Mijn inmiddels twee oude hondjes.
Mijn inmiddels twee oude hondjes.
Gisteren zei Hans ineens dat we Guus 9 jaar hebben en hij dus 10 jaar oud is. Bas is inmiddels minstens 15 dus blijkbaar hebben we twee oude hondjes. Volgens mij is Guus veel jonger trouwens maar hij is meestal wel goed met jaartallen.
Onze echte oma.... Stokdoof, helft van de tanden kwijt, troebele lensjes en lekkende hartklep maar gisteren nog anderhalf uur gewandeld en vanmorgen weer drie kwartier. Nog steeds een locomotief zoals ze altijd al was.
Tja....dit is een hondje dat op geen enkele.manier normaal kan doen dus de fotosessie werd idioot zoals altijd. Kijk naar hem en hij gaat zich clownesk gedragen
Hij en Bas genieten trouwens wel enorm van onze grote tuin merk ik.
Onze echte oma.... Stokdoof, helft van de tanden kwijt, troebele lensjes en lekkende hartklep maar gisteren nog anderhalf uur gewandeld en vanmorgen weer drie kwartier. Nog steeds een locomotief zoals ze altijd al was.
Tja....dit is een hondje dat op geen enkele.manier normaal kan doen dus de fotosessie werd idioot zoals altijd. Kijk naar hem en hij gaat zich clownesk gedragen
Hij en Bas genieten trouwens wel enorm van onze grote tuin merk ik.
Re: Mijn inmiddels twee oude hondjes.
Lekker toch, genieten met hondjes die fijn oud worden
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
- Kells
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Het is wel een heerlijk stel oudjes.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Als je zin hebt Marc zou je het topic “Cholodin overal uitverkocht?? En dan de foto die Mrie erin zet” . Even bekijken. Ze heeft het daar over haar oude hondje Arie. Die vind ik zo precies jouw Bas.
Ik weet niet hoe ik zo’n topic hierin kan kopiëren. Dus doe ik het even zo.
Aaah wat aandoenlijk he die oudjes, ze hobbelen nog vrolijk mee lees ik.
Verstuurd vanaf mijn SM-S711B met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-S711B met Tapatalk
Aan Guus merk je niks maar denk dat zo'n ukkie eigenlijk pas 6 is als hij een grote hond was. Bas is wel echt oud....en die heeft ook de eerste signalen dat ze het soms even niet begrijpt. Net eten gehad en dan de keuken in rennen alsof ze nog eten gaat krijgen....
GedaanSterre schreef: ↑26 mei 2024, 14:08 Als je zin hebt Marc zou je het topic “Cholodin overal uitverkocht?? En dan de foto die Mrie erin zet” . Even bekijken. Ze heeft het daar over haar oude hondje Arie. Die vind ik zo precies jouw Bas.
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Grieks
leuk stel
Die pootjes omhoog
volgens mij is Guus ok iets jonger en is die vanaf december 2017 bij jullie
maar het is een heerlijk ventje nog steeds
maar het is een heerlijk ventje nog steeds
------------------------- Daisy----------------------- Goofy--------------------Zaar im
- Gretha
- Honden: 2
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Lief En wat heerlijk dat ze zo kunnen genieten in jullie tuin.
Niets hoeven, alles mogen.
Niets hoeven, alles mogen.
- Diana
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Wat vliegt de tijd hè. Fijn dat het met allebei nog steeds zo goed gaat, Bas is echt een kranige tante!
Amy is ook 10 net als Guus, maar ook nog superfit en heel jong van geest, die zie ik echt nog niet als oude hond.
Mila overigens ook nog niet toen ze 10 was, maar nu met haar ruim 13 jaar is ze wel echt bejaard.
Amy is ook 10 net als Guus, maar ook nog superfit en heel jong van geest, die zie ik echt nog niet als oude hond.
Mila overigens ook nog niet toen ze 10 was, maar nu met haar ruim 13 jaar is ze wel echt bejaard.
- Kells
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Ik zie onze Aislinn ook nog als jong hoor ook al wordt ze in november 11. Doorgaans wordt 8+ als senior bestempeld, al is dat vaak onterecht.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Aha. Zie je wel. Dan is hij 8 en dat is ook meer wat ik dacht. Hans was heel overtuigd en aangezien ik slecht in datums ben nam ik het maar aan. Had natuurlijk ook even in zijn paspoort kunnen kijken
Het is een leuk stel