Werken voor je vreten
Re: Werken voor je vreten
Wat een portret . Wel knap dat hij die koekjes vindt in dat hoge gras.
Dat instorten is volgens mij aanstelleritis
Ik had juist wel verwacht dat hij dit weer geweldig zou vinden en de kou helemaal niets...
- nevache
- Posts in topic: 1
- Honden: 7
Mèn, wat een drama, in het gras, in de zon, wat een kloteleven heeft ie toch!
- Desiree
- Posts in topic: 4
- Honden: 3
- Welke: Old English Bulldog-Boomer-Whippet
Ja dit was wel een beetje overdreven maar hij vind de warmte ook echt wel heel stom.
Als hij speelt met andere honden dan besluit hij ook ineens dat hij bijna dood gaat. Dan gaat hij ook vanuit het niks languit in het gras liggen, bij voorkeur in de schaduw en de hele wereld negeert hij dan. Maar alles bij Roderick moet met heel veel theater, anders is hij bang dat niemand hem begrijp.
Desiree schreef: ↑12 mei 2024, 12:29Ja dit was wel een beetje overdreven maar hij vind de warmte ook echt wel heel stom.
Als hij speelt met andere honden dan besluit hij ook ineens dat hij bijna dood gaat. Dan gaat hij ook vanuit het niks languit in het gras liggen, bij voorkeur in de schaduw en de hele wereld negeert hij dan. Maar alles bij Roderick moet met heel veel theater, anders is hij bang dat niemand hem begrijp.
Wat een leuk vrolijk ding is hij toch!
Die vacht geeft totaal geen isolatie natuurlijk dus niet alleen hebben ze het snel koud maar ook sneller warm met explosieve beweging en zomerse temperaturen. Al moet ik zeggen dat ik dat neerploffen niet echt herken. Zijn hart is wel in orde voor zover je weet, geen ruis te horen volgens de dierenarts?
Die vacht geeft totaal geen isolatie natuurlijk dus niet alleen hebben ze het snel koud maar ook sneller warm met explosieve beweging en zomerse temperaturen. Al moet ik zeggen dat ik dat neerploffen niet echt herken. Zijn hart is wel in orde voor zover je weet, geen ruis te horen volgens de dierenarts?
- Desiree
- Posts in topic: 4
- Honden: 3
- Welke: Old English Bulldog-Boomer-Whippet
Buiten een niet ingedaalde bal is alles medisch helemaal in orde met hem. Maar Izzy heeft het ook al zolang als ik haar heb, beetje zonnen is prima maar wandelen en gedoe in de warmte is een no go, gek genoeg is Droef hier de hond die het beste tegen de warmte kan, en ook gewoon zorgt voor verkoeling als hij het wel te warm heeft duikt hij het water ergens wel in, daar zijn Izzy en Roderick dan weer allergisch voor.Amarillo schreef: ↑12 mei 2024, 14:29 Wat een leuk vrolijk ding is hij toch!