~Fototopic~ Alledaagse hondendingen
Re: ~Fototopic~ Alledaagse hondendingen
Het was heerlijk vandaag, daar zal hij van genoten hebben, dat zwemmen
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
https://www.freshdiets4animals.com/
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
Moe na allebei hard werken op de workshop, maar terecht want allebei lovende commentaren gekregen
Kenzi was net klaar, Vida had al 2 uur bij kunnen komen
Kenzi was net klaar, Vida had al 2 uur bij kunnen komen
-
- Posts in topic: 368
- Honden: 1
- Welke: Oud Duitse herder
Ook al zo charmant , maar wel een enorm knapperd zeg.
- Kells
- Posts in topic: 164
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Regent het @Diana ?
- Diana
- Posts in topic: 274
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Nee! We kwamen onderweg een modderpoel tegen vanwege een kapotte irrigatieleiding.
Natuurlijk liepen ze daar niet als nette dames omheen, maar werd er doorheen gerend, gespeeld en in gehapt (Mila).
Ik zie altijd maar berichten in colliegroepen over collies die nog niet met een teen in het water of door de modder willen en met een grote boog om alle plassen heen lopen, maar mijn collies zijn het tegenovergestelde
Diana schreef: ↑16 mei 2024, 07:01Nee! We kwamen onderweg een modderpoel tegen vanwege een kapotte irrigatieleiding.
Natuurlijk liepen ze daar niet als nette dames omheen, maar werd er doorheen gerend, gespeeld en in gehapt (Mila).
Ik zie altijd maar berichten in colliegroepen over collies die nog niet met een teen in het water of door de modder willen en met een grote boog om alle plassen heen lopen, maar mijn collies zijn het tegenovergestelde
Het maakt wel een smeerboel, maar ik vind het een fijn idee dat ze zich zo lekker laten gaan
- Diana
- Posts in topic: 274
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Sowieso heel fijn dat ze wel van water houden, zeker met het Spaanse klimaat. Als het warm is, wandelen we aan het water en kunnen ze altijd lekker afkoelen, en ook van het hondenbadje in de tuin wordt veel gebruik gemaakt.ranetje schreef: ↑16 mei 2024, 11:12Diana schreef: ↑16 mei 2024, 07:01Nee! We kwamen onderweg een modderpoel tegen vanwege een kapotte irrigatieleiding.
Het maakt wel een smeerboel, maar ik vind het een fijn idee dat ze zich zo lekker laten gaan
Voor hen maakt het natuurlijk geen verschil of het schoon of modderig water is, dus met die viezigheid moet ik dan maar leven
De collies zien er inmiddels weer redelijk schoon uit en mijn vloer ligt vol zwart zand
Mooie focus @Rosanne
Ik moet zo weg, maar ik wil niet
-
- Posts in topic: 368
- Honden: 1
- Welke: Oud Duitse herder
Ja stel je voor dat een kat zich gaat wassen in je voortuin. Hij is echt helemaal gek op katten. Kwispelt zijn staart er bijna af. En als het dan onze eigen kat is dan is het niet boeiend meer. Oh jij bent het maar.
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Hahaha wie is dat?