaad een kwestie van genieten zolang ze er nog zijn, hier ook: 4 stuks, jongste 17, oudste 23 - ik weet dat het er over 5 jaar geen 4 meer zullen zijn.
Hier hebben ze nog een allerlaatste restje wintervacht, die de glans afdekt.
Het is inderdaad een kwestie van genieten zolang ze er nog zijn, hier ook: 4 stuks, jongste 17, oudste 23 - ik weet dat het er over 5 jaar geen 4 meer zullen zijn.