Oppas gezocht

Wil je wat verkopen? Kopen? Weggeven? Wellicht zoek je iets voor niet te veel geld? Zoek je opvang voor je hond? Daar is dit subforum voor.
Plaats reactie
Fabiola17
Posts in topic: 1
Honden: 3
Welke: Lente [Chihuahua] Famke [klein mixje] Zoë [Lhasa Apso]

Oppas gezocht

Bericht door Fabiola17 »

Wij willen begin augustus een weekje kamperen in Hilversum (vanwege NK tennis waar neefje aan mee doet).
Nou hebben we tegenwoordig 3 honden. Lente en Famke gaan mee, maar onze laatste aanwinst Zoë zoekt een logeeradres. Mevrouw kan namelijk nogal snurken! Thuis is dat geen enkel probleem, maar in onze vouwwagen kan manlief er niet van slapen. En een knorrige man overdag is ook geen pretje, dus lijkt mij dit de beste oplossing.

Zoë is een Lhasa Apso van 11 jaar. Best een lief, rustig hondje, dat nog wel speelt. Wandelen vindt ze leuk. Ze kan denk ik met de meeste honden goed overweg, maar absoluut NIET met katten (daarom moest ze weg waar ze zat).

Wie zou ruimte voor haar hebben?

Locatie is niet heel belangrijk, we kunnen onderweg langs rijden, of ik rijd er eerder apart naar toe. Sowieso is Hilversum ook niet zeker, want misschien speelt neefje wel elders (hoorde ik vandaag). Die week (2 t/m 10 augustus) staat wel vast.
Laatst gewijzigd door Fabiola17 op 07 jun 2024, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Lente (2013) Famke (2012) Zoë (2012)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
Hakkene
Posts in topic: 1
Honden: 2
Contacteer:

Re: Oppas gezocht

Bericht door Hakkene »

Je man is gewoon bang dat de buren denken dat hij zo snurkt
Plaats reactie