14 jaar
- Teckeltoos
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Teckel
14 jaar
En dan zo moeten leven.
https://www.facebook.com/share/v/EXPtYCY17LczWzMN/
En dan ook nog beweren dat de hond vrolijk kijkt.
https://www.facebook.com/share/v/EXPtYCY17LczWzMN/
En dan ook nog beweren dat de hond vrolijk kijkt.
Re: 14 jaar
Douw er toch een spuit in.
Dat kan niet prettig zijn, voor die hond. Hij kijkt volgens mij niet vrolijk.
Ocharme
- CatnDog
- Welke: Groenendaeler
Ik lees in die whale-eye + gesloten bek blik ook geen 'I'm so excited'.
Ik vind het ook merkwaardig waarom de pootjes over de grond moeten worden gesleept. Je moet toch niet willen dat die continue de grond raken?
Tja, Als het hondje echt heel gelukkig is (de kwispel was er wel, maar niet heel frequent) en het baasje ook, dan zou ik geen bezwaar hebben. Maar ik zie hier niet echt veel blijheid. Wel een baasje die haar hond verkeerd leest.
Ik vind het ook merkwaardig waarom de pootjes over de grond moeten worden gesleept. Je moet toch niet willen dat die continue de grond raken?
Tja, Als het hondje echt heel gelukkig is (de kwispel was er wel, maar niet heel frequent) en het baasje ook, dan zou ik geen bezwaar hebben. Maar ik zie hier niet echt veel blijheid. Wel een baasje die haar hond verkeerd leest.
Was er niet zo’n ‘kunstenares’ die haar dooie kat had omgebouwd tot een drone? Ik zie een gelijkenis, zeg maar.
Heel triest voor dat beest, ze komt inderdaad totaal niet over als happy als je haar lichaamstaal ziet. Kwellerij voor de clout op de soosjuls.
Heel triest voor dat beest, ze komt inderdaad totaal niet over als happy als je haar lichaamstaal ziet. Kwellerij voor de clout op de soosjuls.
- nevache
- Honden: 7
Hoeveel leesbare lichaamstaal blijft er überhaupt over als je goeddeels verlamd bent?
Dat is een goed punt, maar mij viel op dat ze aan het begin hijgde met een soort starre mondhoek. Ze kan het warm hebben natuurlijk maar op mij kwam het over als uiting van stress.
- Mo-yi
- Welke: Malamute-husky
Ben je dan mooi klaar mee, overgeleverd aan zulke echte "dierenliefhebbers"