Roderick moest weer werken voor zijn voer, en dan ineens beginnen de schapen iets verderop te blaten.
We lopen hier wel vaker en de schapen kunnen echt niet zomaar ontsnappen maar vertel dat Roderick maar nadat hij laatst vreselijk schrok van een lammetje dat dapper naar het hek rende toen Roderick daar niets vermoedend stond te snuffelen.
Weg was Roderick en toen ik daar bijna in mijn broek zeek van het lachen kwam hij terug en zetten hij het op het gillen tegen mij, ik mag hem niet uitlachen.
Hij leert ondertussen ook hoe hij moet vliegen.
Spannend.. die schapen
Re: Spannend.. die schapen
Wat een leuk spel. Een zichthond die zijn gok moet gebruiken
- Desiree
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Old English Bulldog-Boomer-Whippet
Haha soms denk ik wel eens dat ik een monster van hem maak die straks op zicht en geur aan het jagen slaat. Dit spelletje heeft hij geheel van Izzy afgekeken trouwens die is er net zo bedreven in, Droef ook sinds een jaar of zo maar die doet een stuk minder moeite, als hij meer 10 seconden heeft gezocht komt hij gewoon een koekje halen, als beloning voor de moeite die hij gedaan heeft.Nanna schreef:Wat een leuk spel. Een zichthond die zijn gok moet gebruiken
Droef is heel slimDesiree schreef: ↑22 mei 2024, 19:56Haha soms denk ik wel eens dat ik een monster van hem maak die straks op zicht en geur aan het jagen slaat. Dit spelletje heeft hij geheel van Izzy afgekeken trouwens die is er net zo bedreven in, Droef ook sinds een jaar of zo maar die doet een stuk minder moeite, als hij meer 10 seconden heeft gezocht komt hij gewoon een koekje halen, als beloning voor de moeite die hij gedaan heeft.Nanna schreef:Wat een leuk spel. Een zichthond die zijn gok moet gebruiken
Die foto en het filmpje zijn geweldig
Leuk hè ,ik doe het ook altijd met Bertus en die maakt ook elke keer dat sprongetje
Hij is echt mooi. Ik zou ook meer een Droef zijn.
Die sprongen... geweldig!
Wat een heerlijk spring in 't veld!