How to: Eeveelutions! ~ p9 buitenpret
Re: How to: Eeveelutions! ~ p3 het reutje!
Heel erg leuke plannen, met een heel leuk reutje
- pioenroos
- Posts in topic: 3
- Honden: 3
- Welke: xteckel en schapendoes en schapendoeskelpie
Ik wil ik wil!
Komt alleen minstens 6 jaar te vroeg
Heb je website waar je openbaar meer info op hebt staan? Of een facebook ofzo?
Weet iemand die op zoek is en waar deze combi misschien wel goed zou passen
Komt alleen minstens 6 jaar te vroeg
Heb je website waar je openbaar meer info op hebt staan? Of een facebook ofzo?
Weet iemand die op zoek is en waar deze combi misschien wel goed zou passen
- Fenneke
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Witte herder en nu een hún
Wat een leuke reu heb je gekozen
Ik zou als ik nu zocht daar wel een pup van willen hoor. Erg leuke combi
Ik zou als ik nu zocht daar wel een pup van willen hoor. Erg leuke combi
Groetjes Fenneke en Baloe
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
-
- Posts in topic: 4
Waarom zie ik dit nu pas? Wat ontzettend leuk dat je voor Bobby gaat! Helaas heb ik hem nooit meer gezien, wel zijn zusje Bess en broer Mats. Ik ga dit nest echt volgen
Wat een leuke combi lijkt me dat zeg!
- CatnDog
- Posts in topic: 7
- Welke: Groenendaeler
Wat een leuk stel!
- Dirkje
- Posts in topic: 3
- Honden: 2
- Welke: Border Collies
Wat een leuke combinatie! Interessant hoor, ik ga het volgen.
- Célie
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Benieuwd wat er uit komt qua kleurtjes enz.
-
- Posts in topic: 6
- Welke: Lente [Chihuahua] Famke [klein mixje] Zoë [Lhasa Apso]
Leuke combinatie, ik heb er verder absoluut geen verstand van, maar ik vind ze heel leuk bij elkaar passen!
Lente (2013) Famke (2012) Zoë (2012)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
- kloesje
- Posts in topic: 10
- Welke: Australian kelpies
Dat worden straks echt oortjes-pups
Spannende tijden straks, leuke combi
Spannende tijden straks, leuke combi
Prachtig reutje. Gaan leuke pups worden.
- HillieS
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Mooi reutje! En spannend allemaal de komende tijd!
Hele leuke combi! Voor mij ook nog een decennium te vroeg, maar anders zou ik het wel weten!
- malinois
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Wat een leuke combi!!!
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Wat een leuke combinatie heel erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken!
Wat een onwijs leuke combi Ik hoop dat het goed gaat en dat je over een poosje kunt genieten van heerlijke pups.
Wat een super leuke combinatie!
- Persistence
- Posts in topic: 12
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Dit gaan ongetwijfeld knappe pups worden, met hopelijk lekker grote oren
- hakunamatata
- Posts in topic: 22
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Dankjewel allemaal voor de reacties. Ik word er zelf zo blij van
Eevee krijgt ook wekelijks wel te horen wat het wensenlijstje is qua puppies en dat ze maar een mooi vriendinnetje voor zichtzelf moet maken straks
Eevee krijgt ook wekelijks wel te horen wat het wensenlijstje is qua puppies en dat ze maar een mooi vriendinnetje voor zichtzelf moet maken straks
Geen website of facebook of iets. Ik weet eigenlijk ook niet of die er gaan komen. Maar ik geloof dat dit topic in het openbare deel staat dus die kun je gerust delen. Als diegene dan interesse heeft mag je mij altijd een berichtje sturen zodat ik mijn facebook of mail ofzo kan geven voor contact. Ik heb een erg weinig voorkomende naam, dus die heb ik liever niet op het forum
Mede door Perry dat ik bij Bobby uitgekomen benBorder Collie schreef: ↑12 jan 2024, 14:27 Waarom zie ik dit nu pas? Wat ontzettend leuk dat je voor Bobby gaat! Helaas heb ik hem nooit meer gezien, wel zijn zusje Bess en broer Mats. Ik ga dit nest echt volgen
Ik ook! hahah Witte aftekeningen en sable verwachten we in elk geval. Maar ik ben heel erg benieuwd om te kijken of we iets kunnen voorspellen door Embark en of dat er dan ook daadwerkelijk uitkomt. Ik wil geen witte
Jaaa, grote staande oren Ik hou ervan!Persistence schreef: ↑13 jan 2024, 18:38 Dit gaan ongetwijfeld knappe pups worden, met hopelijk lekker grote oren
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
- hakunamatata
- Posts in topic: 22
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
De oplettende lezer wist dat er wel een update moest zijn intussen. Een grote update!
Want alweer even geleden was het zover. Eevee werd loops
Dus dat werd dagen tellen en naar de dierenarts voor progesteron prikken. Wat ze toeliet alsof het niks was, lief ding. 2x laten prikken, dus 2x een hip verbandje
En toen was het zover. Op naar een trekkershutje op een camping met jut & jul. Bobby woont zo ver weg dat we een overnachting deden.
Dag 1 in de avond een poging en dag 2 begin middag een poging. Gelukkig vonden Eevee & Bobby elkaar meteen weer leuk. Bobby moest wel even proberen hoe het moest. Tot frustratie van Eevee die haar kont in zijn gezicht bleef duwen. Maar het was gelukt! Dag 1 goede dekkingen waarvan eentje met koppeling, dag 2 ook goede dekkingen.
En toen begon het lange wachten.. Eevee heeft eigenlijk nooit last van haar hormonen. Tijdens loopsheid blijft ze zichzelf, schijndracht heeft ze op een beetje opgezette klieren na eigenlijk niet, en ook nu totaal niks aan haar te merken. Dus zou ze drachtig zijn? Echt geen idee
Ondertussen was Eevee vooral druk met haar hobbies. (Zie ook dat mooie buiklijntje onder die vacht)
Na 30 dagen was het zover. De echo! Een paar dagen ervoor kreeg ik toch wel een sterk vermoeden dat er iets aan het gebeuren was, maar die echo was echt wel nodig voor zekerheid. En daarop was het al snel te zien. Puppies! Eevee is drachtig!
Minimaal 3 verschillende pups met hartslag zijn gezien. Mogelijk meer maar 3 zag de dierenarts echt duidelijk met hartslag na elkaar in beeld. Het aantal is dus nog afwachten. Waarschijnlijk 4 pups, maar misschien ook wel 5 of zelfs 6?
En toen begon weer het wachten. Wachten tot het zichtbaar werd. En na een favoriete wandeling (met zwemmen) was het toch echt ook duidelijk op de foto. Een beginnend puppiebuikje
En nu is het laatste wachten begonnen
Want alweer even geleden was het zover. Eevee werd loops
Dus dat werd dagen tellen en naar de dierenarts voor progesteron prikken. Wat ze toeliet alsof het niks was, lief ding. 2x laten prikken, dus 2x een hip verbandje
En toen was het zover. Op naar een trekkershutje op een camping met jut & jul. Bobby woont zo ver weg dat we een overnachting deden.
Dag 1 in de avond een poging en dag 2 begin middag een poging. Gelukkig vonden Eevee & Bobby elkaar meteen weer leuk. Bobby moest wel even proberen hoe het moest. Tot frustratie van Eevee die haar kont in zijn gezicht bleef duwen. Maar het was gelukt! Dag 1 goede dekkingen waarvan eentje met koppeling, dag 2 ook goede dekkingen.
En toen begon het lange wachten.. Eevee heeft eigenlijk nooit last van haar hormonen. Tijdens loopsheid blijft ze zichzelf, schijndracht heeft ze op een beetje opgezette klieren na eigenlijk niet, en ook nu totaal niks aan haar te merken. Dus zou ze drachtig zijn? Echt geen idee
Ondertussen was Eevee vooral druk met haar hobbies. (Zie ook dat mooie buiklijntje onder die vacht)
Na 30 dagen was het zover. De echo! Een paar dagen ervoor kreeg ik toch wel een sterk vermoeden dat er iets aan het gebeuren was, maar die echo was echt wel nodig voor zekerheid. En daarop was het al snel te zien. Puppies! Eevee is drachtig!
Minimaal 3 verschillende pups met hartslag zijn gezien. Mogelijk meer maar 3 zag de dierenarts echt duidelijk met hartslag na elkaar in beeld. Het aantal is dus nog afwachten. Waarschijnlijk 4 pups, maar misschien ook wel 5 of zelfs 6?
En toen begon weer het wachten. Wachten tot het zichtbaar werd. En na een favoriete wandeling (met zwemmen) was het toch echt ook duidelijk op de foto. Een beginnend puppiebuikje
En nu is het laatste wachten begonnen
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
-
- Welke: Oud Duitse herder
Re: How to: Eeveelutions! ~ p4 loops-dekking-drachtig?
Jaa ik zat al steeds te checken of er al een update kwam. Dit wordt zo’n gaaf nestje!
Gefeliciteerd met de dracht . Spannend allemaal. Wanneer verwacht je ze ongeveer?
Gefeliciteerd met de dracht . Spannend allemaal. Wanneer verwacht je ze ongeveer?
Gefeliciteerd
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
- malinois
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Gefeliciteerd!
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Oh wat leuk Gefeliciteerd